Heb er gewoon een vlucht mee geboekt en ben er gewoon mee gevlogen zonder enig probleem. Heb er alast nog een geboekt voor eind augustus.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:44 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb een ticket gevonden via Edreams, maar blijkt dat dit niet echt een betrouwbare maatschappij is. Lees zeer veel negatieve ervaringen.
Jullie hier ervaring mee?
Granted, ik scoor er dan ook alleen 1 Euro tickets.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb er gewoon een vlucht mee geboekt en ben er gewoon mee gevlogen zonder enig probleem. Heb er alast nog een geboekt voor eind augustus.
Gebruiker Yreal heeft er al tientallen keren mee gevlogen.
Maar ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Die 1 euro tickets kon ik zo gauw niet vinden, tenminste niet naar de locaties waar ik heen wilde. En ik vind dan bv een vlucht als charleroi-berlijn nogal nutteloos, in die tijd kan ik er met de trein al zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Granted, ik scoor er dan ook alleen 1 Euro tickets.
Moet je ook gewoon niet doen hequote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die 1 euro tickets kon ik zo gauw niet vinden, tenminste niet naar de locaties waar ik heen wilde. En ik vind dan bv een vlucht als charleroi-berlijn nogal nutteloos, in die tijd kan ik er met de trein al zijn.
Maar alsnog geld bespaard bij e-dreams tegenover de sites zelf.
Een site die vergelijkbaar is met edreams qua shady-heid, enorme kosten als je iets wil veranderen, slechte reviews etc. is BudgetAir. Maar door daar te boeken heb ik toch een keer 200 euro bespaard. Of nog iets meer zelfs dacht ik. Toen ik echter wat wilde veranderen aan mijn vlucht kreeg ik een rekening van 300 euro + nog een enorme fare difference, dus dat heb ik toen maar niet meer gedaan
Ik dacht ik probeer even, kijken hoeveel ze van me willen hebben en als het onder de ticketprijs zit van waar ik nog heen wilde kan ik het doen. MAar het was duurder. Dus wilde in eerste instantie nog apart even op en naar maar uiteindelijk helemaal niet meer heen geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon niet doen he. Wat dat betreft ben ik erg blij met de annuleringsverzekering.
verloopdata -1quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast: hoe lang moet je ID nog geldig zijn als je naar Engeland gaat?
Bij Wizz hoef je toch niet je documentnummer in te voeren? Ik denk niet dat het een probleem is.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:27 schreef Teis91 het volgende:
Ik heb bij het (online) inchecken (WizzAir) aangegeven dat ik met een ID-kaart reis, maar ik reis met een paspoort. Heb verder wel alle gegevens van dat paspoort ingevuld, dus die kloppen allemaal. Levert dit problemen op?
Als je buiten Schengen reist wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bij Wizz hoef je toch niet je documentnummer in te voeren? Ik denk niet dat het een probleem is.
Wel in moeten vullen, vliegen naar Roemenië. Ik bel ze zo wel even, bedankt in ieder geval!quote:Op maandag 11 juli 2016 01:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bij Wizz hoef je toch niet je documentnummer in te voeren? Ik denk niet dat het een probleem is.
En heb je de extra opties van Edreams genomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb er gewoon een vlucht mee geboekt en ben er gewoon mee gevlogen zonder enig probleem. Heb er alast nog een geboekt voor eind augustus.
Gebruiker Yreal heeft er al tientallen keren mee gevlogen.
Maar ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Na telefoontje (gratis) veranderd door Wizz.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:08 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Wel in moeten vullen, vliegen naar Roemenië. Ik bel ze zo wel even, bedankt in ieder geval!
Stomme vraag. Over 3 weken naar Roemenië met KLM. Krijg je via de app ook zo'n formulier? Of is dat alleen iets van WizzAir?quote:
1 van de betere airlines voor service, goed eten 2 keuzes per keer. Waren of zijn nog beste economy class van het jaarquote:Op maandag 11 juli 2016 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met Garuda Indonesia? Ik vlieg in oktober met hun 777-300ER naar Bali met een tussenstop op Jakarta (2 uur ongeveer)
Wat is de algehele indruk? Gewoon standaard vliegtuigvoer?En kan ik mijn eigen koptelefoon gebruik voor het entertainmentsysteem of heb ik een verloopje nodig? Kan ik aan boord iets kopen met mijn CC (nouja eigenlijk debetcard van 3V)
quote:Op maandag 11 juli 2016 17:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
1 van de betere airlines voor service, goed eten 2 keuzes per keer. Waren of zijn nog beste economy class van het jaar
CC geen idee, kan ook met euro als goed is. Eigen koptelefoon kan dacht ik maar weet ik niet zeker
Prima ervaring mee. En je kan ook je eigen koptelefoon gebruiken daar - volgens mij zonder verloopje.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met Garuda Indonesia? Ik vlieg in oktober met hun 777-300ER naar Bali met een tussenstop op Jakarta (2 uur ongeveer)
Wat is de algehele indruk? Gewoon standaard vliegtuigvoer?En kan ik mijn eigen koptelefoon gebruik voor het entertainmentsysteem of heb ik een verloopje nodig? Kan ik aan boord iets kopen met mijn CC (nouja eigenlijk debetcard van 3V)
Is voor mij niet weggelegdquote:Op maandag 11 juli 2016 17:15 schreef static het volgende:
Vaak mee gevlogen, maar dan wel business class. Zat één mindere vlucht bij, die had volgens mij nog de business class uit de jaren 80. Mooie stewardessen.
quote:Op maandag 11 juli 2016 17:22 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Prima ervaring mee. En je kan ook je eigen koptelefoon gebruiken daar - volgens mij zonder verloopje.
Nee. Juist over die extra opties lees ik heel slechte reviews, dat die - mocht er iets mis gaan - eigenlijk helemaal niks dekken.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:07 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En heb je de extra opties van Edreams genomen?
Verzekering
Annulerening
Of gewoon de ticketprijs die direct op het scherm getoond wordt - zonder opties.
Je kunt het bij het inchecken proberen, is meestal een stuk goedkoper.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is voor mij niet weggelegdof ik meot een gratis upgrade krijgen
[..]
Bij de student zou ik gewoon student invullen. Waarom zou je dat niet doen?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:04 schreef Vluchteling het volgende:
Ik reis samen met mijn zusje en broertje naar de VS. Eentje zit nog op middelbare school en de ander is aan het studeren. Beide hebben geen bijbaan. Ik bekostig alles volledig. Ik moet dan bij hun employement status gewoon unemployed selecteren toch?
Stel deze vraag omdat er op andere forums geadviseerd wordt om dan student bij het 'job title' veld moet invullen.
omdat ik dan als employement status, "employed" moet selecteren. Ze is technisch niet "employed" toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Bij de student zou ik gewoon student invullen. Waarom zou je dat niet doen?
Ze is toch een student, klik gewoon student aan. Wat is je probleem heirmee? Ik snap het gewoon echt niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:12 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
omdat ik dan als employement status, "employed" moet selecteren. Ze is technisch niet "employed" toch?
Als ik unemployed kies dan worden de velden disabled.
Er is geen optie student die aangeklikt kan worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ze is toch een student, klik gewoon student aan. Wat is je probleem heirmee? Ik snap het gewoon echt niet.
Haar 'beroep' is in feite dat ze student is.
Waarom maak je het zo moeilijk voor jezelf?
Ja dus je vult in employer en dan student.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:05 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Er is geen optie student die aangeklikt kan worden.
Zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Als ik vervolgens Ja selecteer, dan krijg ik deze tooltip:
[ afbeelding ]
Dus ik kan Nee selecteren en niets invullen, of ik kan Ja selecteren en dan bij employer name student invullen. Op verschillende forums wordt het aangeraden om student in te vullen.
http://www.disboards.com/threads/esta-for-child-student.3390344/
https://www.tripadvisor.c(...)Orlando_Florida.html
Zou dat niet gewoon een usb-aansluiting zijn?quote:Op maandag 11 juli 2016 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]![]()
En dan nog een laatste vraag, ik las op seatguru dat er stopcontacten aanwezig zijn in economy class, welke stekker of verloop heb ik daarvoor nodig?
Dat kan ik me helaas niet herinneren. Als je een verloop meeneemt ben je altijd safe lijkt me.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]![]()
En dan nog een laatste vraag, ik las op seatguru dat er stopcontacten aanwezig zijn in economy class, welke stekker of verloop heb ik daarvoor nodig?
Lijkt me dat je dan ook je paspoortnummer op moet geven.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:29 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Stomme vraag. Over 3 weken naar Roemenië met KLM. Krijg je via de app ook zo'n formulier? Of is dat alleen iets van WizzAir?
Prima!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan ook je paspoortnummer op moet geven.
Nooit problemen mee gehad op NL luchthavens. En neem aan dat je gewoon rechtstreeks vliegt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:40 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Prima!
Nog een andere vraag: kun je bij de paspoortcontrole gewoon door de self-service-poortjes met een ID-kaart? Of moet je dan echt door de handmatige paspoortcontrole?
Ik heb het idee , n.a.v. mijn recente vluchten, dat de tweepotige vliegtuigstekker iets van vroeger is, en dat ze tegenwoordig gewoon naar een normale audioaansluiting gaan. De slechte koptelefoons die je op het vliegtuig krijgt kunnen zowel 2 als 1 potig zijn en het ene pootje kun je dan inklappen.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon een usb-aansluiting zijn?
Duidelijk! Thanks. Van Roemenië had ik dat inderdaad wel al verwacht. Voor de terugvlucht ga ik weer ruim op tijd naar Henri Coanda. Liever ietsje te vroeg dan te laat!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad op NL luchthavens. En neem aan dat je gewoon rechtstreeks vliegt.
In Roemenië hoef je geen self-service poortjes te verwachten, maar een trage douanebeambte en een lange rij.
Ben 4 maanden lang iedere week naar OTP gependeld en heb er nooit langer dan 5 minuten moeten wachten. Zowel in als uit het land.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:48 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Duidelijk! Thanks. Van Roemenië had ik dat inderdaad wel al verwacht. Voor de terugvlucht ga ik weer ruim op tijd naar Henri Coanda. Liever ietsje te vroeg dan te laat!
Oh, dat klinkt optimistisch! Roemenië is a first voor mij. In december in Noorwegen geweest. Nu wil ik mijn Roemeense Facebookvrienden uit Boekarest en Constanta bezoeken. Het is dus ook de eerste keer naar een niet-Schengenland.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ben 4 maanden lang iedere week naar OTP gependeld en heb er nooit langer dan 5 minuten moeten wachten. Zowel in als uit het land.
Ik snap dat ze dat gratis veranderen, want werkelijk waar, er is nog nooit iemand die daar op gelet heeft voor vluchten buiten het Schengen gebied.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:08 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Na telefoontje (gratis) veranderd door Wizz.
Ik kreeg vandaag een mail van eDreams, dat ze een actie hadden; 10 pond korting bij iedere boeking. Ze noemden ook een kortingscode. Die bleek alleen niet te werken toen ik 'm uitprobeerdequote:
Werkt die niet alleen op de Edreams app? En/of alleen op één bepaalde dag (wss dag dat je het mailtje kreeg)? Bepaalde bestemmingen? Minimumbedrag? Etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:09 schreef larsico het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail van eDreams, dat ze een actie hadden; 10 pond korting bij iedere boeking. Ze noemden ook een kortingscode. Die bleek alleen niet te werken toen ik 'm uitprobeerde
Aangezien jij eDreams laatst ook had gebruikt vroeg ik me af of jij ook zo'n mail had gekregen? En of de code bij jou wel werkt?
Is van vandaag, staat bij 'No limits on date and destination!'. Ook niets over app o.i.d., of andere voorwaarden. Maar goed, jammer dan. Misschien al teveel geprofiteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Werkt die niet alleen op de Edreams app? En/of alleen op één bepaalde dag (wss dag dat je het mailtje kreeg)? Bepaalde bestemmingen? Minimumbedrag? Etc.
Ik heb wel eens van die mails gekregen ja maar ik check het niet altijd als ik op dat moment nergens heen wil, zeker als het alleen de app is want dan moet ik via de app eerst de hele boeking door om die code in te voeren en dat kost moeite.
Ik heb hem niet gekregen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:21 schreef larsico het volgende:
[..]
Is van vandaag, staat bij 'No limits on date and destination!'. Ook niets over app o.i.d., of andere voorwaarden. Maar goed, jammer dan. Misschien al teveel geprofiteerd
Kleine lettertjesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekregen.
Nou ja jammer dan.
Heb ik nu vrij weinig aan dusquote:Discount only valid for round trip flights, departing from any airport in the United Kingdom
Nee, AC power port on all seats. En Indonesie heeft dezelfde stopcontacten als in Europa.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon een usb-aansluiting zijn?
Waarschijnlijk geen, de meeste vliegtuig outlets zijn zo gemaakt dat alle vijf standaarden die gebruikt worden ter wereld erin passen, mét het juiste voltage.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
To enhance service quality and improve product diversity, Xiamen Airlines provides free overnight accommodation for individual transit passengers. Passengers who take Xiamen Airline’s flights from Taoyuan/Sungshan/Kaohsiung to Xiamen and are connecting to other Xiamen Airlines flights to other destinations in mainland China may qualify for a free overnight hotel lodging and free transfers between the airport and the hotel. ( Not applicable to passengers on group travel or passengers who originally plan to transit to other mainland cities on the next day due to personal reasons.) Since there is a strong demand for free transit hotel accommodations, passengers should make hotel reservations by your own or change your travel dates in the event that no hotel room is available on the date you choose.For more information, please contact Xiamen Airlines Taiwan Branch at (02) 2516-1918.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand hier ervaring met Xiamen Airlines?
Vlieg binnenkort AMS-XMN-KUL met 12 uur overstap in Xiamen (van 05:30 tot 17:30 volgens mij).
Las ergens iets op een buitenlandse site dat Xiamen Airlines een gratis hotel biedt bij overstappen van 6 uur of meer, kan iemand dat bevestigen?
Dankquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen, de meeste vliegtuig outlets zijn zo gemaakt dat alle vijf standaarden die gebruikt worden ter wereld erin passen, mét het juiste voltage.
In een enkel geval komt het voor dat er alleen 110/120 60hz of 220/230 50hz uit komt. Voor de meeste moderne adapters maakt dat niet uit.
Het is dus een dubbele NEE. Én de stopover is niet overnight, én KUL ligt ng steeds niet in mainland China. Maar verder lijkt dit wel een geheel vrijblijvend aanbod zolang de voorraad strekt en kunnen er geen rechten aan worden ontleend.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
To enhance service quality and improve product diversity, Xiamen Airlines provides free overnight accommodation for individual transit passengers. Passengers who take Xiamen Airline’s flights from Taoyuan/Sungshan/Kaohsiung to Xiamen and are connecting to other Xiamen Airlines flights to other destinations in mainland China may qualify for a free overnight hotel lodging and free transfers between the airport and the hotel. ( Not applicable to passengers on group travel or passengers who originally plan to transit to other mainland cities on the next day due to personal reasons.) Since there is a strong demand for free transit hotel accommodations, passengers should make hotel reservations by your own or change your travel dates in the event that no hotel room is available on the date you choose.For more information, please contact Xiamen Airlines Taiwan Branch at (02) 2516-1918.
Zoals ik het lees niet voor Europese vluchten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |