Niet hijzelf, maar wel zijn auto en zijn voordeur, daders zijn paar weken terug veroordeeld, Martin gaf al aan dat wat hem betreft die jongens geen straf hoeven te krijgen omdat het slechts dommige uitvoerders waren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij zelfs al eerder is beschoten, waardoor jeugdzorg zijn zoontje daar weg wilde hebben.
Link naar de de geluidsopname?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Niemand op fok die over zijn moreelpenis valt?
Deze meervoudig moordenaar uploadde de geluidsband van zijn ex die belde met de meldkamer omdat hij voor de deur stond met een pistool. Je hoort hem haar live doodschieten. Meneer verdiende daar geld aan via zijn site in 2004.
Rot even op joh met je wat een baas.
Nee Mink is in tegenstelling tot Martin wel een echte crimineel, schijnt ook nog eens ontzettend hoog IQ te hebben. Is net vrij van een straf ergens in het middenoosten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:31 schreef arjan1112 het volgende:
Hij heet toch Mink Kok ? of is dat een andere ?
Voor drugshandel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee Mink is in tegenstelling tot Martin wel een echte crimineel, schijnt ook nog eens ontzettend hoog IQ te hebben. Is net vrij van een straf ergens in het middenoosten.
Klopt beide boeken gelezen, als je van misdaadboeken houd kan ik je zowel de films als het boek over Jaques Mesrine aanraden, helaas is het ontzettend slecht verkrijgbaar, vandaar ook de forse prijzen: http://www.op-internet-ko(...)-mesrine-9011925.htmquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Voor drugshandel.
Hij komt ook voor in boeken over Tetje Moar , die lange en dergelijke
Tetje die schijnt nu samen met haar moeder boven een bejaardenhuis te wonen en die ouwe mensen geeft ze welleens wat geld o.i.d
De leukste crimineel vind ik Bettien Mertens, dat was een Nederlandse blonde studente van 22 jaar die bij het kali kartel ging en de leiding over heel Europa kreeg. Die woont nu in Amerika met een andere indentiteit.
wie ??quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt beide boeken gelezen, als je van misdaadboeken houd kan ik je zowel de films als het boek over Jaques Mesrine aanraden, helaas is het ontzettend slecht verkrijgbaar, vandaar ook de forse prijzen: http://www.op-internet-ko(...)-mesrine-9011925.htm
Was hij een bankrover ?quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques_Mesrine
Aage was natuurlijk een aardige boef die stelen grappig vondquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Was hij een bankrover ?
een soort Aage M
Hollywood zou die film opnieuw kunnen maken ?
ik heb een hekel aan netflikkersquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:34 schreef raptorix het volgende:
Er komt wel een film van Riphagen, eerste Nederlandse film die verkocht is aan Netflix.
Ook geen netflix, download films wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan netflikkers
eerst had ik filmnet en dat werd later canal+ en toen film1. nu heb ik die niet meer, want 2 jaar later komt het toch op de normale tv
Het is een (verbasterde) Nederlandse uitdrukking voor rondhangen op plaatsen waar je dat beter niet kunt doen (zoals bij hoeren of schoondochters, maar niet uitsluitend).quote:
Wat is er mis met schoondochters ?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is een (verbasterde) Nederlandse uitdrukking voor rondhangen op plaatsen waar je dat beter niet kunt doen (zoals bij hoeren of schoondochters, maar niet uitsluitend).
Thug life hè, Kok durft wel.
Wil jij in het bed van je schoondochter worden gevonden?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is er mis met schoondochters ?
Da's van voor het jaar nul en ver van Amsterdam. Andere tijden, andere zeden, andere gezegden, en nu weer on topic.quote:
Ook gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:56 schreef arjan1112 het volgende:
Haring Arie was ook wel een grappige crimineel.
Uitspraak van Steven Brownquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:11 schreef Hathor het volgende:
Vandaag of morgen word zijn liquidatie op het nieuws gebracht, daar kun je vergif op innemen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:35 schreef raptorix het volgende:
Martin typed alsof ie met een smartphone met een slechte autocorrectie op een hobbelige weg zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |