Armstrong en Cycle in 1 zin, dan weet je dus zeker dat je bedrogen wordt.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
BNW / Martin Armstrong's Cycle of War and Political Economics #2. En hij heeft er nog niet vaak naast gezeten.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Armstrong en Cycle in 1 zin, dan weet je dus zeker dat je bedrogen wordt.
En toch he , die man is vrij accuraat, dit gebeuren heeft hij overigens al voorspeld vorig jaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Armstrong en Cycle in 1 zin, dan weet je dus zeker dat je bedrogen wordt.
Vrij nauwkeurig alhoewel hij zit er al een jaar naast en in principe is er nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch he , die man is vrij accuraat, dit gebeuren heeft hij overigens al voorspeld vorig jaar.
Bedrogen en verraden ben je door de politici , niet door Martin(al zit hij er ook wel eens naast)
Kan voldoende zijn. Een tweet vertelde als eerst het einde van Bin Laden, of een vliegtuigongeluk of een aanslag.quote:
Vind ik altijd zo grappig. Mensen die de mainstream media een complot noemen, maar dan wel elke directe 'alternatieve' nieuwsbron geloven (alsof die dan buiten dat complot vallen).quote:Op maandag 11 juli 2016 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De mainstream media is ook een complot maar dat is oftopic hier.
Het "maar' gedeelte geldt zeker onder een aantal complot-denkers maar niet allequote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo grappig. Mensen die de mainstream media een complot noemen, maar dan wel elke directe 'alternatieve' nieuwsbron geloven (alsof die dan buiten dat complot vallen).
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:11 schreef Oud_student het volgende:
In het stuk van de NRC staat dat de banken ook waardeloze beleggingen hebben verkocht, spaarders zijn al alles kwijt, zoals wel vaker is Southpark helemaal niet ver gezocht
en straks onze pensioenen![]()
Ze hebben daar kennelijk geen deurwaarders?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
In Italie wordt 20% van de leningen niet terugbetaald, hoe krijg je het voor elkaar.... Zelfs in notoire boevenlanden als Albanie en Roemenie is dat percentage niet zo hoog.
Dat mag daar pas na jarenlang juridisch geneuzel. Vandaar ook dat veel mensen dat risico wel durven nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben daar kennelijk geen deurwaarders?
Echt waar? Zelfde soort frats in feite als in de VS, waardoor je gewoon kunt weglopen van je schuld?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat mag daar pas na jarenlang juridisch geneuzel. Vandaar ook dat veel mensen dat risico wel durven nemen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt waar? Zelfde soort frats in feite als in de VS, waardoor je gewoon kunt weglopen van je schuld?
Dat hebben ze toch maar mooi afgekeken van hun eigen overheid danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]Niet je leningen afbetalen maar wel een mooie auto voor de deur en de nieuwste 4K TV, zo rollen ze daar.
Vreemde zaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]Niet je leningen afbetalen maar wel een mooie auto voor de deur en de nieuwste 4K TV, zo rollen ze daar.
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat een Keniaan de Bankrun gaat winnen trouwens.
Jij hebt ook overal verstand van.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:59 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vermoed dat dit valt in de categorie "Zeven Irakezen/Syriers hebben mij vanuit een hinderlaag in de bosjes overvallen en probeerden me van mijn pony af te trekken. Ik ben zo geschrokken!"
Precies.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch maar mooi afgekeken van hun eigen overheid dan [ afbeelding ]
In Napels schijnt bijvoorbeeld bijna niemand zijn verkeersboetes te betalen.quote:
Ook dat vind ik onzin. Hou dat probleem maar lekker daar waar het ligt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jouw belastinggeld wordt dus niet voor Italiaanse bankdirecteuren gebruikt, maar voor arme, oude Italiaanse spaardertjes.
Vreemd, want ook het innen van boetes en schulden is bijv. in NL toch een bloeiende bedrijfstak. Dat laten ze helemaal links liggen dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In Napels schijnt bijvoorbeeld bijna niemand zijn verkeersboetes te betalen.
Hoe de politiek er mee omgaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is er nou weer mis met een crisis in de financiele sector?
Nee, het gebeurt wel. Maar auto's kun je bijvoorbeeld op naam van een 1mans bedrijf lenen. En als die BV dan klapt ligt het al weer ingewikkelder.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vreemd, want ook het innen van boetes en schulden is bijv. in NL toch een bloeiende bedrijfstak. Dat laten ze helemaal links liggen dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |