ken je wel nick van boncolor?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken boncolor niet dus nee
ze zijn een stelletjequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, is het een groep dan? hoe heet de ander want nick ken ik niet
met je muisquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil twee keer zelfde bestand in adobe openen, hoe doe ik dat?
bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jij bent zo geestig xD!
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sadquote:
Ik vind het wel leuk dat ze iets doet met de reactiesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in die vlog kun je ook zien hoe ze een wrap met nutella en banaan eten
dat hebben ze van sof omdat zij dat in een eerdere video in de reacties had gezet
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelatenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit al hele avond achter Opso aan, ging heel goed en was erg leuk maar ineens schold ze me uit voor vieze casanova, nu ben ik beetje sad
dankjequote:
nou je kan het proberen maar de vlogs lopen een week achter en ze maken altijd een weekschema met wat ze gaan eten dus dan duurt het nog wel even voor ze dat kunnen makenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze iets doet met de reacties
Dus als ik in een reactie opper dat ze Nasi a la Johannes maken doen ze dat?
Ik zit anders in haar hart en zij in de mijnequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelaten
Als Nasi a la Johannes geen voorrang heeft zijn het maar een stelletje domme dorpsidioten die niet weten of er lucht of zand in nasi zit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou je kan het proberen maar de vlogs lopen een week achter en ze maken altijd een weekschema met wat ze gaan eten dus dan duurt het nog wel even voor ze dat kunnen maken
quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit anders in haar hart en zij in de mijne
oh dan lijken we wel beetje op elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso is een beetje fliterig maar zal NOOIT iemand daadwerkelijk toelaten
In Now You See Me 2 is hij een goochelaarquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Harry Potter is tegenwoordig een nazi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |