quote:
Aah okéquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pinoy is een mannelijke Filippijn,
Pina is een Fillippijnse.
hier ook zo vaak gebeurt hoor, weenie..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij echt 6 mensen in 1x keer weg.
3 maand ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe lang hebben ze beiden ban eigk, afkoelban van dagje?
met adhd besmeurde zelfbenoemde fashionista met grootheidswaanzin, zou dan TT moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
idd een schande voor Nederlandse maatschappij
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pinoy is een mannelijke Filippijn,
Pina is een Fillippijnse.
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
idd een schande voor Nederlandse maatschappij
Ze vroeg niet eens om geld dus het valt allemaal wel mee. Ook geen visum voor Europa trouwens.quote:
Alleen als zijn psychose de overhand neemt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Even serieus hé.. Post Ash hier echt alleen maar als het over BB of BCS gaat?
Denk je dat Groningen in het westen ligt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maand![]()
![]()
Dat zeggen ze toch alleen in het oosten oid?
Ik denk gewoon btje trollgedragquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Even serieus hé.. Post Ash hier echt alleen maar als het over BB of BCS gaat?
zou jij als aziaat moeten wetenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maand![]()
![]()
Dat zeggen ze toch alleen in het oosten oid?
Denk je nou echt dat ik weet waar iedereen vandaan komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je dat Groningen in het westen ligt?
Oh oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jij als aziaat moeten weten
De helft van het land is toch oostelijk als je het in oost en west verdeelt, dus snap de verwondering niet zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik weet waar iedereen vandaan komt?
Is goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hjb dan gwn loempiavouwer ;s
heel nederland is centraal noordelijk ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
De helft van het land is toch oostelijk als je het in oost en west verdeelt, dus snap de verwondering niet zo.
Ja want noord en zuid bestaan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
De helft van het land is toch oostelijk als je het in oost en west verdeelt, dus snap de verwondering niet zo.
net als je lul ahahquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja want noord en zuid bestaan natuurlijk niet.
GHAHAHAHAHAHAH HA NEE DIE BESTAAT OOK NIET KANKERGOEIE GRAP MAN HEHAHAHAHEHHEHEHAHAHA GVD ZEG ZELDEN ZO GELACHEN HAHAHAHAHAquote:
Ook, maar het zuidoosten is niet ineens niet oostelijk meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja want noord en zuid bestaan natuurlijk niet.
Heb je een link? Ik heb dat gemist. Was wat Lego kopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
Whehe ging de laatste posts van Braddie teruglezen.
Hij klinkt wel mad, misschien blijft hij nu wel weer een langere tijd weg.
En hopelijk gaat hij gvd keihard aan het werk
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook, maar het zuidoosten is niet ineens niet oostelijk meer.
Vind mijn posts eigenlijk vaak iets gemener, maar hij interpreteert ze blijkbaar nog enigszins positief.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ik mij voel als die randdebiel van een Chloro weer eens tegen mij loopt te zeiken.
haha idd zie nu alweer de blokken kaas op de keuken belandden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
En hopelijk gaat hij gvd keihard aan het werk
Ik was ook weg, daarom heb ik het opgezocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik heb dat gemist. Was wat Lego kopen.
Goed idee, misschien kan hij bij de kaasboer gaan werken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha idd zie nu alweer de blokken kaas op de keuken belandden.
nee, vind ik niet. jij probeert nog een gesprek te voeren terwijl chloro hem gewoon absoluut niet moet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind mijn posts eigenlijk vaak iets gemener, maar hij interpreteert ze blijkbaar nog enigszins positief.
Wel goeie, veel te lopen hoef je dan niet volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee, misschien kan hij bij de kaasboer gaan werken.
Eens. En die doet het ook wat directer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, vind ik niet. jij probeert nog een gesprek te voeren terwijl chloro hem gewoon absoluut niet moet.
Misschien heeft hij wel familie met zo'n marktkaaskraam.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goeie, veel te lopen hoef je dan niet volgens mij.
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel familie met zo'n marktkaaskraam.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
hoezo voelt braddie zich nou weer te goed voor postbezorger?hij kan niet eens lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |