Wat een hommels, want ik ben een manquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opso is aanwezig en alle mannen slaan hier op hol.
Ik weet wel beter, gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een hommels, want ik ben een man
Ben je zo'n 40 but looking 20 y/o asianquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar heb geen geheim, ben gewoon fucking smooth.
Daarom word ik juist wild.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een hommels, want ik ben een man
Over twee jaar wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je zo'n 40 but looking 20 y/o asian
Weet niet. Die triomfantelijke grijns daarna in de camera deed me twijfelen, maar ik geloof jequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kreeg dat pakje kaas in 1 keer open, ben daar nou toch wel een expert in lijkt mij
Misschien is hij tegen een boom aangereden en zit hij nu met zijn hoofd vast aan stuurquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit hier een malloot al een kwartier te toeteren. Turkije ligt toch al uit het EK?
Ohja, nouwja dan zal het wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is hij tegen een boom aangereden en zit hij nu met zijn hoofd vast aan stuur
Mag ik vragen als jij sukkel bent?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet. Die triomfantelijke grijns daarna in de camera deed me twijfelen, maar ik geloof je
Dit geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ie nog even zo doorgaat sleur ik hem uit zijn auto.
Ofquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij sukkel bent?
Ik gebruik niveau for men balsem als primer. #sorebelsquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook softe huid want gebruik nivea for me
Ik ben sukkel. Dat typen mensen dagelijks in deze SC en wat op het internet staat is waar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij sukkel bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |