Bij VI Oranje hebben ze daarom 's een gast de volledige uitzending genegeerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:29 schreef noodgang het volgende:
Super, een gast die de etappe niet heeft gezien! Ik ben benieuwd naar de analyse
Met Danny en Thijs zit het analytisch wel goed. Beter krijg je ze nauwelijks in Nederland.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:29 schreef noodgang het volgende:
Super, een gast die de etappe niet heeft gezien! Ik ben benieuwd naar de analyse
Volslagen kul, hij was gewoon duidelijk de beste in koers. Dan kun je ook met een kutteam winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef showtimer het volgende:
Kruijswijk heeft daarvoor gewoon veel geluk gehad met het wedstrijdverloop
Eigenlijk was alleen die mislukte BBQ van Landa een meevaller. Voor de rest viel het qua geluk wel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef showtimer het volgende:
Die etappe waar Chaves slecht was of zat te slapen, had hij anders ook als eenmansploeg af moeten werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volslagen kul, hij was gewoon duidelijk de beste in koers. Dan kun je ook met een kutteam winnen
Eddy Planckaertquote:
Het was een matig team dat redelijk presteerde.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onzin Thijs. Het was gewoon een matig team. Overigens had een team hem die Giro niet meer gered, misschien zijn podium maar zeker niet zijn winst.
Al ben ik het WEL met hem eens dat hij zonder die val zou winnen.
Wat een onzin. Was de beste of in ieder geval een van de beste in koers.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef showtimer het volgende:
Tuurlijk, maar heeft zijn ploeg weinig nodig gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was de beste of in ieder geval een van de beste in koers.
John van Lottumquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij VI Oranje hebben ze daarom 's een gast de volledige uitzending genegeerd.
Die etappe hielp, maar hij was toen wel gewoon de bestequote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die etappe waar Chaves slecht was of zat te slapen, had hij anders ook als eenmansploeg af moeten werken.
Ik begrijp de verleden tijd niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp de verleden tijd niet.
Tenzij hij dood is natuurlijk.
Eens!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De uitspraak: "Hij geeft 110%" zou per direct verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De uitspraak: "Hij geeft 110%" zou per direct verboden moeten worden.
Ligt er aan hoe hard het peloton rijdt...op de laatste berg maken ze geen 6 minuten op hem goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Greg is morgen het geel kwijt natuurlijk.
Moet hij wel een heel zware inspanning leveren.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard het peloton rijdt...op de laatste berg maken ze geen 6 minuten op hem goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |