Dat is een goede vraag. Men zegt dat hij het zelf uitlokt. Of wellicht dat het komt door uitspraken in het verleden en zijn historie op FOK!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom zou je hem bespotten/treiteren.
Belastingaanslag heb ik al betaald dus dan zal het wel meevallen toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Einde van de ramadan vandaag, je zou wel ergens een grote aanslag verwachten vandaag.
Hm, in Europa dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet overal schijnbaar
en vannacht was het toch al prijs?
Jammer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ergste is nog dat iemand TR gaat doen op zijn posts en hij straks het gezeik krijgt.![]()
beter niet naar de bios gaan dus vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Einde van de ramadan vandaag, je zou wel ergens een grote aanslag verwachten vandaag.
Vind ik ook jammer, ben niet zo van mensen oprecht belachelijk maken. Als geintje wel maar dat is anders.quote:
Ow nee, ik kreeg geld terug. Voor de verandering.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Belastingaanslag heb ik al betaald dus dan zal het wel meevallen toch.
Ik kan genoeg andere mensen opnoemen die ook goede raad in de wind slaan, maar er dan niet zo eerlijk en open over zijn al Braddie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Men zegt dat hij het zelf uitlokt. Of wellicht dat het komt door uitspraken in het verleden en zijn historie op FOK!
ik welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, ben niet zo van mensen oprecht belachelijk maken. Als geintje wel maar dat is anders.
Heb ik ook, beetje trollen toch. Niet continue blijven doorgaan over hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, ben niet zo van mensen oprecht belachelijk maken. Als geintje wel maar dat is anders.
Prima toch, zei in mijn andere post ook al dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet weten.quote:
Dat hoef ik hopelijk niet terug te lezen he?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Waarom was Niels nou zo boos om 4 uur vannacht?
ja nou dan hou je bek dan ookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima toch, zei in mijn andere post ook al dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet weten.
Daar valt ook wat voor te zeggen inderdaad. Misschien dat het juist die eerlijke reactie is die mensen triggered.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ken genoeg andere mensen opnoemen die ook goede raad in de wind slaan, maar er dan niet zo eerlijk en open over zijn al Braddie.
nee nee,quote:
geen idee. toen sliep ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Verder dan "godver" en "bah, spijt van dat ik de PC heb aangezet" is het niet gegaan hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat hoef ik hopelijk niet terug te lezen he?
Waarschijnlijk niets bijzonders, dat heeft hij wel vakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Jij hebt ook echt een fucked up ritme volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Hij reageerde niet toen ik vroeg wat er nou weer was.
Beetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een fucked up ritme volgens mij.
Heeft hij een winterpeen meegenomen naar bed?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Oh en dit hehe:
Verdorie, rotzakken. doei. Ga verderslapen. met nachtmerrie nu.
Echt? Wat stom. En ik denken dat hij zich echt klote voelde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
Gewoon wat gespeelde madheid omdat er plaatjes van Balkenende werden geplaatstIs toch niks bijzonders
Haha Ama heeft empathie, wat slechtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Wat stom. En ik denken dat hij zich echt klote voelde.
Hier caren we niet.quote:
Nee, die andere kale knakkert Is er toch nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat hoef ik hopelijk niet terug te lezen he?
quote:vuile schooier, lazer toch op, bezopen bejaarde gek!
Uit dat topicquote:
die topicquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef Amarantha het volgende:
ZONDER TE KLIKKEN. Van wie denken jullie dat die topic is?
quote:En toch blijf ik met m'n positivisme FOK! trouw.
Wat is je registratiedatum ? En welke Fok!kers heb ik weggejaagd ?
Jongen je weet zelf niet wat voor een voorbeeld je bent dat de oude hap is verdwenen. De niet scheldende users.
Zoek een eigen smiley.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
AH DAAR IS DP
http://www.dumpert.nl/med(...)tor_schoolplein.html
Nice,quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
AH DAAR IS DP
http://www.dumpert.nl/med(...)tor_schoolplein.html
vogeltjesdansquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef Amarantha het volgende:
ZONDER TE KLIKKEN. Van wie denken jullie dat die topic is?
hahahahhahquote:Speel op de man jongen. Straks sluit je het topic omdat ik je kan vernielen en op de knieën kan dwingen. Ik speel noot op de man, ik reageer op losers zoals jij. Dan mag je blauw zijn en omhoog gevallen. Dalen zal je in mijn achting.
Ha ha haquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
Speel op de man jongen. Straks sluit je het topic omdat ik je kan vernielen en op de knieën kan dwingen. Ik speel noot op de man, ik reageer op losers zoals jij. Dan mag je blauw zijn en omhoog gevallen. Dalen zal je in mijn achting.
Je hebt een dp als bezorger, heel de ochtend iets anders doen en dan ineens herinneren dat de post nog de deur uit miet.quote:
ja echt wtf waarom zulke vlogsquote:
je bent zel;f een mietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt een dp als bezorger, heel de ochtend iets anders doen en dan ineens herinneren dat de post nog de deur uit miet.
Ga toch fietsen joh botjebuilderquote:
Hij doet srs die duim nooit meer hèquote:
Ben je Amerikaans en kom je?quote:
Adorebelle is een transgender. Hij zit dus te haten op een user (die hier nooit is). Maar huilie als wij wat van hem zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helemaal geluisterd? Hij kraakt nu gewoon een FOK!ker met grote rondingen af
That's what she said.quote:
Dus geen post voor jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Hij doet eerst de overkant volgens mij
Of hij slaat mij over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |