gebruik procyclingstats.com dan, of is je haat jegens nederland zo groot dat je die nederlandse site niet gebruikt?quote:
De officiële tourwebsite updatet het wat sneller lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gebruik procyclingstats.com dan, of is je haat jegens nederland zo groot dat je die nederlandse site niet gebruikt?
Het lijkt me plausibel dat PCS afhankelijk is van dezelfde maatschappij als LeTour.com.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gebruik procyclingstats.com dan, of is je haat jegens nederland zo groot dat je die nederlandse site niet gebruikt?
zal niet veel schelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De officiële tourwebsite updatet het wat sneller lijkt mij.
Sagan, Lollerflipquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:20 schreef Maver24 het volgende:
Wie schrijven we op voor morgen? Een klassementsrenner?
Als ik cmd + f zeg krijg ik Mexicano op m'n dak dat ik probeer op te scheppen met het feit dat ik een MacBook heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel genanter als jij toch op Ctrl F hebt gedrukt
kom maar even knuffelen
Groenewegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:20 schreef Maver24 het volgende:
Wie schrijven we op voor morgen? Een klassementsrenner?
Kittel reed vorig jaar nog geen deuk in een pak boterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:20 schreef Columbiafan het volgende:
Hoezo rijdt Degenkolb dit jaar de TDF terwijl ze vorig jaar Kittel niet meenamen? Heel matig.
Bij procyclingstats spuit de arrogantie uit de oren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik geef Alaphilippe ook nog wel een kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef wimderon het volgende:
#Valverdeforyellow is de hesjtek voor morgen.
wat, zakarin echt op achterstand?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
149. RUSZAKARIN Ilnur 149 TEAM KATUSHA 05h 30' 03'' + 01' 33''
Tartaar gaat ook voor Majkaanse technieken?
Degenkolb heeft ook niets laten zien dit jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kittel reed vorig jaar nog geen deuk in een pak boter
Ja, vind je het gekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Degenkolb heeft ook niets laten zien dit jaar.
Ze hebben nu niet zoveel anders achter de handquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Degenkolb heeft ook niets laten zien dit jaar.
Niet leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik zit je hier voor de gek te houden. Hartstikke leuk vind ik dat.
Stijn dacht dat Zakarin voor het klassement ging.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat maakt het uit dat knechten en vrijbuiters op achterstand binnenkomen?
Gewoon een kleine impressie krijgen van wat we in de bergetappes kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat maakt het uit dat knechten en vrijbuiters op achterstand binnenkomen?
Dat is jouw gedachte.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn dacht dat Zakarin voor het klassement ging.
Dan kunnen ze zich beter op tien minuten laten rijden ipv anderhalve.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een kleine impressie krijgen van wat we in de bergetappes kunnen verwachten.
Tuurlijk is dat niet gek, maar ik vind dit allemaal wel een beetje pijnlijk. Misschien hadden ze hem beter via Polen rustig laten opbouwen naar de Vuelta. Arndt zou wel een waardige vervanger geweest zijn.quote:
Arndt heeft in de Giro wel teleurgesteld in sprints waarbij de meeste kanonnen (Greipel/Kittel o.a) aanwezig warenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet gek, maar ik vind dit allemaal wel een beetje pijnlijk. Misschien hadden ze hem beter via Polen rustig laten opbouwen naar de Vuelta. Arndt zou wel een waardige vervanger geweest zijn.
Ik kan niet wachten tot Ion de boel op een hoop rijdt in de bergen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een kleine impressie krijgen van wat we in de bergetappes kunnen verwachten.
Ze hebben niet veel beters.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:20 schreef Columbiafan het volgende:
Hoezo rijdt Degenkolb dit jaar de TDF terwijl ze vorig jaar Kittel niet meenamen? Heel matig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |