SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Uit dit jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:34 schreef DO2 het volgende:
20 nummers die dit jaar diepe indruk hebben gemaakt. 1 per artiest. Ik begin wel:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shearwater - Only Childquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:34 schreef DO2 het volgende:
20 nummers die dit jaar diepe indruk hebben gemaakt. 1 per artiest. Ik begin wel:
Haha, ja, op rangorde is vaak zo lastig gezien alle verschillende genres, dus dan maar zo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 06:41 schreef DO2 het volgende:
Mooie lijst, Aisumasen. Op alfabetische volgorde, notabene.
- Schiet me alsjeblieft niet dood wanneer ik je naam verkeerd heb gespeld.
Wow.quote:
Nu de tijd gehad hem te luisteren, heel fijn album inderdaad!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:32 schreef Slobeend het volgende:
Check het debuut van Junius Meyvant jongons. Arctische soul, meer wil je niet vandaag.
Ja echt. Hij ziet er uit als een viking, heeft een schorre vikingstem, maar toch swingt het als een malle. Met name door de blazersquote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja echt. Hij ziet er uit als een viking, heeft een schorre vikingstem, maar toch swingt het als een malle. Met name door de blazers.
Het debuut is een beetje langs mij heen gegaan, maar deze vind ik wel fijnquote:Op zondag 17 juli 2016 21:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, staat nu aan. Debuut vond ik een beetje safe, zit in de nieuwe meer pit?
Toevallig laatst over gehad met iemand en toen Approx 45 mins maar eens onder het stof vandaan gehaald, maar dat is toch wel een erge Motorpsycho ripoff. Dan is Selwyn Slop's huidige band Monomyth stukken beter.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:49 schreef MCH het volgende:
Doordat ik Pokemon Go speel kom ik opeens weer uit bij deze band. Nog meer mensen van de oude garde met herinneringen aan deze band?
Ik heb die plaat hier ook nog ergens liggen. Paar hele fraaie nummers, maar wel wel flink door Motorpsycho geïnspireerd inderdaad. Niet dat ik dat persé vervelend vind.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
Toevallig laatst over gehad met iemand en toen Approx 45 mins maar eens onder het stof vandaan gehaald, maar dat is toch wel een erge Motorpsycho ripoff. Dan is Selwyn Slop's huidige band Monomyth stukken beter.
Dat zijn ook zo'n beetje de albums die ik het meest afspeel dit jaar. Heb me toch wel verkeken op Drake's album. Die vond ik in eerste instantie heel erg tegenvallen, maar het is wat je zegt: te lang. 8 nummers minder was perfect geweest. Gelukkig kan ik die nummers zelf skippen.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[...]
Kom van dit jaar telkens weer uit bij Kanye, Rihanna en Drake. Al had die laatste 8 nummers minder op z'n plaat moeten zetten.
[...]
Wat een parel van een titelquote:
Beyoncé heb ik dan weer niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 03:58 schreef richolio het volgende:
Geen Beyonce? Als we toch in dat hoekje zitten. Ik vond Lemonade erg goed! En naar Drake kan ik ook wel luisteren. Met Rihanna heb ik dan weer niks eigenlijk
Haha wat. If I Ever Was a Child klinkt in ieder geval al goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat een parel van een titel. En die albumcover, hopelijk is het een dijk van een plaat, want dan schaf ik 'm linea recta op vinyl aan.
[ afbeelding ]
Warhaus gehoord?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:09 schreef JochemP het volgende:
Zijn er nog meer leuke dingen uit Belgie zoals deze?
[..]
Ken je Terror Twilight niet ofzo??????quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit Pavement-nummer kende ik nog niet. Potverdomme, wat was dat toch een fabuleuze band.
Klinkt leuk. Ik ga het straks 's op Spotify opzoeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:08 schreef Z het volgende:
Dan post ik deze even want dat deed me net aan Pavement denken.
Ik kende daarvan alleen Spit On A Stranger; kwam niet echt verder dan dat nummer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ken je Terror Twilight niet ofzo??????![]()
Terror Twilight is heel misschien wel mijn favoriete Pavement album. Al vind ik ze alle 5 wel ongeveer evengoedquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik ga het straks 's op Spotify opzoeken.
[..]
Ik kende daarvan alleen Spit On A Stranger; kwam niet echt verder dan dat nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |