Ja, dus?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Joden wonen in Israël sinds 2000 voor christus.
Noem minstens 1 jongen op rusnak na waarop ik gedoken hebquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
elke keer als ik een leuke jongen spot duik jij erop
quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee wat hun standpunten zijn eigenlijk.
typfoutje sorryquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zien op deze manier ook niet
Opso is nog nooit op mij gedokenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
elke keer als ik een leuke jongen spot duik jij erop
welkom bij de clubquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een echte Fokker ben.
Beter bondgenoot van de VS dan radicaal islamitisch lijkt me.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poedeltjes van Murica die claimen zo onschuldig te zijn.
je scharrelquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noem minstens 1 jongen op rusnak na waarop ik gedoken heb
cool hoorquote:
quote:
Ik te klein? Kom op zegquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je te klein en dook ze over je heen
mortiequote:Op woensdag 6 juli 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noem minstens 1 jongen op rusnak na waarop ik gedoken heb
hoezo?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een echte Fokker ben.
liefquote:
Ze heeft net verklaard niet meer op lange mannen te vallen dus misschien valt er wat te regelenquote:
alsof jij zo'n zwaargewicht bentquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik je botjes dan breek
Ik welquote:
Ik kan ook gezellig doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat willen we graag zo houden, dus ga maar naar fok.be
Jongen waar ik vanaf eerste middelbare goed contact mee heb gehad heeft mij uitgenodigd voor zijn terugkomstfeestje. Er komen echt alleen dierbaren van hem en ik kan daar niemand. Nou. Dit is voor mij wel een dingetje hoor..quote:
Ik ben bang dat we onze kinderen nooit goed kunnen voeden, dus laten we het maar overslaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft net verklaard niet meer op lange mannen te vallen dus misschien valt er wat te regelen
ja dat weten wequote:
Ik ben helemaal geen pyromaan :squote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat als jullie zouden meeten ze in vuur en vlam is
Idd, ze zouden echt zwaar bipolair wordenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we onze kinderen nooit goed kunnen voeden, dus laten we het maar overslaan.
Hij had toch ook altidj filmpjes? Dat hij naar de supermarkt ging enzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weten we
in ieder geval
de oude garde
Ik heb ook niet bepaald een gezond dieet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks een dieet van louter donuts en brownies is opso verrassend slank ja
Oeh donutsquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks een dieet van louter donuts en brownies is opso verrassend slank ja
Grapjasquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie lijken me echt zo'n groepje dat nederlandstalige muziek luistert
zou wel kunnen jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had toch ook altidj filmpjes? Dat hij naar de supermarkt ging enzo
niks mis mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idd, ze zouden echt zwaar bipolair worden
Zeg tegen hem dat je je daar ongemakkelijk bij voelt en dat je liever eens met z'n tweeën een biertje drinkt om bij te praten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jongen waar ik vanaf eerste middelbare goed contact mee heb gehad heeft mij uitgenodigd voor zijn terugkomstfeestje. Er komen echt alleen dierbaren van hem en ik kan daar niemand. Nou. Dit is voor mij wel een dingetje hoor..
Dat zou mij verbazen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hazesquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tijd voor een grote Groningen meetquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh donutsLATEN WE VOLGENDE KEER NAAR FROZEN
Misschien ga ik een standbeeld voor je bouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben toch al 5 kilo afgevallen gewoon omdat ik geen frisdrank meer drink
fattiequote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben toch al 5 kilo afgevallen gewoon omdat ik geen frisdrank meer drink
Wim Kan daar ook niemandquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jongen waar ik vanaf eerste middelbare goed contact mee heb gehad heeft mij uitgenodigd voor zijn terugkomstfeestje. Er komen echt alleen dierbaren van hem en ik kan daar niemand. Nou. Dit is voor mij wel een dingetje hoor..
Ik luister niet zo super veel muziek, mar beetje punk-rock, beetje edm, beetje rap, beetje 90`s als guilty pleasurequote:
Je weet dat ik dat doe.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
behalve jimmy, jimmy is zo pretentieus die luistert vast klassieke muziek
wat heb je tegen hemquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
behalve jimmy, jimmy is zo pretentieus die luistert vast klassieke muziek
En daarna shotjes klappen bij de negende cirkelquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een grote Groningen meet
JR komt ook, dan gaan we naar Tosti world wat daar op 50 meter van is
o wat is er mis mee danquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou liever kindertjes met 1 persoonlijkheid willen
Groningen is mij te ver, zeker zonder studenten ovquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een grote Groningen meet
JR komt ook, dan gaan we naar Tosti world wat daar op 50 meter van is
Misschien heb jij wel een idee ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij verbazen.
Heb je niet nog een topic voor een eventuele Joegoslavië Liga te maken ofzo
Je begint wel opvallend vaak over de negende cirkel maar vooruit!quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En daarna shotjes klappen bij de negende cirkel
wat is je sociale klasse dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij is jaloers op mijn superieure intelligentie en sociale klasse.
Ja dat vertel ik toch.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel een idee ofzo
Gatverdamme mierzoete troepquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ironisch genoeg was ik ook 5 kilo lichter toen ik stopte met het drinken van wicky en taksi en weet ik veel wat.
Wat zijn dat walgelijke drankjes zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |