abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163594553
Hier is het of samen, of helemaal niet. Stiekem gedoe is een no go, maar wel hebben we seks gehad met een ander stel. Kijken vind ik prima maar als ie zou knipogen of echt oogcontact zoekt zou ik heel subtiel z'n lever even pijn doen. Ik verwacht dat ik gerespecteerd wordt door mijn partner zoals ik hem respecteer, en hem dus nooit voor lul zou zetten door achter zijn rug om een beetje geil te doen of aandacht te zoeken van anderen. Ik flirt ook niet met andere mannen, totaal geen behoefte aan.

We hebben geen buurvrouw maar mocht zoiets zich voordoen dan is het wel lekker makkelijk om al z'n spullen daarheen te verhuizen. _O_

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 02:47:06 ]
pi_163594608
Vind het beide nogal ver gaan, maar als je er beide cool mee bent is het goed toch? Het lijkt er op dat echt fysiek contact er niet van gaat komen dus ..
pi_163594626
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 03:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Vind het beide nogal ver gaan, maar als je er beide cool mee bent is het goed toch? Het lijkt er op dat echt fysiek contact er niet van gaat komen dus ..
Nou, dat van die buurman weet ik zo net nog niet. Als je elkaar al zo aan het uitdagen bent, en het een keer grappig 'oh hij is nu niet thuis.' is zie ik het nog wel gebeuren dat dat steeds een stapje verder gaat.
pi_163594627
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 04:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nou, dat van die buurman weet ik zo net nog niet. Als je elkaar al zo aan het uitdagen bent, en het een keer grappig 'oh hij is nu niet thuis.' is zie ik het nog wel gebeuren dat dat steeds een stapje verder gaat.
Vaak wel, maar ik ga even uit van de goedheid in deze situatie. Zelf had ik het niet gepikt, al ver voor dit stadium :+
pi_163594629
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 04:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Vaak wel, maar ik ga even uit van de goedheid in deze situatie. Zelf had ik het niet gepikt, al ver voor dit stadium :+
Maar echt. :')

Ze zet hem vol voor lul bij die buurman. Respectloze dweil, al is hij ook niet lekker bezig nee.

Wel komen TS en buurman elkaar regelmatig tegen waarbij buurman waarschijnlijk denkt van HA ik loop jouw wijf op te geilen, ze wil op m'n pik zitten hihaho.

Naja, ze verdienen elkaar. Inb4 Achter gesloten deuren.
pi_163595550
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 02:44 schreef Myrr het volgende:
Hier is het of samen, of helemaal niet. Stiekem gedoe is een no go, maar wel hebben we seks gehad met een ander stel. Kijken vind ik prima maar als ie zou knipogen of echt oogcontact zoekt zou ik heel subtiel z'n lever even pijn doen. Ik verwacht dat ik gerespecteerd wordt door mijn partner zoals ik hem respecteer, en hem dus nooit voor lul zou zetten door achter zijn rug om een beetje geil te doen of aandacht te zoeken van anderen. Ik flirt ook niet met andere mannen, totaal geen behoefte aan.

We hebben geen buurvrouw maar mocht zoiets zich voordoen dan is het wel lekker makkelijk om al z'n spullen daarheen te verhuizen. _O_
Dit begrijp ik even niet.. wel seks met een ander stel, dat vinden jullie niet erg, maar hij mag niet met anderen flirten?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:00:32 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163595679
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:50 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Dit begrijp ik even niet.. wel seks met een ander stel, dat vinden jullie niet erg, maar hij mag niet met anderen flirten?
Achter haar rug om.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163595816
Tja hangt er vanaf wat er allemaal geschreven wordt over en weer, maar dit is echt een no go, dt zou ik niet zo leuk vinden, maar goed dat is geheel persoonlijk.

Een tijd geleden stuurde ik naar een vriend een foto van de tattoo boven bij elleboog, hele gesprek ging over een tattoo, werk en over klussen in huis, zijn vriendin flipte en hij mag geen contact meer met mij. Ik weet niet welke code taal zij daar in zag.
Dus ja het is net wat vind je normaal
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:46:12 #59
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_163596352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:11 schreef LittleLady het volgende:
Tja hangt er vanaf wat er allemaal geschreven wordt over en weer, maar dit is echt een no go, dt zou ik niet zo leuk vinden, maar goed dat is geheel persoonlijk.

Een tijd geleden stuurde ik naar een vriend een foto van de tattoo boven bij elleboog, hele gesprek ging over een tattoo, werk en over klussen in huis, zijn vriendin flipte en hij mag geen contact meer met mij. Ik weet niet welke code taal zij daar in zag.
Vrouwtje voelde zich waarschijnlijk gewoon bedreigd door je profielfoto, neem het als een compliment
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_163597375
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:11 schreef LittleLady het volgende:

Serieus? :@
Hij accepteerde dat?
Overigens kan ik zelf ook wel snel flippen en jaloers worden, maar pas wanneer ik het te close vind worden allemaal en niet bij normale gesprekken.
pi_163597844
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:54 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Serieus? :@
Hij accepteerde dat?
Overigens kan ik zelf ook wel snel flippen en jaloers worden, maar pas wanneer ik het te close vind worden allemaal en niet bij normale gesprekken.
Ja hij luisterde perfect heb hem niet weer gesproken, sterker nog, hij moest alles blokkeren.
Denk dat dit gewoon een sterke basis is voor een relatie, je partner dingen verbieden, jaloers zijn, in elke vrouw een concurrent zien en maar aan je partner hangen. Daarbij is hij/zij het zat, doe je een speciaal kunstje in bed of koop je een mooi cadeau en is al het leed weer vergeten.

Tja ik ben totaal niet jaloers, ik zeg altijd, als je het ergens anders beter kan krijgen dan vooral gaan.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:08:01 #62
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_163598728
Kijken mag maar aankomen niet.
Buiten de deur honger krijgen maar thuis komen eten.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_163599289
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom draag je als jongen lingerie en heb je inkijk
My thoughts exactly! _O- _O- _O-
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:30:10 #64
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163602985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:20 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja hij luisterde perfect heb hem niet weer gesproken, sterker nog, hij moest alles blokkeren.
Denk dat dit gewoon een sterke basis is voor een relatie, je partner dingen verbieden, jaloers zijn, in elke vrouw een concurrent zien en maar aan je partner hangen. Daarbij is hij/zij het zat, doe je een speciaal kunstje in bed of koop je een mooi cadeau en is al het leed weer vergeten.

Tja ik ben totaal niet jaloers, ik zeg altijd, als je het ergens anders beter kan krijgen dan vooral gaan.
Vanwege je sarcasme krijg je een plusje, maar het totaal niet jaloers zijn is ook niet goed hoor. Erg ongeinteresseerd. Doe je dan nog wel moeite voor je partner of heeft hij je maar te nemen zoals je bent? Totaal geen compromis mogelijk?

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:08 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Kijken mag maar aankomen niet.
Buiten de deur honger krijgen maar thuis komen eten.
Dit dus.
Waarbij ik nu zin heb in een boterham met pindakaas en hagelslag. Kijken of we dat thuis nog hebben.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:44:47 #65
37769 erodome
Zweefteef
pi_163603302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:30 schreef avotar het volgende:

[..]

Vanwege je sarcasme krijg je een plusje, maar het totaal niet jaloers zijn is ook niet goed hoor. Erg ongeinteresseerd. Doe je dan nog wel moeite voor je partner of heeft hij je maar te nemen zoals je bent? Totaal geen compromis mogelijk?

Wat heeft jaloezie te maken met moeite doen voor? Doe jij alleen maar moeite voor je partner dan omdat je bang bent die te verliezen aan een ander? Niet gewoon omdat je van je partner houdt en moeite doen voor elkaar gewoonweg fijn is?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163603665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:30 schreef avotar het volgende:

[..]

Waarom zou ik jaloers moeten zijn, is alleen maar verspilling van energie en wat heeft jaloezie te maken met moeite doen voor je vriend? Ik hoef niet eerst naar een ander te kijken om mij uit te sloven omdat ik het misschien wel beter kan, als ik iets doe is het omdat ik het leuk vind.
Daarbij moet mijn vriend mij maar nemen zoals ik ben, daar heeft hij geen moeite mee want hij vind mij juist leuk omdat ik ben wie ik ben. Net zo als dat ik hem leuk vind om wie hij is, daar hoeft hij echt niet jaloers om te doen, vind jaloezie een heel naar trekje in een relatie en ontzettend lachwekkend in een ander zijn relatie.
pi_163615142
Klaar ermee. Zou dat zijn voor mij. Sorry maar een avondje flirten in een bar is iets anders dan elke avond appen met een ander over alle geile dingen die ze met elkaar gaan doen.
Ik zou zeggen, laat ze het lekker doen. En wens ze veel plezier ermee .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')