Een ei was er eerder dan een kip.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
De half slikkende geluidseffecten die hij aan zijn commentaar toevoegt zijn fenomenaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van het commentaar van Emile. Hij gaat elke wedstrijd in alsof het zijn laatste is.
inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom blijven ze niet in KLB als het daar zo leuk is?
slechte commentator, slechte gespreksleider bij sport1, slechte gast bij VI, matig tot geen voetbalkennisquote:
wel beetje kinderachtig om te denken in hokjes, maar dat zijn we wel gewent van grtd, ironisch hčquote:
Ik vergeet nooit meer zijn hyperactieve woede omdat Ricky van Wolfswinkel niet werd ingebracht bij Real Betis. Toen rantte hij tot teleurstelling van Koffieplanter ook nog eens Leandro Damiao de grond in.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De half slikkende geluidseffecten die hij aan zijn commentaar toevoegt zijn fenomenaal.
ikquote:
mortie heeft me zelf gevraagd hier te posten hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Get in line, Paxcon was eerst
Het kipquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te verklaren, beste. We zullen ook eeuwig kunnen discussiëren over de vraag of het kip of het ei er eerder was.
Wist niet dat Mark zijn engels zo gebrekkig is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Zoals in de fish and the bird ook naar voren komt: wherever he goed, i will follow
klopt, doe mij sierdje maarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slechte commentator, slechte gespreksleider bij sport1, slechte gast bij VI, matig tot geen voetbalkennis
verrassend dat hij het zolang uithoudt
hier ging iets misquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Mark zijn engels zo gebrekkig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |