En je verbaast je daar over?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
Dus even samengevat:
Iemand die heel veel bereikt heeft in haar leven zet zich in om de stranden schoon te houden. Niet alleen zegt ze dat, maar ze doet het ook daadwerkelijk zelf.
Haar kinderen voed ze op met Nederlandse kunst. Lijkt me ook niet verkeerd.
En dan vanuit het niets vind tong iets met Lennie 't Hart en dat ze moet gaan koken. Ik snap werkelijk het probleem hier niet.
Ik vind het frappant dat iemand met thuishulp en kookhulp wiens grootste prestatie is om meer dan 600.000 posts op een forum te plaatsen hier een probleem mee heeft.quote:
Mwah, ik vind haar niet echt superspeciaal ofzo. Natuurlijk is ze above average, maar zeker geen 10/10quote:En Doutzen niet kennen, is ook een manier om aan te geven dat je twijfelt over je geaardheid.
Je zou er een KLB topic over openenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat iemand met thuishulp en kookhulp wiens grootste prestatie is om meer dan 600.000 posts op een forum te plaatsen hier een probleem mee heeft.
Dat vind ik klachtwaardig.
Nee, bedankt. Ik verspil zo weinig mogelijk tijd aan mensen als tong. Helaas lukt dat niet altijd.quote:
wat goed van je....gelukkig zijn er ook nog verstandige fokkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik verspil zo weinig mogelijk tijd aan mensen als tong. Helaas lukt dat niet altijd.
Eensquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat iemand met thuishulp en kookhulp wiens grootste prestatie is om meer dan 600.000 posts op een forum te plaatsen hier een probleem mee heeft.
10/10
de envy is toch juist heel logisch en verklaarbaar als je het zo stelt als jij doetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet dus, want ik reageer er toch weer op. En dat terwijl ik soms ook tegen users moet zeggen dat ze users die ze vervelend vinden beter kunnen negeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat goed van je....gelukkig zijn er ook nog verstandige fokkers.![]()
![]()
wie moet dan negeert worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet dus, want ik reageer er toch weer op. En dat terwijl ik soms ook tegen users moet zeggen dat ze users die ze vervelend vinden beter kunnen negeren.
dit dusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
Dus even samengevat:
Iemand die heel veel bereikt heeft in haar leven zet zich in om de stranden schoon te houden. Niet alleen zegt ze dat, maar ze doet het ook daadwerkelijk zelf.
En dan vanuit het niets vind tong iets met Lennie 't Hart en dat ze moet gaan koken. Ik snap werkelijk het probleem hier niet.
De zee in smijten natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens wordt uit het bericht niet duidelijk wat Doutzen met het volle plastic zakje doet wanneer het vol is. Maar voor de rest goed bezig.
Ik zou tong eigenlijk moeten negeren.quote:
oowh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De zee in smijten natuurlijk!
[..]
Ik zou tong eigenlijk moeten negeren.
Volgens mij lukt jou dat helemaal niet. Ik zie je niets anders als in elke post hem afkraken. Heb je een obsessie voor hem of zo?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik verspil zo weinig mogelijk tijd aan mensen als tong. Helaas lukt dat niet altijd.
Valt ook wel mee toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:00 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Volgens mij lukt jou dat helemaal niet. Ik zie je niets anders als in elke post hem afkraken. Heb je een obsessie voor hem of zo?
Ik vind al 15 jaar dingen uit het niets op FOK!. De Telegraaf vind het echter belangrijk dat iemand die mooi kan lachen en met haar mooie nep-smiley op de catwalk loopt, met een zakje dingen opraapt op Terschelling en naar een gratis tentoonstelling gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
Dus even samengevat:
Ik volg het niet op de voet. Maar het valt me wel op steeds.quote:
Dit is dus precies m'n punt. Ze heeft geen idee van het andere repertoir van Rembrandt. Er zijn nu fotografen en gaat ze een museum boerken. Wel met haar kinderen. Dat staat zo leuk op de foto,quote:
Waar val ik jou persoonlijk aan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind al 15 jaar dingen uit het niets op FOK!. De Telegraaf vind het echter belangrijk dat iemand die mooi kan lachen en met haar mooie nep-smiley op de catwalk loopt, met een zakje dingen opraapt op Terschelling en naar een gratis tentoonstelling gaat.
Grappig weer de persoonlijk aanvallen op mij. Ik kan er tegen. Er zijn echter al veel FOK!kers weggejaagd. Wel cool dat het over mij gaat. FF broek uitdoen.
Moet pissen als een rund.
Je moet beter best doen newbie. Het is Tong en tong80. Wees nederig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |