Was ook niet alleen hoor gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist wel handig toch. Ik zou juist bang zijn dat zo iets random in een park of zo gebeurt. Apotheek is bij mensen die je kunnen helpen.
En dat is ook wel begrijpelijk. Zenuwen doen/Stress doet echt een boel
Welke racismegroepen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik word echt moe van die mensen die zich druk gaan maken over die racismegroepen.
oh ik bedoelde anti-racismegroepenquote:
Ik heb er ook niet zo heel erg veel problemen mee opzich. Zo`n Sylvana Simons is een domme kut maar om nou helemaal een uitzwaaipagina voor d`r tegaan maken is ook weer beetje veel van het goeiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik bedoelde anti-racismegroepen
als die mensen daar hun lolletje uit halen en ze wat te toen hebben laat ze dan gewoon lekker
Precies. Die mensen hebben weer een clubje wat meer sociale contacten. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zo heel erg veel problemen mee opzich. Zo`n Sylvana Simons is een domme kut maar om nou helemaal een uitzwaaipagina voor d`r tegaan maken is ook weer beetje veel van het goeie
Zwakkeling.quote:
Dat kan ik me voorstellen. En anders hoef je je er nu geen zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook niet alleen hoor gelukkigMaar volgens mn tandarts hoeven de andere 3 niet. Dus daar hou ik me maar aan vast
neequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwakkeling.
Koop lolly's
[..]
Dat kan ik me voorstellen. En anders hoef je je er nu geen zorgen om te maken.
rook jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag gister een stoppen met roken reclame. Kreeg daardoor juist zin in een sigaret
Komt door die nare jongen uit een land ten oosten van ons.quote:
Gevoelloos.quote:
Iewlquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:08 schreef supersof het volgende:
Een man zit in de wachtkamer zijn tanden te flossen
en toen werd hij geroepen om foto te maken en stopte hij het draad in zijn broekzakquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt door die nare jongen uit een land ten oosten van ons.
[..]
Gevoelloos.
[..]
Iewl
Oh man. Wat smerig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
en toen werd hij geroepen om foto te maken en stopte hij het draad in zijn broekzak
iets klopt hier nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt door die nare jongen uit een land ten oosten van ons.
[..]
Gevoelloos.
nogal jaquote:
Ajaxquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds een TT om op te kotsen.
hoiquote:
wat heb je gegeten?quote:
en dat voor zes uur alquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een halve pan stoofschotel met aardappels, wortels en prei. Het was wel erg lekker.
Ja ik heb de neiging om rond 9 uur naar bed te gaan de laatste tijd dus moet dan welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
en dat voor zes uur al
lekker hoor. ik heb nu pannenkoeken met verse bananen- en mango-stukjes
hoe was het bij de kapper?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
Democratische partij <500.000 dollar donors. Tel de ariërs.
[ afbeelding ]
spannendquote:
alles goed?quote:
ook moe, maar wel goed verderquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje moe maar weet niet waarom. Voor de rest prima.
Met jou
Heb je die prik gehaald?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ook moe, maar wel goed verder
morgen naar de hel (ziekenhuis)
The fuck:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
Democratische partij <500.000 dollar donors. Tel de ariërs.
[ afbeelding ]
Ja toch maar gewoon gedaan. Moest wel huilenquote:
Aww, wat naar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toch maar gewoon gedaan. Moest wel huilen![]()
het is iets homeopatisch waardoor het minder pijn doet na de ingreep en het sneller geneest
Ja beetje spanningquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww, wat naar.![]()
Al klinkt de werking er van wel prettig .
Ik kan het me wel voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje spanningHopelijk werkt het wel ja
Maar jij moet dus ook misschien?
Tandarts heeft me vandaag nog uitgelegd (voor 20 euroquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen hoor.Zeker met dat risico wat je zei, dat is best eng. Maar zoals Fok-it ook al zei, het is ook een routine klus.
Ja, vorig jaar met controle zei hij dat we wel een half jaartje konden wachten (omdat ik ook naar Azie ging en het laatste wat ik wilde was daar laten trekken). Dat half jaar is inmiddels ruimschoots voorbij.
Dus ben bang dat het nu wel zo ver is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |