Yep..8 man in de top41quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:49 schreef hhh38 het volgende:
Goed bezig jongens! Alleen maar subleagues met minder dan 10 deelnemers boven ons.
Heeft mijn aanmoediging toch geholpen.quote:
Als je nou ook nog even Aru eruit trapt is het helemaal goed.quote:
Dat lijkt mij helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je nou ook nog even Aru eruit trapt is het helemaal goed.
Oh ik dacht dat je de coureur bedoelde haha. Haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij weerhoudt ons ervan naar een hoger niveau te gaan.
Ik zag dat ik 55e stond, dacht dat ik wel was gestegen in de subleague, maar dat viel vies tegenquote:
Ik zal even naar ze tweeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:55 schreef franklop het volgende:
Lelijke Aru is sinds zaterdag niet meer ingelogd, kan die niet uit de poule worden geknikkerd?
quote:
twitter:CyclingmasterNL twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 18:45:12KWESTIE: Wat vinden jullie: een subleague wil een deelnemer verwijderen die inactief is. Moet dit worden toegestaan? reageer retweet
1,1 miljoenquote:
Er zit een poll bij. Die onzin moeten we even hijacken in ons voordeel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:CyclingmasterNL twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 18:45:12KWESTIE: Wat vinden jullie: een subleague wil een deelnemer verwijderen die inactief is. Moet dit worden toegestaan? reageer retweet
Ik ga even lekken uit ons topoverleg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:CyclingmasterNL twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 18:45:12KWESTIE: Wat vinden jullie: een subleague wil een deelnemer verwijderen die inactief is. Moet dit worden toegestaan? reageer retweet
"Ja, tot eerste rustdag" vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zit een poll bij. Die onzin moeten we even hijacken in ons voordeel.
Dan gaan we nu ''tot de eerste rustdag'' massvoten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:31 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
"Ja, tot eerste rustdag" vind ik wel een goede.
twitter:CyclingmasterNL twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 18:45:12KWESTIE: Wat vinden jullie: een subleague wil een deelnemer verwijderen die inactief is. Moet dit worden toegestaan? reageer retweet
ga je gangquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Kunnen we er niet even een massale lokquote uitgooien?
Zal je net zien dat Astana vanaf kilometer 0 de boel aan gort rijdt.quote:
Ik zit me de tyfus te twijfelen over wie er in het selecte groepje, zal maar vijf of zo worden van de vluchters die voor het favorietengroepje de eindstreep halen, eindigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Het moeilijke is dat er niet veel renners zijn waarvan ik zeker ben dat ze in de ontsnapping gaan EN het kunnen afmaken in zo'n grote bergrit, je ziet het in deze rit ook 30 man in de ontsnapping, 1 klim en er halen 5 de finish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |