Een mot?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een eng vlindermugachtig beest vermoord
het is daar prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik zo vaak geweest dat ik weet dat dit niet klopt
hee opsoquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een eng vlindermugachtig beest vermoord
geert teis godquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het theater idd wel mooi
mag ik meequote:
hier trap ik dus niet inquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor ik lieg nooit tegen knappe mensen
ha nu ga je over mij dromenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee mort
[..]
Nee srs een mug met iets te grote vleugels en kleurtjes ?!!!![]()
ik vind hem een hypequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik ga bijna naar ERIK SCHERDER
Kwai gaat naar Groningen? Is ze gelokt door Opso?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in oktober wordt ze achttien en ze gaat ook nog in de op één na mooiste stad van Groningen studeren
een vleermuisquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee mort
[..]
Nee srs een mug met iets te grote vleugels en kleurtjes ?!!!![]()
wie is datquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik ga bijna naar ERIK SCHERDER
Dat maak jij er vanquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw(het punt over de gespleten persoonlijkheid negeer ik even)
Ik ken hem verder niet zo, zag op feesboek dat hij lezing over muziek en brein gaat geven dus maar ff tickets gekochtquote:
hey, heb muggen verdrevenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je mij ging begroeten, duiveltje
ohhh hij, leukquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Erik scherder is wel eens te zien bij dwdd ofzo weenie ik kijk amper tv.
Hoogleraar Neuropsychologie die weleens colleges op tv geeftquote:
Ik bedoelde uiteraard Paxcon de beleefde Fok user en Pax de vaak uitzinnige FC Groningen fan in de Euroborgquote:
Wauwquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard Paxcon de beleefde Fok user en Pax de vaak uitzinnige FC Groningen fan in de Euroborg
apart dat je dat er niet zelf uit haalde maar ik help maar even
Lol echtquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Harde hand en jouw adem techniek :3
ik vind daar echt niks meer aanquote:
De nieuwe trainer heeft hem aan het bukken gekregen, jij kan dat vast waarderen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
johannes volgens mij had jij deze nog niet gezien, ons idool rusnak traint weer
[ afbeelding ]
Dat werd echt met het seizoen steeds saaier. Ik begon me vooral te ergeren aan die overdreven reacties van de kandidaten terwijl er niks aan de hand was.quote:
Wil je aub stoppen foto's van mijn echtgenoot te verspreidenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
johannes volgens mij had jij deze nog niet gezien, ons idool rusnak traint weer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nieuwe trainer heeft hem aan het bukken gekregen, jij kan dat vast waarderen.
Insect wil mn bloed en is gevaarlijk, wat als hij malaria met zich meedraagtquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
insect is ook een dier en heeft ook recht op een leven en jij dood hem om niks ;s
Ik merk ook een beetje dat ik het laatste seizoen niet heel erg fanatiek volgdequote:
sinds het met bn'ers is vind ik het niet meer leukquote:
hou op met deze actquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen foto's van mijn echtgenoot te verspreiden
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hou op met deze act
dat je droomt over mortie zegt genoeg
ik ben voor alles in maar hoeft al niet meer danquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet nog meer hetero's lastigvallen dus ik zal je niet toevoegen
maar ik geloof je wel
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds het met bn'ers is vind ik het niet meer leuk
Hoewel ik een tijdje terug en hele leuke video en gifje zag
de kans dat jij lelijk bent is nog kleiner dan dat een malariamug je priktquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Insect wil mn bloed en is gevaarlijk, wat als hij malaria met zich meedraagt
Je hebt een oogje op Ernest Faber?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen foto's van mijn echtgenoot te verspreiden
Not sure if compliment or notquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de kans dat jij lelijk bent is nog kleiner dan dat een malariamug je prikt
Ik dacht dat jij mij inmiddels wel beter kende.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een oogje op Ernest Faber?
nee zo bedoelde ik het niet, ik wil me juist niet ongewenst opdringenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben voor alles in maar hoeft al niet meer dan
als je me niet wil moet je gewoon zeggen hoor ben gewent om afgewezen te worden
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een oogje op Ernest Faber?
o oke ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Not sure if compliment or not
[..]
Ik dacht dat jij mij inmiddels wel beter kende.
alsof dat ongewenst isquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet, ik wil me juist niet ongewenst opdringen
(dat doe ik alleen bij mortaks)
Jij hebt mij anders ook als introvert omschrevenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Not sure if compliment or not
[..]
Ik dacht dat jij mij inmiddels wel beter kende.
jawel johquote:
Olympische Spelen, Gewichtheffen, ik zit altijd klaar met een rol keukenpapierquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
worden jullie ook altijd zo geil van sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |