Dat vind ik interessant om te weten. Wat vind jij 'normaal'?quote:
Mijn normaal komt sowieso niet overeen met jouw normaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dat vind ik interessant om te weten. Wat vind jij 'normaal'?
Als dat wel zo zou zijn dan zou mijn vraag niet zo interessant zijn, denk je wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn normaal komt sowieso niet overeen met jouw normaal.
Ik vind je vraag niet zo interessant, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Als dat wel zo zou zijn dan zou mijn vraag niet zo interessant zijn, denk je wel?
Dit idd, heb de OP wel 3x moeten lezenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom draag je als jongen lingerie en heb je inkijk
Ik had je vraag verwacht. Het is over en weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom draag je als jongen lingerie en heb je inkijk
Je reageert hier dan voor wat aandacht? Of heb je andere motieven? B.t.w. heb je snapchat?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je vraag niet zo interessant, eigenlijk.
Oke, ook netkousen ed?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:28 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ik had je vraag verwacht. Het is over en weer.
Dat is duidelijk, de vraag was meer: wat is voor jullie normaal?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Normaal'' is voor iedereen anders. Afhankelijk van met welke afspraken een relatie is aangegaan. Daarom zijn er monogame relaties, open relaties en heel veel relaties die er ergens tussenin vallen. Gewoon kijken wat je als koppel het fijnste vind.
Ah de ware motieven van ts komen uit de mouwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:28 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Je reageert hier dan voor wat aandacht? Of heb je andere motieven? B.t.w. heb je snapchat?
Wat voor cuck moet je wel niet zijn dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:28 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ik had je vraag verwacht. Het is over en weer.
Dit ja. Al zou ik dergelijke conversaties ok vinden als er open over word gedaan, zodat ik iig kan aangeven dat ik me er naar bij voel wanneer dat punt bereikt wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vind dat niet normaal, als jij dat wel normaal vind zie ik geen probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |