Dank je wel, de foto's zijn er nog wel maar waren elders gehost waardoor ze niet meer online beschikbaar zijn. Heb de meest zinvolle weer geupload in vorige delen, dus echt veel mis je niet -denk ik-.quote:Op zondag 25 september 2016 12:38 schreef poiuytr het volgende:
Gisteren en vandaag redelijk wat topics terug gelezen. Was nog niet bekend met dit project. Jammer dat tot deel 8 geen enkele foto meer online staat. Had graag alle delen nogmaals gelezen (vooral afwerking van het woonhuis en vervaardigen van de meubels) aan de hand van foto's. Wat belachelijk mooi project is dit zeg, chapeau!
Editquote:Op zondag 25 september 2016 17:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben ik nou de enige die bij elke update ook hoopt op een foto waar iig de kleine meid een beetje op staat? En ik heb niet eens iets met babies maar de combi BBach en kleine hummel vind ik gewoon tof als je ziet waar toen MMach ooit hier op FOK! ooit vandaan gekomen is en waar hij nu als BBach staat![]()
Het is gewoon een prachtig verloop en uiteindelijk een onwijs mooi succesverhaal![]()
Je zou er een OSB omkasting kunnen rond maken om de buis ietwat te beschermen, al ben ik het niet van plan, gezien dit een berging is waar bijna nooit iemand komt. Een beetje stapelen met beleid, of een rekje op termijn en dit is opgelost.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:32 schreef mjh487 het volgende:
Ga je die buis in de hoek nog wegwerken? Zo ja, met een voorzetwand of bekisting oid?
Waarom niet? Zo kon de rook worden afgezogen van die paar vrienden die roken en het was er gezellig hoor. En zo bleef het huis ook stil voor onze dochterquote:Op maandag 10 oktober 2016 10:37 schreef Geckoo het volgende:
maar waarom ga je dan in het nieuwbouw gedeelte zitten terwijl je een schitterende kamer /woonkeuken hebt?
oh en hoe waren de recenscie op het evaluatieformulier bij het geserveerde ontbijt![]()
Gewoon, bij het beginquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een enorm project. Ik zou niet weten waar te beginnen. Veel succes er mee!
Ja, nadat ik de trap zelf zal plaatsen voorzie ik een simpele borstwering met wat balkjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat luik komt daar nog enigszins een rand omheen met een hekje voor de veiligheid ?
Dat luik komt daar nog enigszins een rand omheen met een hekje voor de veiligheid ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:59 schreef BBach het volgende:
[..]
Gewoon, bij het beginBedankt
![]()
De knieschotten aan de andere kant van de berging zijn geisoleerd en dicht. Ook hier ga ik het ventilatiekanaal niet echt omkasten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |