Ik vind dit echt jammer om te horen, keer er namelijk naar uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets met frikandel en gang, ja er zijn wel voorwaarden waaraan voldaan moet worden om dat maatwerk af te kunnen leveren.
Daar ben ik niet vaardig genoeg mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien is 'ie wel 15cm in omtrek
laat je het bos wel gewoon in zijn waarde, dankuquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
ah godkk, ik ga even met de hond in het bos wandelen
fijne dag xoxo
Oh dat. Laat maar, niks aan de hand. Ik werd wakkergebeld vanaf de andere kant van de wereld. Skype aangezet. Ik heb er altijd op gehamerd om rekening te houden met het tijdsverschil. Gewoon weer schijt aan.quote:
Ja dat viel mij ook op inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke.
Ja? viel me op dat toen jij terug was cholo gelijk pray for zosk uit haar ondertitel haalde
Besef wel dat het bos irl heel anders isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laat je het bos wel gewoon in zijn waarde, danku
acclimatiserenquote:
Je Thaise chickie?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh dat. Laat maar, niks aan de hand. Ik werd wakkergebeld vanaf de andere kant van de wereld. Skype aangezet. Ik heb er altijd op gehamerd om rekening te houden met het tijdsverschil. Gewoon weer schijt aan.
Is dat veel?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien is 'ie wel 15cm in omtrek
Tot ziensquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
ah godkk, ik ga even met de hond in het bos wandelen
fijne dag xoxo
Ik ook niet. De betekenis snapte ik ook nooit echt want je had toch echt wel alles op rolletjes en voor elkaar. Dus dat bidden was beetje onnodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op inderdaad.Snap sowieso niet zo goed waarom dat er zo lang in heeft gestaan.
Ja alles liep en loopt echt op rolletjes bij mij inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet. De betekenis snapte ik ook nooit echt want je had toch echt wel alles op rolletjes en voor elkaar. Dus dat bidden was beetje onnodig.
Oh ik niet, vind hem best dun.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kweenie heb ik ook, vind hem best dik
haha leuke zinquote:
Ooit stop ik wel. Maar ik denk dat ik dan, net als met andere websites waar ik ooit actief was, gewoon op een dag niet weer kom omdat ik er ineens klaar mee ben.quote:
Relatief gezien dan misschienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja alles liep en loopt echt op rolletjes bij mij inderdaad.
Vind het knapper dat fok het al zo lang volhoudt met jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit stop ik wel. Maar ik denk dat ik dan, net als met andere websites waar ik ooit actief was, gewoon op een dag niet weer kom omdat ik er ineens klaar mee ben.
Maar moet wel eerlijk zeggen.. ik hou het al het langst vol op FOK!
haha kijk mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit stop ik wel. Maar ik denk dat ik dan, net als met andere websites waar ik ooit actief was, gewoon op een dag niet weer kom omdat ik er ineens klaar mee ben.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind het knapper dat fok het al zo lang volhoudt met jou.
Dat is wel een kostbaar iets.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Relatief gezien dan misschienhet kan altijd erger... kuch..
Je bent nog maar een paar posts van de 100.000 afquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zijn nu de gemiddeldes? Een onderzoek van begin 2015 in Engeland geeft de volgende waardes:quote:
Wou braddie zeggen maar laat maar die heeft al genoeg gehad zag ik.quote:
Ja kansloos.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent nog maar een paar posts van de 100.000 af
doe normaalquote:
Godverdomme als je het zo ziet is mijn penis écht om te janken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zijn nu de gemiddeldes? Een onderzoek van begin 2015 in Engeland geeft de volgende waardes:
Gemiddelde lengte van een slappe penis: 9,16 centimeter
Gemiddelde lengte bij een erectie: 13,12 centimeter
Gemiddelde omtrek in slappe toestand: 9,31 centimeter,
Gemiddelde omtrek bij een erectie: 11,66 centimeter
Bedankt, voel mijzelf al stukken beter gr grquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zijn nu de gemiddeldes? Een onderzoek van begin 2015 in Engeland geeft de volgende waardes:
Gemiddelde lengte van een slappe penis: 9,16 centimeter
Gemiddelde lengte bij een erectie: 13,12 centimeter
Gemiddelde omtrek in slappe toestand: 9,31 centimeter,
Gemiddelde omtrek bij een erectie: 11,66 centimeter
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou braddie zeggen maar laat maar die heeft al genoeg gehad zag ik.
Komt toch niet als een verrassingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme als je het zo ziet is mijn penis écht om te janken.
Maak een topic aan om je 100.000e te vierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |