inderdaad, wie denkt hij dat ie is, pfffquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja sinds die nicktroll ben ik hem ook wel even zat
Mortaxx heeft zijn streetcred grotendeels verloren toen hij wegliep bij de VI Hooligans toen hij het eerste ME busje zagquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortie heeft me zelf gevraagd hier te posten hoor
van hooijdonk dan ;pquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
zie hem veel liever ipv Verbeek ofzo #rip
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
raar dat fok massamoordenaar stalin toelaat maar hitler niet
de slang en de beverquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Zoals in de fish and the bird ook naar voren komt: wherever he goed, i will follow
Het ei was eerder. Op het moment van ontstaan van de kip was het dier dat het ei uitbroedde nog geen kip.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
Barca-Real is een overschatte wedstrijd geworden. Geen geur of smaak meer aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen bij barca - real, anders niet
ik zag in de H&M een shirt met danzig eropquote:
Ze mag hem houden ik wil jouquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat nog ruzie met kwai krijgen want mortie wil haar
ik kijk dan ook niet maar luister gewoon naar sierdquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barca-Real is een overschatte wedstrijd geworden. Geen geur of smaak meer aan.
Oh nou een beetje gay is oké maar dat lijkt me wel wat ver gaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag in de H&M een shirt met danzig erop
wilde hem bijna voor je te kopen, maar was een meisjes top, beetje te gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |