Rund um Köln>Tour de Suissequote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Superman heeft nu al een grotere erelijst dan Groenewegen.
Deze post had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk de 'sprint' van Matthews maar eens terug. Alsof ie een zandzak van 10 kilo aan z'n fiets had hangen.
37quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan geen Froome vinden in de rituitslag.
Naar een mooie 37e plaats gesprint, net voor Cimolai.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Aha, blijkbaar werkt het niet als je control + f doet op Froome...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij mij deed hij het wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aha, blijkbaar werkt het niet als je control + f doet op Froome...
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aha, blijkbaar werkt het niet als je control + f doet op Froome...
Milfjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:17 schreef TheVulture het volgende:
De toegevoegde waarde van een Dione op locatie ontgaat me elke dag weer... ik denk echt dat de NOS gewoon niet wist wat ze met al hun presentatoren moeten in deze tijd omdat het EK werd gemist
gebruik procyclingstats.com dan, of is je haat jegens nederland zo groot dat je die nederlandse site niet gebruikt?quote:
De officiële tourwebsite updatet het wat sneller lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gebruik procyclingstats.com dan, of is je haat jegens nederland zo groot dat je die nederlandse site niet gebruikt?
Het lijkt me plausibel dat PCS afhankelijk is van dezelfde maatschappij als LeTour.com.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gebruik procyclingstats.com dan, of is je haat jegens nederland zo groot dat je die nederlandse site niet gebruikt?
zal niet veel schelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De officiële tourwebsite updatet het wat sneller lijkt mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |