Jelly? waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Niks. Denk dat ze jelly was.
[..]
Ja ik weet niet, je zal vast ergens een keer hebben gezegd dat je op vrouwen met een bepaalde haarkleur valt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk? vertel nooit details over dat soort dingen.
haha ja was wel echt sick grappig
Zij was/is dik, ik niet. Denk dat dat al genoeg was. En als er aandacht ipv naar haar, naar mij ging.quote:
Ik val op personen in alle kleuren en maten hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, je zal vast ergens een keer hebben gezegd dat je op vrouwen met een bepaalde haarkleur valt.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik val op personen in alle kleuren en maten hoorwordt nooit verliefd op uiterlijk maar op de persoon zelf
Wow haha flashbacks naar de middelbare school en klasgenootjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zij was/is dik, ik niet. Denk dat dat al genoeg was. En als er aandacht ipv naar haar, naar mij ging.
Maar 't was ook echt zo'n tokkie
Nouquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. In het echt ben ik gewoon lief.
Haha.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik val op personen in alle kleuren en maten hoorwordt nooit verliefd op uiterlijk maar op de persoon zelf
Met paardenvlees dan ofzo of wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:31 schreef xcachet het volgende:
Even een bammetje smeren. Honger als een paard.
Innerlijk zeker?quote:
Alleen als ze roze is.quote:
quote:
doe eens niet zo dommigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met paardenvlees dan ofzo of wat bedoel je precies?
Nee in haar gezichtquote:
Uh wie wat waar?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet tegenwoordig niet of het een paardenbiefstuk is of nie he
Je doet zelf dom. Cache zei het ook al.quote:
Oké is goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet zelf dom. Cache zei het ook al.
sukkeltje
Akkoord.quote:
Niet alleen van skaten hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ook skaten. Schijnt dat je daar een mooie kont van krijgt.
Daar krijg je volgens mij geen mooie kont van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb vanmorgen ook gezwommen maar vind het niet meer zoveel aan
Is goed voor alle spieren tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar krijg je volgens mij geen mooie kont van.
Maar zwemmen is wel heerlijk.
mmmmmmmmmquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:47 schreef xcachet het volgende:
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ga geen truckjes doen, ik skate gewoon heen en weer naar de McDonaldsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja.
[..]![]()
Check kont van Michelle Steilen.
Van die 360ers ben ik nu ook aan het oefenen, val alleen nog wat vaak ermee.
quote:
Staat nergens dat dat moet hoor ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik jouw posts lezen ook niet maar doe ik ook toch?
Jammer voor jou Zoskjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je post echt extreem veel dus kan er niet omheen.
Ik kijk liever naar de ass van Lexy Panterra.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja.
[..]![]()
Check kont van Michelle Steilen.
Van die 360ers ben ik nu ook aan het oefenen, val alleen nog wat vaak ermee.
Geen slechte keuze toch, eerst jaartje werken ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:55 schreef xcachet het volgende:
Ik zit al helemaal na te denken over dat ik moet gaan doen als ik vanmiddag een teleurstelling te horen krijg. Ik denk dat ik ga werken.
Jammer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:57 schreef xcachet het volgende:
Wilde gaan slapen om de tijd te doden maar dat lukt niet meer.
Lijkt mij ook niet. Mits leuk werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen slechte keuze toch, eerst jaartje werken ofzo
Jammer dat jij de snelste was.quote:
xhulkachequote:
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
Is House of Cards eigenlijk een goede serie?
Oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar eerst verder ga met Narcos
Na oitnb
en fargo dan? ga fargo kijken? samen fargo kijken? wil nog wel keer terug zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar eerst verder ga met Narcos
Na oitnb
Oke gaan wij samen Fargo kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en fargo dan? ga fargo kijken? samen fargo kijken? wil nog wel keer terug zien
Wel ieder een uur en kon van maandag t/m donderdag niet kijken :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou nou die 13 episodes die al twee weken uit zijn![]()
Shit kijk je in twee dagen als een echte eindbaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ieder een uur en kon van maandag t/m donderdag niet kijken :s
Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Shit kijk je in twee dagen als een echte eindbaas.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet, nog lang niet klaar in ieder geval want ben geen eindbaas.
Oké bedankt en nogmaals bedankt. Deze feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ik meenemen in mijn persoonlijk ontwikkelingsplan.quote:
Quad, srs.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
He maar cachet, weet je al wat voor skates? Ik heb ze trouwens beide, quad en inline. Vind het namelijk alletwee leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |