SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef het een maand voordat hij op het matje wordt geroepen door De Telegraaf omdat hij geen primeurtjes meer heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Er heeft er eentje voor het eerst in jaren gelijk en komt het meteen van de daken schreeuwen.
Overigens, @Brammess. Weer was FREEK eerder. Mikey raakt z'n bronnen kwijt, jalala.![]()
Wie is zijn baas? Valentijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Geef het een maand voordat hij op het matje wordt geroepen door De Telegraaf omdat hij geen primeurtjes meer heeftOh.![]()
Haha die UIquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Geef het een maand voordat hij op het matje wordt geroepen door De Telegraaf omdat hij geen primeurtjes meer heeft![]()
![]()
Meneer klaagt alleen maar over overtikkers terwijl hij al maanden lang geen primeur meer heeft.quote:![]()
Ben jij soms zo'n overtikker dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Meneer klaagt alleen maar over overtikkers terwijl hij al maanden lang geen primeur meer heeft.Oh.![]()
toch jammer dat hij nu verkocht is voor wat losgeld kleingeld. Jammer dat het allemaal zo is gelopen.
[ Bericht 7% gewijzigd door mokkiemok op 06-07-2016 11:14:41 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Losgeld zegt iequote:Op woensdag 6 juli 2016 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
toch jammer dat hij nu verkocht is voor wat losgeld. Jammer dat het allemaal zo is gelopen.![]()
![]()
als je het vergelijkt met de potentie die er was toen hij net begon. En de hoop op het toekomstige niveau, dan had je zo het tienvoudige kunnen krijgen. Dan noem ik dit losgeld kleingeld.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 06-07-2016 11:15:00 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Was hij dan door Ajax ontvoerd?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met de potentie die er was toen hij net begon. En de hoop op het toekomstige niveau, dan had je zo het tienvoudige kunnen krijgen. Dan noem ik dit losgeld.![]()
![]()
Ik hoop wel dat alles goed met hem gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met de potentie die er was toen hij net begon. En de hoop op het toekomstige niveau, dan had je zo het tienvoudige kunnen krijgen. Dan noem ik dit losgeld.![]()
mmm, kleingeld is misschien een betere verwoording.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:12 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat alles goed met hem gaat.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De vermoedelijke rugnummers van Ajax:
1. Jasper Cillessen
2. Ricardo van Rhijn
3. Joël Veltman
4. Jaïro Riedewald
5. Davinson Sanchez
6. Riechedly Bazoer
7. Anwar El Ghazi
8. Daley Sinkgraven
9. Arek Milik
10. Davy Klaassen
11. Amin Younes
17. Vaclav Cerny
18. Robert Muric
19. Mateo Cassierra
20. Lasse Schöne
21. Frenkie de Jong
22. Abdelhak Nouri*
23. Kenny Tete
24. André Onana
25. Kasper Dolberg
26. Nick Viergever
27. Nemanja Gudelj
30. Donny van de Beek
33. Diederik Boer
34. Django Warmerdam
35. Mitchell Dijks
* = Het is nog niet duidelijk welk rugnummer Abdelhak Nouri zal gaan dragen in het komende seizoen. De middenvelder, die hoofdzakelijk in Jong Ajax zal gaan spelen, is niet mee op trainingskamp naar Oostenrijk.
over een week of twee worden deze officieel benoemdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:SwansOfficial twitterde op woensdag 06-07-2016 om 11:30:12BREAKING NEWS: #Swans confirm signing of @AFCAjax defender Mike van der Hoorn. https://t.co/489Qkca3Vq https://t.co/zskXfeYAHq reageer retweet
![]()
![]()
nieuwe spits nodig dus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SwansOfficial twitterde op woensdag 06-07-2016 om 11:30:12BREAKING NEWS: #Swans confirm signing of @AFCAjax defender Mike van der Hoorn. https://t.co/489Qkca3Vq https://t.co/zskXfeYAHq reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is wachten tot Mike gaat knokken met Freek.quote:Ploeg met hesjes tijdens partijspel volgens Freek:
Cillessen
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks
Bazoer, Gudelj, Klaassen
Cerny, Zivkovic, Younes
Paar minuten later pas mike
'Basiself' #Bosz in 11-tegen-11: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Gudelj, Klaassen; Cerny, Zivkovic, Younes
[ Bericht 50% gewijzigd door Ajacied422 op 06-07-2016 12:06:50 ]![]()
Waar is Ghazi?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Onze topspits dus naar Swansea. Haal Siggy maar terug.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
schrijf je eigen grap stargazer.....quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Onze topspits dus naar Swansea. Haal Siggy maar terug.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
inb4 GIFquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gudelj ook onder Bosz gewoon in de basis![]()
Zoals hij de 2e seizoenshelft speelde is dat absoluut geen schande.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gudelj ook onder Bosz gewoon in de basis![]()
Mee eens, maar hij werd door velen gezien als as van het kwaad (het kwaad zijnde Ajax' spel).quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zoals hij de 2e seizoenshelft speelde is dat absoluut geen schande.![]()
Ben wel benieuwd naar de rol van Tete onder Bosz. Backs krijgen bij hem een belangrijke rol in de aanval, maar Tete is daar stiekem tot nu toe helemaal niet goed in gebleken.![]()
Ik mag hopen dat hij niet doorzet met het middenveld Gudelj-Klaassen-Bazoer.
Daar zit niet veel creativiteit in.Oh.![]()
lekker van rhijn met zijn voorzetjes in de tweede ringquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rol van Tete onder Bosz. Backs krijgen bij hem een belangrijke rol in de aanval, maar Tete is daar stiekem tot nu toe helemaal niet goed in gebleken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
inderdaad, zou zeker geen verkeerde oplossing zijn. Tete heeft ook meer fysiek dan Veltman.quote:
qua lengte ontspringt het elkaar niet zoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Andersen, Hoorn, Mahdioui in een keer weg.
Dat ruimt op.
Hopelijk nog een of twee, zodat de salarissen een beetje terugkunnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
duarte, serero en rhijn wegquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Andersen, Hoorn, Mahdioui in een keer weg.
Dat ruimt op.
Hopelijk nog een of twee, zodat de salarissen een beetje terugkunnen.
en ik zie nog steeds Milik gewoon vertrekken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik was Duarte al weer vergeten eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
duarte, serero en rhijn weg
en ik zie nog steeds Milik gewoon vertrekken.
Boilesen, Fischer, de Sa, Ligeon en Hendriks waren natuurlijk al weg. En ik vergeet nog enkele jeugdspelers.
Al met al een aardige opruiming.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
was ook wel echt nodig, alleen de aankopen zijn nog wat te licht in mijn ogen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was Duarte al weer vergeten eigenlijk.
Boilesen, Fischer, de Sa, Ligeon en Hendriks waren natuurlijk al weg. En ik vergeet nog enkele jeugdspelers.
Al met al een aardige opruiming.
een KJH of Sneijder had erg welkom geweest.
KJH zal nu wel bij schalleke blijven en sneijder gaat naar een PL clubFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sneijder kan er geen kut van man. Anders probeer het ff bij Rafael.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was ook wel echt nodig, alleen de aankopen zijn nog wat te licht in mijn ogen.
een KJH of Sneijder had erg welkom geweest.
KJH zal nu wel bij schalleke blijven en sneijder gaat naar een PL club![]()
sneijder is 100 keer beter dan een vd vaartquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sneijder kan er geen kut van man. Anders probeer het ff bij Rafael.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je nu een klaasjan als spits haalt en sneijder erachter dan ga je gewoon flinke stappen maken
dan ben je gewoon voor de komende twee jaar klaar wat dat betreft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sneijder heeft bijna niets met Ajax. Opgegroeid ook in een buurt waar de ajax-haat groter is dan waar dan ook.
Huntelaar is de enige echte Ajacied denk ik, van hem heb ik het idee dat het hem ook nog wel echt boeit hoe het Ajax vergaat![]()
Niet echt het idee dat Sneijder zin heeft in Ajaxquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
als je nu een klaasjan als spits haalt en sneijder erachter dan ga je gewoon flinke stappen maken
dan ben je gewoon voor de komende twee jaar klaar wat dat betreft.![]()
Is aan Marc om dat te veranderen. Denk niet dat het keihard nee is van Sneijder. kan is bij hun inderdaad groter.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Niet echt het idee dat Sneijder zin heeft in AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij verdient daar 5 mil manquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Is aan Marc om dat te veranderen. Denk niet dat het keihard nee is van Sneijder. kan is bij hun inderdaad groter.![]()
en krijgt 2.5 mil boete nu, wordt gewoon weg gepest dus is op zoek.quote:
gewoon max salaris bieden en met tekengeld opvullen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: