MAAR JE DOET GODVERREDOMME GEEN KANKER MANNNquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik functioneer echt amper op minder dan 7 uur slaap
Nou Braddie heeft al de hele tijd die kut pi, en ik moest daar mee kappen maar hij niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eh, waar gaat dit over?
Zijn wij vrienden?
Prof bedoelde denk ik deze? Had er in ander topic namelijk nog eentje gemaakt. Die was iets grover.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is toch geen nieuws meer? Dit boeit niemand wat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kan gewoon werken maar je doet het niet. Jij kost de samenleving veel geld.
Wanneer ga je daar wat aan doen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MAAR JE DOET GODVERREDOMME GEEN KANKER MANNN
Braddie heeft privilegesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou Braddie heeft al de hele tijd die kut pi, en ik moest daar mee kappen maar hij niet.
Ik hecht geen waarde aan Braddie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou Braddie heeft al de hele tijd die kut pi, en ik moest daar mee kappen maar hij niet.
Oh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prof bedoelde denk ik deze? Had er in ander topic namelijk nog eentje gemaakt. Die was iets grover.
[..]
Je qoutte Hans die het daar niet over had blondjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is Siemen verdommequote:
Jawel. Vreten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MAAR JE DOET GODVERREDOMME GEEN KANKER MANNN
ohquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is Siemen verdomme
Hier een Siemen voor je topic
[ afbeelding ]
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
Onze postbode lijkt wel op een simon.
Just FYI
ja ik word fucking lijp van hem hoor. Vond eerst toffe kerel maar begin me godsgruwelijk te ergeren aan het feit dat het gewoon een lapzwans is die profiteert van z'n zogenaamde wajongquote:
Die had Brian May gecomponeerd toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef Germano het volgende:
BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER MUSHROOM.
Ik reageerde toch? Heb gelachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk Zosk, zoek nog eens wat op voor je.
Paardenlul
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die had Brian May gecomponeerd toch?
Steuntrekkersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik word fucking lijp van hem hoor. Vond eerst toffe kerel maar begin me godsgruwelijk te ergeren aan het feit dat het gewoon een lapzwans is die profiteert van z'n zogenaamde wajong![]()
sowwwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik word fucking lijp van hem hoor. Vond eerst toffe kerel maar begin me godsgruwelijk te ergeren aan het feit dat het gewoon een lapzwans is die profiteert van z'n zogenaamde wajong![]()
Als hij stervend op de grond lag en jij kon hem redden door hem in de mond te pissen, dan piste je ernaast?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij ademt echt goor. Als die vetzakken altijd doen. Bahquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dit sws ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef Catkiller het volgende:
Noel is jaloers dat hij als half mongooltje geen wajong krijgt.
Pauze?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dit sws ja.
zit hier op m'n werk telkens ctrl + tab te doen terwijl brad gewoon in z'n rukbunker zit beetje onterecht wajong te trekken. KRIJGT IE ER GODVERDOMME NOG GELD VOOR OOK.
Brad? Sta je wel eens geld af aan je moeder voor al het vreten dat je consumeert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jij aan het FOK!ken bent onder werktijd krijg je daar toch ook betaald voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dit sws ja.
zit hier op m'n werk telkens ctrl + tab te doen terwijl brad gewoon in z'n rukbunker zit beetje onterecht wajong te trekken. KRIJGT IE ER GODVERDOMME NOG GELD VOOR OOK.
Brad? Sta je wel eens geld af aan je moeder voor al het vreten dat je consumeert?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Een derde van je Wajong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet vast een hoop voor je zijn. Iets waar je zo hard voor werkt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]hoe hoog is zo'n wajong wel niet dan. Ik doe iets foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat hier niet om mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar als jij aan het FOK!ken bent onder werktijd krijg je daar toch ook betaald voor
En een standaard bijstand is iets van 800 toch? Daar moeten dan hele gezinnen van rondkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:12 schreef Zosk het volgende:
15 16 17 18 19 20 21 22 >23
443,35 509,85 583,40 672,40 775,85 908,85 1.071,40 1.256,15 1.477,80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |