Thnxquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was ook weg, daarom heb ik het opgezocht.
Vanaf hier ongeveer KLB / [KLB SC] POSTBODE SIMONNNNN
Was gisteren ook heel direct hoor, want hij lag weer lekker te wentelen in zelfmedelijden dat hij zo dik was enz.quote:
huh wat? daar had ie echt geen ban voor hoeven hebben hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zika en aids tegen NG en nog iemand, weet niet of jij het was - ik dacht cachet ofzo?
Ik begrijp dat echt niet, echt gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gisteren ook heel direct hoor, want hij lag weer lekker te wentelen in zelfmedelijden dat hij zo dik was enz.
Moet ie minder vretenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gisteren ook heel direct hoor, want hij lag weer lekker te wentelen in zelfmedelijden dat hij zo dik was enz.
Het is ook niet relevant want de "ontvanger" ervan vindt volgens mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
huh wat? daar had ie echt geen ban voor hoeven hebben hoorkan mij het jeuken dat ie dat zegt tegen me
Oke sorry chai jij bent directer en harder.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel gewoon de hele dag hard werken en al vroeg beginnen.
Dan gaat het niet door.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel gewoon de hele dag hard werken en al vroeg beginnen.
tr ja? sneue hoerenstakkersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is ook niet relevant want de "ontvanger" ervan vindt volgens mijmaar iemand heeft dus sowieso TRs gedaan.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
Bored.
ZE LUISTERE HIER NAAR NPO 1 MET DIE KUT TOUR
Mods lezen ook vaak gewoon mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is ook niet relevant want de "ontvanger" ervan vindt volgens mijmaar iemand heeft dus sowieso TRs gedaan.
Kloons maken en zo raar mogelijk overkomen, dat is pas een topsport.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kloons maken en zo raar mogelijk overkomen, dat is pas een topsport.
hehequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kloons maken en zo raar mogelijk overkomen, dat is pas een topsport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |