Ik ken je wel weer langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, zou dat toch blijven herhalen.
Saai. Subway is beter.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks gewoon kaal stokbrood vreten
Jitske.quote:
sowquote:
Neequote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
NeeKan niet, daar begint mijn naam mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee
[..]
NeemaaikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dp betaalt zijn bf voor seks?quote:
[..]
Nee
[..]
NeeMariska of mahmutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kan niet wachten bby😍quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:57 schreef Drug het volgende:
[..]
maand lang dick pics opgespaard voor dit moment 😘
chai heeft wel altijd gelijk dus iel bah raarquote:
minkequote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:57 schreef Germano het volgende:
Ken geen meisjesnamen met een M uit Fryslan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:57 schreef Germano het volgende:
Ken geen meisjesnamen met een M uit Fryslan.
quote:
Ik niet. Pas al bij iemand anders beter.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind germano en cache beter bij elkaar passen.
iiii😕quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:57 schreef Crip het volgende:
was even vergeten dat spotify mn activiteit deelt
Mn broer: " waarom luister je een liedje die cum cake heet?"
oke sorryquote:
sow. klaar. bamquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet. Pas al bij iemand anders beter.
pls noquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind germano en cache beter bij elkaar passen.
nee oke sorry ik nam het al terug.quote:
Ben geen ding of zo :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor jou voor ernaast.
XD XD XDquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh?
Die hadden geen vagijn en hoofddoek hoor :s
Ben ff de draad kwijt
Lijkt me lastig 2 vrouwen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor jou voor ernaast.
Jammerdanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag laatste dag van de ramadan toch?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag laatste dag van de ramadan toch?
Nee nooit. Mijn hart is al van iemand anders ookquote:
aw kjoetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee nooit. Mijn hart is al van iemand anders ook
quote:
Kan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Drink je er eentje op mij?
Ik ga mijn diploma ophalen
Was ik dat maar.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:05 schreef Drug het volgende:
ik wil met crip trouwen, die chick heeft jaaaren geilheid opgespaard, dat wordt 1 grote bang explosion
Wie zegt dat ik heb opgespaard danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:05 schreef Drug het volgende:
ik wil met crip trouwen, die chick heeft jaaaren geilheid opgespaard, dat wordt 1 grote bang explosion
ja klopt, is wel verwarrend altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja die vlaggen lijken altijd zo op elkaar ook.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:06 schreef Crip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 juli 2016 17:05 schreef Drug het volgende:
[/quote
Wie zegt dat ik heb opgespaard dan
Echt he. Maar EK finale luxemburg-China was wel echt spannend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja klopt, is wel verwarrend altijd
jazeker, wat een niveauquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Maar EK finale luxemburg-China was wel echt spannend.
Zeg jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:08 schreef Drug het volgende:
[..]
het nauwe poortje naar jouw ziel is nog door geen man betreden
Terecht dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij ging stoer doen tegen zijn vriendin of wie ze ook was
Leek het meisje toevallig op Meloewaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij ging stoer doen tegen zijn vriendin of wie ze ook was
Staren mensen jou raar aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen in de trein weten wat er in mij om gaat als ze me zien
Op dinsdag 5 juli 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
haha nee ze weten niksquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen in de trein weten wat er in mij om gaat als ze me zien
Volgens mij heeft Meloewa ook wiebelogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:12 schreef Crip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 juli 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze was wel blond en onzeker
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Meloewa ook wiebelogen.
wat is dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Meloewa ook wiebelogen.
Ja, hij voelt zich te goed om post te voet te bezorgen, dat wil hij alleen met de auto. En toen klapte Noel er volledig op en liet niets van hem heel.quote:
ow standaard weeerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd mad en zei lelijke dingen
ja chloro naaide hem opquote:
Ik Saganquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hoopte op coquard zeker als winnaar
ow. oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja chloro naaide hem op
wat ook wel standaard is
en toen ging chai hem voor 100e x afvaltips geven
en toe deed hij weer zielig
wat ook wel standaard is
Had hem wel opgesteld, maar ook Kittel en Sagan, had alleen Sagan als kopmanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hoopte op coquard zeker als winnaar
Heb geen tips gegeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja chloro naaide hem op
wat ook wel standaard is
en toen ging chai hem voor 100e x afvaltips geven
en toe deed hij weer zielig
wat ook wel standaard is
Jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
En sta nu laatste in mijn subpouleHeb zin om te ragequitten
ben je nu boos?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen tips gegeven.Kan er alleen niet tegen wanneer hij doet alsof hij terminaal is met gebroken knieschijven.
Maar hij is geband voor zijn rage tussen de middag en die was zonder Chloro vgm.
Ja is wel netjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, sta wel op iets van 22.000 van de 70000 deelnemers, dus lijkt mee te vallen
Doe dan doe danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
En sta nu laatste in mijn subpouleHeb zin om te ragequitten
Nog meer zelfs. Ze pesten je al?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, is met collega, dus dan word ik nog meer op het werk gepest
Ja, ik zag bijvoorbeeld dat je Jimmy voor mij uitschold.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog meer zelfs. Ze pesten je al?
#stoppestenHPLC
Godver wat is dat toch een provocateurtje zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik zag bijvoorbeeld dat je Jimmy voor mij uitschold.
haha Jimmyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
eh okquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef Drug het volgende:
[..]
mis gewoon commitment van je mbt onze relatie
Hij had de discussie allang gewonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver wat is dat toch een provocateurtje zeg
?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?quote:
Met vlakke hand?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?
Waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?
ze doet vooral dingen die niet mogen. Dingen verscheuren enzo... ook een rekening dat vond ik dan weer minder erg...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze doet vooral dingen die niet mogen. Dingen verscheuren enzo... ook een rekening dat vond ik dan weer minder erg...
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze doet vooral dingen die niet mogen. Dingen verscheuren enzo... ook een rekening dat vond ik dan weer minder erg...
krav magaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
tijd om haar in te schrijven voor kickbox
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
consternatie bureau leest mee.
ja echt jammer, nu moet ik wel leren, alsof god het zo bedoelt heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan je vanavond niet kwijleballen met chloro
hoezo, komt ze niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan je vanavond niet kwijleballen met chloro
haha nieuwe telefoon? htc geworden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker lekker op met je hoeren swiftkey mantyfusirritant
niet waar jaloerse lul, chula en ik hebben goeie bandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze vertelde me dat ze jou eigenlijk helemaal niet mocht
ze zit liever op schoot bij braddie dan met jou aan de telefoonquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:33 schreef Drug het volgende:
hoezo dat nou weer? je liegt he, zeg dat je liegt
gvd ben weer aan het automutileren nu
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker lekker op met je hoeren swiftkey mantyfusirritant
snap ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze zit liever op schoot bij braddie dan met jou aan de telefoon
nee heb geen ervaringquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand ervaring met het uitschakelen van hoerentyfuskkswiftkey?
noh man gebruik geen annoidquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand ervaring met het uitschakelen van hoerentyfuskkswiftkey?
Ikraquote:
Maar ik ben een manquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik lieg nooit tegen leuke meisjes
zomgomgquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Donderdag kennismakingsgesprek voor thesisspanenenend
heb je al idee voor je these?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
thesis zeggen om interessant te doen okequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
hmm, nee ja heel breed. Heb data van mensen die hartinfarct hebben gehad en wat ze aten en kijken of er associatie is tussen iets van wat ze aten en of dat invloed heeft gehad op leven na dat infarct. Sommige zijn dood, sommige nog n infarct blablaquote:
was arabischquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor taal praten jullie ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |