quote:Op maandag 11 juli 2016 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanavond weer![]()
http://tubantia.nl/regio/(...)in-de-audi-1.6183044
quote:'eigenlijk kijken 2.000.000 mensen naar helemaal niks, ha ha'.
Niets is wat het lijkt op TV manquote:Op maandag 11 juli 2016 13:08 schreef MCH het volgende:
Eindelijk antwoord op die prangende vraag. Martine van Os slaapt in een hotel.Had wel verwacht dat zij in een campertje meereisde.
Doe ik voor de verandering ook 'squote:Op maandag 11 juli 2016 21:30 schreef WcPot het volgende:
Ik kijk voor de verandering ook maar een keer mee
Heet niet voor niets het Groene Spanje.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een slecht weer hebben ze steeds..
Omdat je het niet in eigen land kan vindenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe zou het nou komen dat die natuur daar zo schitterend is
Die vrouw vorige week in het guggenheim gemist?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:37 schreef tralalala het volgende:
Ik mis nog een type Fedde die een schijthekel aan alles wat met cultuur te maken heeft.
Blijkbaarquote:Op maandag 11 juli 2016 21:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Die vrouw vorige week in het guggenheim gemist?
Deze meneer heeft het nog netjes gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:51 schreef Jinkx het volgende:
Altijd leuk, vast staan en je dieper ingraven
Alles voor het twintig jaar oude chemische toilet.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sta je daar met je luxeauto in de drek
Wat een ellende...
Je werd genoemd in de uitzending.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Deze meneer heeft het nog netjes gedaan.
Ze zoeken nog nieuwe leden.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
geinige hobby. je hebt er verder niets aan maar dat maakt niet uit!
haha nee dank u. Ik coördineer al een stuk of 20 grijze duiven in een fotowerkgroep. Genoeg eigenwijze ouwe kerels dusquote:
Willen ze ook wel eens foto's van jou makenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nee dank u. Ik coördineer al een stuk of 20 grijze duiven in een fotowerkgroep. Genoeg eigenwijze ouwe kerels dus
Alleen als ik per ongeluk in de weg loopquote:Op maandag 11 juli 2016 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Willen ze ook wel eens foto's van jou maken
Bizar veel tv's en computers inderdaad. Geen apparatuur buiten de e-reader en navigatie voor mij op vakantie.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is er toch mis met een goed boek, een leuk spel of een goed gesprek? Waarom toch die tv's mee op vakantie?
Ik neem nog net mijn smartfoon mee tegenwoordig die ik heel af en toe gebruik, maar idd verder alleen e-readers en navi.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Bizar veel tv's en computers inderdaad. Geen apparatuur buiten de e-reader en navigatie voor mij op vakantie.
Dat is aardig wat geldquote:Op maandag 11 juli 2016 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat je snel 70k/80k kwijt bent
Dan heb je waarschijnlijk nog een tweedehandsjequote:Op maandag 11 juli 2016 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat je snel 70k/80k kwijt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |