Zosk is tenminste ruim op tijd aanwezig om vacatures op internet te zoeken en sollicitaties te versturen.quote:
Omdat jij mij wakker hieldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zosk is tenminste ruim op tijd aanwezig om vacatures op internet te zoeken en sollicitaties te versturen.Jij ligt eerst nog een hele poos lamlendig in bed
GEcheckt en waar bevonden.quote:
Ik mis de tijd dat jij hier nog niet zatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel jammer, idd. Mis zijn vliegensvlugge keus aan gifjes.
No mercy for bradleyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
wat hebben jullie met braddie gedaan?
Boeiend wat jij vind slappe kikker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat jij hier nog niet zat
waaay back jij he, ouwe lulquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat jij hier nog niet zat
Oké dan is het geen probleem verder, wanneer kun je?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk hoer, want denk er voldoende rendement uit te kunnen halen.
Alsof je dat dan doetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:32 schreef Zosk het volgende:
Wordt weleens tijd dat ik de 100k posts haal, dan kan ik eindelijk stoppen met deze vervelende verslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |