Hoe een niet nader te noemen dame zich gedraagt als ze met jou appt doe jij als je met mortaxx in contact bentquote:
In paradisum deducant te angeli;quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop voor je dat er antifonen in de hel zijn dan.
Ik Gasselterboerveenschemondquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind 's-Hertogenbosch mooiste plaatsnaam in Nederland
Ik voel mij een beetje aangesproken maar ik doe toch alsof ik mij niet aangesproken voelquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe een niet nader te noemen dame zich gedraagt als ze met jou appt doe jij als je met mortaxx in contact bent
Ik heb nu heel erg met haar te doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe een niet nader te noemen dame zich gedraagt als ze met jou appt doe jij als je met mortaxx in contact bent
Dat is van het Requiem toch?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
In paradisum deducant te angeli;
in tuo adventu suscipiant te martyres
et perducant te in civitatem sanctam Jerusalem.
laat hem zien wat hij mistquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn wanhopigheid en overlading met affectie terwijl hij me niet ziet staan
Nou dat hoeft niet want ik had het niet over jou maar over iemand die je wel ontmoet hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel mij een beetje aangesproken maar ik doe toch alsof ik mij niet aangesproken voel
Jeruzalemquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In paradisum deducant te angeli;
in tuo adventu suscipiant te martyres
et perducant te in civitatem sanctam Jerusalem.
De hel past niet in deze Gregoriaanse antifoon, want de betekenis is
Mogen de engelen u geleiden naar het paradijs;
dat de martelaren bij uw komst u zullen ontvangen
en u binnenleiden in de heilige stad Jeruzalem.
ik bedoelde het niet op die manierquote:
Daarom zei ik dan ook beetjequote:Op woensdag 6 juli 2016 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet want ik had het niet over jou maar over iemand die je wel ontmoet hebt.
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij je gedraagt als je prive met Pax appt
ahw gezelligquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze persoon is allerminst zielig, zeker omdat ik donderdag weer naar haar toe ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |