Jelly? waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Niks. Denk dat ze jelly was.
[..]
Ja ik weet niet, je zal vast ergens een keer hebben gezegd dat je op vrouwen met een bepaalde haarkleur valt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk? vertel nooit details over dat soort dingen.
haha ja was wel echt sick grappig
Zij was/is dik, ik niet. Denk dat dat al genoeg was. En als er aandacht ipv naar haar, naar mij ging.quote:
Ik val op personen in alle kleuren en maten hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, je zal vast ergens een keer hebben gezegd dat je op vrouwen met een bepaalde haarkleur valt.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik val op personen in alle kleuren en maten hoorwordt nooit verliefd op uiterlijk maar op de persoon zelf
Wow haha flashbacks naar de middelbare school en klasgenootjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zij was/is dik, ik niet. Denk dat dat al genoeg was. En als er aandacht ipv naar haar, naar mij ging.
Maar 't was ook echt zo'n tokkie
Nouquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. In het echt ben ik gewoon lief.
Haha.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik val op personen in alle kleuren en maten hoorwordt nooit verliefd op uiterlijk maar op de persoon zelf
Met paardenvlees dan ofzo of wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:31 schreef xcachet het volgende:
Even een bammetje smeren. Honger als een paard.
Innerlijk zeker?quote:
Alleen als ze roze is.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |