Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnenquote:
Ik hoop het ook maar de DWDD blijft haar een podium geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.
Zolang ze een podium krijgt van de vara is er geen ontkomen aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnen
Poortwachters van de gevestigde orde framen dat wel zo ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnen
Hoezo? Ze is 1 keer geweest met DENKquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar de DWDD blijft haar een podium geven.
Zo erg is dat toch niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kan niet want ze kreunt en haar moeder hoort dat
Daarvoor deed ze ook al zo debielquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is 1 keer geweest met DENK
En na die uitzending wil Mathijs haar echt niet meer als tafeldame hoor
Dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
Jr heb je vandaag aangemeld voor een datingprogramma
ja maar is niet netjes toch daarom ik voel me ongemakkelijk erbij dat ik daar aardig kom doen en dan der dochter loop te naaienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet.
Haar moeder zal ook wel gekreund hebben toen ze je vriendin maakte.
Je verkracht haar toch niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar is niet netjes toch daarom ik voel me ongemakkelijk erbij dat ik daar aardig kom doen en dan der dochter loop te naaien
iets met moralen iguess
Eens, maar je zag wel dat hij haar totaal niet meer serieus nam dus dat is wel dag dwddquote:
Toch genoeg om dit te posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh zo badass. Provocatie 0% geboeid.
jr is serieus aangemeldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze zijn serieus op zoek naar mannen voor een dateprogramme he
nee dat niet maar het voelt gwn ongemakkelijkquote:
Maar er is ook niemand die Matthijs van Nieuwkerk serieus neemt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar je zag wel dat hij haar totaal niet meer serieus nam dus dat is wel dag dwdd
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er is ook niemand die Matthijs van Nieuwkerk serieus neemt.
Neequote:
Hangt er vanaf door wie dat gebeurd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat niet maar het voelt gwn ongemakkelijk
hoe zou jij t vinden als je dochter boven hard genakt word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |