daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.
Zijn zo monogaam als wat
saaiquote:
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoor
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.
Zijn zo monogaam als wat
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijk
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje viesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks is rationeel gezien sowieso een vieze bedoening.
Natuurlijk niet 100 procent nee. Maar ik ken ze beiden goed genoeg om te denken dat ze het niet doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.
Hetero's niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje vies
als je tussen muren doet be my guest
alleen maar saaie mannen hier, mortax ook alquote:
Maa dan gaan ze niet vreemdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuis
Fatoequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je weet dat we allebei blank zijn?
Ik vind alle stelletjes die uitgebreid gaan zoenen in het openbaar altijd wat ongemakkelijk, maar aan de andere kant: laat ze lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben wel hyperintelligent dus kan wel een inhoudelijke conversatie op gang houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen maar saaie mannen hier, mortax ook al
Mensen kunnen dat goed verborgen houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet 100 procent nee. Maar ik ken ze beiden goed genoeg om te denken dat ze het niet doen in ieder geval.
Jij ook op die van mij, fyi.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je begint op m'n zenuwen te werken, fyi.
met mijn vriendin doet ik alleen als we samen zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind alle stelletjes die uitgebreid gaan zoenen in het openbaar altijd wat ongemakkelijk, maar aan de andere kant: laat ze lekker.
maar dan zijn ze niet monogaamquote:
hij nam ze verlies wel als een baas, staat voor een heel publiek, maakt ze nog uit voor pottenquote:
Dat kloptquote:
Oh wat erg. Jij zit hier steeds met je provocatief gedrag, natuurlijk kan dat dan gebeuren he.quote:
ben je een nerdje?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben wel hyperintelligent dus kan wel een inhoudelijke conversatie op gang houden.
Dat lijkt mij best wel ongemakkelijk ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
met mijn vriendin doet ik alleen als we samen zijn
miss met matties erbij 1 kusje weetje maar gaan bekken nee kan niet
Je woont toch niet bij ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ach ja, ze doen ook maa wat ze niet laten kunnen verder. Zonder dat ik het zie dan. Geluiden zijn al erg genoeg
ik had vroeger een vriend, die zat om t kwatier te bekken was echt kut aan t wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best wel ongemakkelijk ja.
Is toch mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar vroeger welquote:
Niet zo janken Opso.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh wat erg. Jij zit hier steeds met je provocatief gedrag, natuurlijk kan dat dan gebeuren he.
Iets met uitdelen en incasseren.
Ja of op zo'n feestje zo'n stelletje die de hele avond elkaars gezicht aflebberden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had vroeger een vriend, die zat om t kwatier te bekken was echt kut aan t worden![]()
Ben is x dronken ook best wel gek geworden toen
Gelijk tanden poetsenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon
Pax
arme jongen moet direct z'n beeldscherm schoonmaken als hij dit gaat bekijken
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weg met die gore rotzooi debiel
Zeker als hij ziet dat Mortaxx het post.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon
Pax
arme jongen moet direct z'n beeldscherm schoonmaken als hij dit gaat bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |