Doc is was een oer-user. Muziek enzo. Volgens mij nog mod geweest in VBL en POLquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was dat niet Redcat vroeger? Of zit ik met een compleet andere user in m'n hoofd?
Ja, dan bedoelde ik een ander, jij doelt op deze: Docquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc is was een oer-user. Muziek enzo. Volgens mij nog mod geweest in VBL en POL
Vaak mee naar Ajax en concerten geweest. Geweldige gastquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan bedoelde ik een ander, jij doelt op deze: Docnog actief ook.
Zeer lichtelijk (of nouja Mark en ULX wel), mijn naam zegt ze waarschijnlijk minder dan weinigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaak mee naar Ajax en concerten geweest. Geweldige gastBevriend met Mark, Kamagurka en ULX. Die ken je ook vast wel.
Wat dacht je ? 'Hij bestaat ?'quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb je gisteren opgezocht in het telefoonboek
Er stond dan ook een heel legertje klaar met eieren toen ze in goes op het idee kwamen hem in te huren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is uit Schagen, totaal niet grappig om tegen te komen in kroegen ook. (hij werd serieus ingehuurd)
Dat is ook gewoon echt nóóit een goed ideequote:Op woensdag 6 juli 2016 12:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er stond dan ook een heel legertje klaar met eieren toen ze in goes op het idee kwamen hem in te huren.
ik ben benieuwd naar je stemquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Doc nog ? Ging met hem naar Paradiso. Eerst naar z'n stamkroeg.
Lompehork herkent hem gelijk, Yvonne en anderen ook. Ik werd tijdens meets gebeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |