20 euro incl prik?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Tandarts heeft me vandaag nog uitgelegd (voor 20 euro) dat de kans echt zo klein is en als het gebeurt, het ook bijna altijd weer wordt zoals eerst.
Zou het wel gaan doen hoor, ik had bijna twee jaar gewacht met eentje en die begon wel pijn te doen. Dus uiteindelijk moet je vaak toch wel
nee 20 voor de info en 13 voor de prik. Maar krijg 30 euro terug van verzekering dus vind het primaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
20 euro incl prik?Dat valt dan namelijk best mee
Maar fijn dat hij dat ook gezegd heeft. Hij is uiteindelijk toch degene die er verstand van heeft.
Ja true.Ik ga binnenkort ook wel een afspraak maken
Ohhhh chill!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee 20 voor de info en 13 voor de prik. Maar krijg 30 euro terug van verzekering dus vind het prima
voeg me gewoon toequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
Heb echt een belachelijk knappe jongen op fb gevonden maar echt 0 connecties ofzo, durf hem niet toe te voegen, dat zou echt raar zijn
haha nee maak je niet druk, gewoon aanspreken en beetje beginnen te lullen tot het niet meer awkward is. weet dat geen man de aandacht van een vrouw kan weerstaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
Heb echt een belachelijk knappe jongen op fb gevonden maar echt 0 connecties ofzo, durf hem niet toe te voegen, dat zou echt raar zijn
oke gedaanquote:
hij heeft jammer genoeg een vriendin zie ik nuquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee maak je niet druk, gewoon aanspreken en beetje beginnen te lullen tot het niet meer awkward is. weet dat geen man de aandacht van een vrouw kan weerstaan
jammer, maar niet bij de pakken neer gaan zitten. misschien willen ze open relatie?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oke gedaan
[..]
hij heeft jammer genoeg een vriendin zie ik nu
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:34 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer, maar niet bij de pakken neer gaan zitten. misschien willen ze open relatie?
waarom welquote:
Ik zou even bellen/twitteren/facebooken/whateveren naar de maatschappij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er op vliegticket dit staat "BAGGAGE ALLOWANCE: 1 Pieces"
Mag je dan alleen maar 1 handbagage of 1 koffer? Ik dacht handbagage aangezien er geen maximum kg bij staat?
Ja idd .. Heb maar mailtje gestuurd. Best irritant, overal staat 1 stuk bagage. JA WAT 1 STUK? Handbagage? Koffer? Hoeveel max kg danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou even bellen/twitteren/facebooken/whateveren naar de maatschappij.
Het niet aangeven van max aantal kilo vind ik niet heel veel zeggen
Met welke maatschappij vlieg je?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja idd .. Heb maar mailtje gestuurd. Best irritant, overal staat 1 stuk bagage. JA WAT 1 STUK? Handbagage? Koffer? Hoeveel max kg dan![]()
lekker duidelijk
Eerst KLM en dan overstappen naar Pegasusquote:
Tweeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja idd .. Heb maar mailtje gestuurd. Best irritant, overal staat 1 stuk bagage. JA WAT 1 STUK? Handbagage? Koffer? Hoeveel max kg dan![]()
lekker duidelijk
Ik heb cola light.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gemberfrisdrank.
Het was lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had net ditOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |