ow standaard weeerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd mad en zei lelijke dingen
ja chloro naaide hem opquote:
Ik Saganquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hoopte op coquard zeker als winnaar
ow. oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja chloro naaide hem op
wat ook wel standaard is
en toen ging chai hem voor 100e x afvaltips geven
en toe deed hij weer zielig
wat ook wel standaard is
Had hem wel opgesteld, maar ook Kittel en Sagan, had alleen Sagan als kopmanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hoopte op coquard zeker als winnaar
Heb geen tips gegeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja chloro naaide hem op
wat ook wel standaard is
en toen ging chai hem voor 100e x afvaltips geven
en toe deed hij weer zielig
wat ook wel standaard is
Jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
En sta nu laatste in mijn subpouleHeb zin om te ragequitten
ben je nu boos?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen tips gegeven.Kan er alleen niet tegen wanneer hij doet alsof hij terminaal is met gebroken knieschijven.
Maar hij is geband voor zijn rage tussen de middag en die was zonder Chloro vgm.
Ja is wel netjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, sta wel op iets van 22.000 van de 70000 deelnemers, dus lijkt mee te vallen
Doe dan doe danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
En sta nu laatste in mijn subpouleHeb zin om te ragequitten
Nog meer zelfs. Ze pesten je al?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, is met collega, dus dan word ik nog meer op het werk gepest
Ja, ik zag bijvoorbeeld dat je Jimmy voor mij uitschold.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog meer zelfs. Ze pesten je al?
#stoppestenHPLC
Godver wat is dat toch een provocateurtje zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik zag bijvoorbeeld dat je Jimmy voor mij uitschold.
haha Jimmyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
eh okquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef Drug het volgende:
[..]
mis gewoon commitment van je mbt onze relatie
Hij had de discussie allang gewonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver wat is dat toch een provocateurtje zeg
?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?quote:
Met vlakke hand?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tiptop. Behalve dan dat ik mijn dochter 910x moet corrigeren vandaag. Best vermoeiend wel. Met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |