Wie zou deze prachtige vrolijke vent nou willen opblazen? Die crimesite van hem met al die onthullingen is toch totaal onleesbaar. Wat een wereld.quote:Pakketje onder auto Martin Kok was inderdaad een echt explosief.
Het lijkt er op dat Martin Kok dit weekend is ontsnapt aan een aanslag op zijn leven. Het pakketje dat afgelopen zaterdagavond onder zijn auto werd gevonden, was een echt explosief.
Het kastje werd onder de auto gespot toen Kok uit eten was bij een restaurant aan de Amsteldijk in Noord. Het restaurant werd ontruimd en de Explosieven Opruimingsdienst nam het apparaat mee voor onderzoek. Nu is gebleken dat het inderdaad een bom is geweest. Het is nog niet duidelijk om wat voor type explosief het gaat.
Kok is naar eigen zeggen een paar dagen van tevoren door de politie gewaarschuwd omdat hij op een dodenlijst zou staan. 'Ik heb een misdaadsite, Vlinderscrime.nl. Ik werd gebeld door de politie, ik stond weer op een dodenlijst, voor de zoveelste keer. Ik had wat geschreven over de liquidaties in de Koper26-zaak. Had ik onthullingen gedaan, die moest ik eraf halen.'
Het is niet de eerste keer dat Martin Kok doelwit is. Eerder werden zijn huis en auto beschoten. De daders van die schietpartij zijn opgepakt en tot een en anderhalf jaar celstraf veroordeeld.
Omdat 'ie - als je de moeite neemt dat koeterwaals van 'm te ontcijferen - zo af en toe best leuke nieuwtjes heeft. Maar belangrijker: hij roept er zelf een beetje om. Hij vindt het leuk om boefjes te pesten en die pesten soms een beetje terug. Hij weer met z'n bakkes in het nieuws en weer wat kliks op z'n site. Kan 'ie er weer een tripje Bocaccio van bekostigenquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie zou deze prachtige vrolijke vent nou willen opblazen? Die crimesite van hem met al die onthullingen is toch totaal onleesbaar. Wat een wereld.
Een lange neus maken naar Willem Holleeder is natuurlijk nooit een goed idee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:41 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Omdat 'ie - als je de moeite neemt dat koeterwaals van 'm te ontcijferen - zo af en toe best leuke nieuwtjes heeft. Maar belangrijker: hij roept er zelf een beetje om. Hij vindt het leuk om boefjes te pesten en die pesten soms een beetje terug. Hij weer met z'n bakkes in het nieuws en weer wat kliks op z'n site. Kan 'ie er weer een tripje Bocaccio van bekostigen
Die zal 'm niets doen. Die heeft wel iets anders aan z'n hoofd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een lange neus maken naar Willem Holleeder is natuurlijk nooit een goed idee.
[ afbeelding ]
quote:Ik heb vanmorgen de advocaat Mr Julian de Vries van Omar A twee keer aan de telefoon gehad mede om te vragen hoe het zit met zijn client die vast zat voor de onthoofding zaak in Marokko. Maar daar gaf de advocaat deze keer geen commentaar op. Ook naar stevig door vragen kwam daar niks zinnigs uit geen commentaar luide steeds het antwoord.
Een een eerde gesprek waar in ik met de scoop kwam op 29 Mei kreeg ik wel de in en outs te horen,.kreeg ik wel een bevestigen dat Omar A was zat en deed hij daar niet moeilijk over en bevestigde Mr Julian de Vries dat Omar A in Marokko was aangehouden voor de onthoofding zaak die in heel Nederland veel opzien baarden ivm het lugubere karakter van de liquidatie op de kleine crimineel. Wiens verbrande onthoofde lichaam in een observatie politie auto die gestolen bleek,.werd aan getroffen. (bleek later).
Ik kan mijn Marokkaanse bronnen in Marokko nog niet bereiken voor een extra bevestiging maar ga er maar van uit dat ook de Marokkaanse justitie in ziet dat hij geen verdachten meer. Alleen heb ik het maar van een iemand gehoord uit het criminelen milieu. En ik kreeg weer voor een derde keer Mr Julian de Vries aan de lijn omdat ie me weer terug belde en weer benadrukte dat ie er niks over uit laat over zijn cliënte Omar A.
?quote:
Over prijzen kun je onderhandelen en een goede hoerenloper betaalt niet teveel voor het product wat hij of zij krijgt aangemeten. Dus in die betekenis is het wel degelijk scoren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
?
Een hoer hoef je toch maar te betalen dus die 'scoor' je sowieso.
Wat voor loser ben je als een hoer je niet eens wil.
Een paar drankjes in de kroeg is goedkoper + meer tijd + gratis ontbijt de andere ochtend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Over prijzen kun je onderhandelen en een goede hoerenloper betaalt niet teveel voor het product wat hij of zij krijgt aangemeten. Dus in die betekenis is het wel degelijk scoren.
Afhankelijk met wat voor alleenstaande bijstandsmoeder je nu weer meegaat. Buiten het gratis ontbijt wordt getrakteerd op een roedel krijsende kinderen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een paar drankjes in de kroeg is goedkoper + meer tijd + gratis ontbijt de andere ochtend.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een lange neus maken naar Willem Holleeder is natuurlijk nooit een goed idee.
[ afbeelding ]
Ik begreep dat hij zelfs al eerder is beschoten, waardoor jeugdzorg zijn zoontje daar weg wilde hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:58 schreef raptorix het volgende:
Martin is wel een beetje een mafklapper, ik lees zijn site dagelijks, en af en toe heeft hij toch wel leuke scoops als je in misdaadnieuws geinteresseerd bent, toch denk ik dat hij wel moet oppassen, hij schijnt een tijdje terug al in elkaar geslagen te zijn aan de hand van die verborgen camera beelden die hij gepubliceerd had.
Ik dacht niet dat hij zijn ex doodgeschoten heeft maar wel haar nieuwe vriendquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Niemand op fok die over zijn moreelpenis valt?
Deze meervoudig moordenaar uploadde de geluidsband van zijn ex die belde met de meldkamer omdat hij voor de deur stond met een pistool. Je hoort hem haar live doodschieten. Meneer verdiende daar geld aan via zijn site in 2004.
Rot even op joh met je wat een baas.
Misschien een idee om je kenniskring wat uit te breiden buiten je comfort zone?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:58 schreef Elzies het volgende:
[..]
Afhankelijk met wat voor alleenstaande bijstandsmoeder je nu weer meegaat. Buiten het gratis ontbijt wordt getrakteerd op een roedel krijsende kinderen.
Precies.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:12 schreef JeMoeder het volgende:
Dronken en vrolijk, tegelijkertijd heerlijk nuchter. Daarnaast een vieze moordenaar. This guy's got me confused.
Niet hijzelf, maar wel zijn auto en zijn voordeur, daders zijn paar weken terug veroordeeld, Martin gaf al aan dat wat hem betreft die jongens geen straf hoeven te krijgen omdat het slechts dommige uitvoerders waren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij zelfs al eerder is beschoten, waardoor jeugdzorg zijn zoontje daar weg wilde hebben.
Link naar de de geluidsopname?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Niemand op fok die over zijn moreelpenis valt?
Deze meervoudig moordenaar uploadde de geluidsband van zijn ex die belde met de meldkamer omdat hij voor de deur stond met een pistool. Je hoort hem haar live doodschieten. Meneer verdiende daar geld aan via zijn site in 2004.
Rot even op joh met je wat een baas.
Nee Mink is in tegenstelling tot Martin wel een echte crimineel, schijnt ook nog eens ontzettend hoog IQ te hebben. Is net vrij van een straf ergens in het middenoosten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:31 schreef arjan1112 het volgende:
Hij heet toch Mink Kok ? of is dat een andere ?
Voor drugshandel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee Mink is in tegenstelling tot Martin wel een echte crimineel, schijnt ook nog eens ontzettend hoog IQ te hebben. Is net vrij van een straf ergens in het middenoosten.
Klopt beide boeken gelezen, als je van misdaadboeken houd kan ik je zowel de films als het boek over Jaques Mesrine aanraden, helaas is het ontzettend slecht verkrijgbaar, vandaar ook de forse prijzen: http://www.op-internet-ko(...)-mesrine-9011925.htmquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Voor drugshandel.
Hij komt ook voor in boeken over Tetje Moar , die lange en dergelijke
Tetje die schijnt nu samen met haar moeder boven een bejaardenhuis te wonen en die ouwe mensen geeft ze welleens wat geld o.i.d
De leukste crimineel vind ik Bettien Mertens, dat was een Nederlandse blonde studente van 22 jaar die bij het kali kartel ging en de leiding over heel Europa kreeg. Die woont nu in Amerika met een andere indentiteit.
wie ??quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt beide boeken gelezen, als je van misdaadboeken houd kan ik je zowel de films als het boek over Jaques Mesrine aanraden, helaas is het ontzettend slecht verkrijgbaar, vandaar ook de forse prijzen: http://www.op-internet-ko(...)-mesrine-9011925.htm
Was hij een bankrover ?quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques_Mesrine
Aage was natuurlijk een aardige boef die stelen grappig vondquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Was hij een bankrover ?
een soort Aage M
Hollywood zou die film opnieuw kunnen maken ?
ik heb een hekel aan netflikkersquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:34 schreef raptorix het volgende:
Er komt wel een film van Riphagen, eerste Nederlandse film die verkocht is aan Netflix.
Ook geen netflix, download films wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan netflikkers
eerst had ik filmnet en dat werd later canal+ en toen film1. nu heb ik die niet meer, want 2 jaar later komt het toch op de normale tv
Het is een (verbasterde) Nederlandse uitdrukking voor rondhangen op plaatsen waar je dat beter niet kunt doen (zoals bij hoeren of schoondochters, maar niet uitsluitend).quote:
Wat is er mis met schoondochters ?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is een (verbasterde) Nederlandse uitdrukking voor rondhangen op plaatsen waar je dat beter niet kunt doen (zoals bij hoeren of schoondochters, maar niet uitsluitend).
Thug life hè, Kok durft wel.
Wil jij in het bed van je schoondochter worden gevonden?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is er mis met schoondochters ?
Da's van voor het jaar nul en ver van Amsterdam. Andere tijden, andere zeden, andere gezegden, en nu weer on topic.quote:
Ook gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:56 schreef arjan1112 het volgende:
Haring Arie was ook wel een grappige crimineel.
Uitspraak van Steven Brownquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:11 schreef Hathor het volgende:
Vandaag of morgen word zijn liquidatie op het nieuws gebracht, daar kun je vergif op innemen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:35 schreef raptorix het volgende:
Martin typed alsof ie met een smartphone met een slechte autocorrectie op een hobbelige weg zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |