EXTRA SMOOTH.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAHAHA DEZE MAN WEET, SOWIESO VROUWEN VARIANT.
Merk 't.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Godverdomme slecht geslapen godverdomme
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha kon echt niet wat jij typte in nws bij die bomaanslag
Gelukkig hoef je toch heel de dag niks te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Godverdomme slecht geslapen godverdomme
Is toch normaal qua aantal uren?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja man, lag er om half 4 in.. Was om 10 uur al weer wakker
Klopt, maar ik wil mij dan nog wel enigszins fit voelen, dat voel ik nu totaal niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je toch heel de dag niks te doen.
Valt mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja man, lag er om half 4 in.. Was om 10 uur al weer wakker
Net goed, racist.quote:
Van langer slapen word je in ieder geval niet fitter.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil mij dan nog wel enigszins fit voelen, dat voel ik nu totaal niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik functioneer echt amper op minder dan 7 uur slaap
Ik functioneer überhaupt niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik functioneer echt amper op minder dan 7 uur slaap
Ja maar dan raak je er op den duur aan gewend volgens mij, ik slaap gemiddeld 8-9 uur elke nachtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, slaap ook rond de 7 uur elke nacht. Weekend tel ik niet mee uiteraard.
Precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, slaap ook rond de 7 uur elke nacht. Weekend tel ik niet mee uiteraard.
Ik zit gewoon hoor waarom zou ik lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met dat lopendebandwerk van jou.
Kom je van aan. No fa2.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja maar dan raak je er op den duur aan gewend volgens mij, ik slaap gemiddeld 8-9 uur elke nacht
Althans dat heb ik zelf ook altijd. Helaas heb ik daar de hele dag last van totdat het weer avond is. Teringtyfus vicieuze cirkel danquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Althans dat heb ik zelf ook altijd. Helaas heb ik daar de hele dag last van totdat het weer avond is. Teringtyfus vicieuze cirkel dan
Dit ging toch om Braddie?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he.
En zosk zegt er niet eens wat van.
Ik weet wel weer wie m'n vrienden zijn.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Althans dat heb ik zelf ook altijd. Helaas heb ik daar de hele dag last van totdat het weer avond is. Teringtyfus vicieuze cirkel dan
Eh, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he.
En zosk zegt er niet eens wat van.
Ik weet wel weer wie m'n vrienden zijn.
Ik wacht het rustig af.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wil Prof ff linken. Ben lui
Niet meer, dat lees je tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eh, waar gaat dit over?
Zijn wij vrienden?
Jij kan gewoon werken maar je doet het niet. Jij kost de samenleving veel geld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil mij dan nog wel enigszins fit voelen, dat voel ik nu totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |