quote:Op maandag 11 juli 2016 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanavond weer![]()
http://tubantia.nl/regio/(...)in-de-audi-1.6183044
quote:'eigenlijk kijken 2.000.000 mensen naar helemaal niks, ha ha'.
Niets is wat het lijkt op TV manquote:Op maandag 11 juli 2016 13:08 schreef MCH het volgende:
Eindelijk antwoord op die prangende vraag. Martine van Os slaapt in een hotel.Had wel verwacht dat zij in een campertje meereisde.
Doe ik voor de verandering ook 'squote:Op maandag 11 juli 2016 21:30 schreef WcPot het volgende:
Ik kijk voor de verandering ook maar een keer mee
Heet niet voor niets het Groene Spanje.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een slecht weer hebben ze steeds..
Omdat je het niet in eigen land kan vindenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe zou het nou komen dat die natuur daar zo schitterend is
Die vrouw vorige week in het guggenheim gemist?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:37 schreef tralalala het volgende:
Ik mis nog een type Fedde die een schijthekel aan alles wat met cultuur te maken heeft.
Blijkbaarquote:Op maandag 11 juli 2016 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Die vrouw vorige week in het guggenheim gemist?
Deze meneer heeft het nog netjes gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:51 schreef Jinkx het volgende:
Altijd leuk, vast staan en je dieper ingraven
Alles voor het twintig jaar oude chemische toilet.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sta je daar met je luxeauto in de drek
Wat een ellende...
Je werd genoemd in de uitzending.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Deze meneer heeft het nog netjes gedaan.
Ze zoeken nog nieuwe leden.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
geinige hobby. je hebt er verder niets aan maar dat maakt niet uit!
haha nee dank u. Ik coördineer al een stuk of 20 grijze duiven in een fotowerkgroep. Genoeg eigenwijze ouwe kerels dusquote:
Willen ze ook wel eens foto's van jou makenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nee dank u. Ik coördineer al een stuk of 20 grijze duiven in een fotowerkgroep. Genoeg eigenwijze ouwe kerels dus
Alleen als ik per ongeluk in de weg loopquote:Op maandag 11 juli 2016 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Willen ze ook wel eens foto's van jou maken
Bizar veel tv's en computers inderdaad. Geen apparatuur buiten de e-reader en navigatie voor mij op vakantie.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is er toch mis met een goed boek, een leuk spel of een goed gesprek? Waarom toch die tv's mee op vakantie?
Ik neem nog net mijn smartfoon mee tegenwoordig die ik heel af en toe gebruik, maar idd verder alleen e-readers en navi.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Bizar veel tv's en computers inderdaad. Geen apparatuur buiten de e-reader en navigatie voor mij op vakantie.
Dat is aardig wat geldquote:Op maandag 11 juli 2016 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat je snel 70k/80k kwijt bent
Dan heb je waarschijnlijk nog een tweedehandsjequote:Op maandag 11 juli 2016 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat je snel 70k/80k kwijt bent
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog een tweedehandsje
http://www.truckscout24.n(...)age=dut&price_type=2
Hier heb je een nieuwe
omgquote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog een tweedehandsje
http://www.truckscout24.n(...)age=dut&price_type=2
Hier heb je een nieuwe
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
omgDaar kun je ook een leuke Scania voor kopen
Daar kan je wel een mooie nieuwe truck van uitzoekenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
omgDaar kun je ook een leuke Scania voor kopen
Oh maar dat is toch juist echt iets voor jullie!?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:46 schreef golfer het volgende:
Met vertraging gekeken en elke keer weer roepen we tegen elkaar: "Schat, schiet mij dood als ik ooit met het idee aan kom van een ANWB-camper/caravan groepsreis"?
Never, nooit.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh maar dat is toch juist echt iets voor jullie!?
twitter:MissPointwood twitterde op maandag 18-07-2016 om 21:33:34Mensen, als ik later ooit in een kring ga zitten applaudiseren om een ei: duw me onder de grond. #wezijnerbijna reageer retweet
Niet te doen voor oudjes met reuma.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Die elektrische pootjes onder de caravan zijn wel een beetje jammer...zelf draaien is leuker.
Ik moet met de auto van de zaak ook nog altijd de pootjes handmatig uitdraaien en die zijn wel iets groterquote:Op maandag 18 juli 2016 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Die elektrische pootjes onder de caravan zijn wel een beetje jammer...zelf draaien is leuker.
Altijd nog gezelliger dan camping de Bercktquote:
Dat zegt me nietsquote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Altijd nog gezelliger dan camping de Berckt
Zou deze camping ook een gastenboek hebbenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Altijd nog gezelliger dan camping de Berckt
Ik ga geen foto's van speeltuintjes postenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou deze camping ook een gastenboek hebben
Wel jammer idd...had er wel een beetje een achtbaan gevoel bijquote:Op maandag 18 juli 2016 22:10 schreef WcPot het volgende:
Dat is nog eens een mooi treintje alleen jammer van de mist
Ja dat is niet handig als je die kwijt bentquote:
Zeker nooit van wasstraten gehoord. Bij elk tankstation in Spanje/PO heb je van die dingen.quote:
Lijkt me leuk als ze daar met caravan inrijden!quote:Op maandag 25 juli 2016 21:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zeker nooit van wasstraten gehoord. Bij elk tankstation in Spanje/PO heb je van die dingen.
Met de mover kan dat bestquote:Op maandag 25 juli 2016 21:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als ze daar met caravan inrijden!
Heel veel zuidelijker kan niet toch? Tenzij ze naar Marokko gaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:45 schreef showtimer het volgende:
Is dit de laatste al? Of gaan ze nog verder naar het zuiden?
Faro misschienquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heel veel zuidelijker kan niet toch? Tenzij ze naar Marokko gaan
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Door richting Gibraltar zou wel tof zijn
quote:De groep reist van de rustige natuurcamping nabij Alvito naar de eindbestemming: het drukke Albufeira. Hier bezoeken de reizigers fabelachtige rotsformaties.
Er zullen daar wel vaker Nederlanders komenquote:
Ik kijk nu ook eens mee voor het eerst.quote:
Niets beter dan naar zo'n genotspartij naar Omroep Max te kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook eens mee voor het eerst.
ps. wat een heerlijke laatste pot was dat
Krijg je geen spijt van. Voor je het weet ben je verslaafd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook eens mee voor het eerst.
ps. wat een heerlijke laatste pot was dat
Seizoen met Noorwegen zou wel genot zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden er ook van die reizen zijn die niet zuidelijk gaan?
http://www.anwbkampeerrei(...)rreis-noorse-fjordenquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Seizoen met Noorwegen zou wel genot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |