Kan dat niet binnen een relatie? Dan heb je daar je antwoord...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
We willen graag alle twee nog genieten van onze jeugd
Je zou kunnen beginnen met uit te leggen wat je zou willen verbeteren of op z'n minst waar en hoe de ruzies over gaan. Als je concrete tips zou willen tenminste..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Sasjasasa het volgende:
Ik hoopte op tips 😊 en misschien heeft iemand er een idee over wat verstandig zou zijn. 😊
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Jullie hebben ruzies waar de politie bij moet komen? Dan zou ik er een punt achter zetten.
Dit. Dat je dat zelf niet bedenkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Jullie hebben ruzies waar de politie bij moet komen? Dan zou ik er een punt achter zetten.
En dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan dat niet binnen een relatie? Dan heb je daar je antwoord...
Het vervelende daarvan is dat de ander dan ook met een ander zou moeten mogen en dat willen ze vooralsnog niet. Klassiekertje niet met of zonder elkaar willen..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:33 schreef Samzz het volgende:
Jullie willen genieten van je jeugd. Is dat te vertalen in 'we willen graag met anderen naar bed'?
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:36 schreef marilyn-monroe het volgende:
elkaar even loslaten, een pauze inlassen, en kijken wat er gebeurt qua elkaar missen etc. spreek af elkaar een maand niet te contacten, en spreek daarna af, om te bespreken wat er allemaal in je omgaat. Ga voor een nieuw begin, of zet er definitief een punt achter.
Duidelijk dat jullie tokkies zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
Hallo
Ik ben 18 jaar en heb een vriend die ook 18 is. We zijn nu 1.5 jaar samen. Maar nu komen we alle twee op een punt. Van of we dit wel echt willen. We willen graag alle twee nog genieten van onze jeugd en we zijn ook nog zo jong.Ook hebben we soms enorme ruzies . Laatst was
de politie er zelfs bij. We twijfelen alle twee gewoon echt hier dagelijks over. We houden wel echt enorm veel van elkaar en we zien ons ook met geen ander. Maar we zitten dus met het dillemma wat we nu moeten doen.
Als je echt van elkaar houd blijf je bij elkaar , de relatie overleeft de conflicten en de tijd wel .quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
Hallo
Ik ben 18 jaar en heb een vriend die ook 18 is. We zijn nu 1.5 jaar samen. Maar nu komen we alle twee op een punt. Van of we dit wel echt willen. We willen graag alle twee nog genieten van onze jeugd en we zijn ook nog zo jong.Ook hebben we soms enorme ruzies . Laatst was
de politie er zelfs bij. We twijfelen alle twee gewoon echt hier dagelijks over. We houden wel echt enorm veel van elkaar en we zien ons ook met geen ander. Maar we zitten dus met het dillemma wat we nu moeten doen.
Inderdaad, dat lijkt me wel een erg slecht teken. (Op iedere leeftijd en in welke relatie dan ook trouwens)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef CoolGuy het volgende:
Zegt de relatiedeskundige.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:22 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Als je echt van elkaar houd blijf je bij elkaar , de relatie overleeft de conflicten en de tijd wel .
Oh.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:59 schreef DJKoster het volgende:
Dit topic is gestart op 5 juli en TS is daarna niet meer online geweest.
Volgens mij draai je hier oorzaak en gevolg om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:22 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Als je echt van elkaar houd blijf je bij elkaar , de relatie overleeft de conflicten en de tijd wel .
touche , maar dat ikzelf nooit in een echte relatie heb gezeten wil niet zegen dat ik er geen kennis over heb . Ken genoeg mensen die in een relatie zitten en mij er ook wel over vertelen .quote:
Ik denk gewoon dat iemand die nog nooit van iemand heeft gehouden moeilijk kan spreken over 'echte liefde overwint alles'.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:35 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
touche , maar dat ikzelf nooit in een echte relatie heb gezeten wil niet zegen dat ik er geen kennis over heb . Ken genoeg mensen die in een relatie zitten en mij er ook wel over vertelen .
Dat ik helaas geen echte liefde ken , wil niet zegen dat ik er geen kennis over heb . zoals ik zei ik ken genoeg mense die wel in een relatie zitten , die vertelen mij er vaak genoeg over .quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat iemand die nog nooit van iemand heeft gehouden moeilijk kan spreken over 'echte liefde overwint alles'.
Verder kan je ook gewoon niet bij elkaar passen, houden van of niet.
Iedere mening is er een ja en jouw mening is net zo geldig als ieder ander. Ben het er wel mee eens dat dingen wel veranderen als je eenmaal een relatie hebt gehad. Ik dacht voor mijn eerste relatie ook dat ik alles wist en dat relaties vanzelf zouden gaan, maar weet nu wel beter. Haalt niet weg dat jouw mening dus net zo valid is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:06 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Dat ik helaas geen echte liefde ken , wil niet zegen dat ik er geen kennis over heb . zoals ik zei ik ken genoeg mense die wel in een relatie zitten , die vertelen mij er vaak genoeg over .
Maakt het echt uit wie het advies geeft , als het goed advies is is het goed advies ongeacht wie het geeft .
Je loopt te trollen toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:22 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:22 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Wel kan de relatie minder saai en meer spannend houden .quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je écht van elkaar houdt heb je geen ruzies waar de politie bij moet komen.
Wat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:20 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Wel kan de relatie minder saai en meer spannend houden .
Kan ooit leuk verhaal zijn om je kinderen.kleinkinderen te vertelen , een verhaal waar je dan achteraf met z'n allen om kunt lachen .
Wel thx ^-^quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iedere mening is er een ja en jouw mening is net zo geldig als ieder ander. Ben het er wel mee eens dat dingen wel veranderen als je eenmaal een relatie hebt gehad. Ik dacht voor mijn eerste relatie ook dat ik alles wist en dat relaties vanzelf zouden gaan, maar weet nu wel beter. Haalt niet weg dat jouw mening dus net zo valid is.
... Daar heb je niet de politie voor nodig. Je hebt geen idee waar je t over hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:20 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Wel kan de relatie minder saai en meer spannend houden .
Kan ooit leuk verhaal zijn om je kinderen.kleinkinderen te vertelen , een verhaal waar je dan achteraf met z'n allen om kunt lachen .
:dquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
".. Och kijk, kleinkinderen, deze foto was de laatste foto van opa en mij samen voor de 15 jaar daarna want hier werd ie door de politie meegenomen omdat ie een mes tussen mn ribben had gewrikt. Och ja, zo was ie he, mn ventje. Good times toen, good times."![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
".. Och kijk, kleinkinderen, deze foto was de laatste foto van opa en mij samen voor de 15 jaar daarna want hier werd ie door de politie meegenomen omdat ie een mes tussen mn ribben had gewrikt. Och ja, zo was ie he, mn ventje. Good times toen, good times."![]()
Ik ken ook zat positieve voorbeelden in mijn omgeving, maar zelf in een relatie zitten geeft je er toch een andere kijk op (dit bedoel ik niet aanvallend naar jouw richting toe, laat ik dat er even bij zeggen). It takes two to do the tango en als je partner voor wat voor reden dan ook niet meer samen met je wil dansen dan houdt het op. Tegenslagen kunnen daarom alleen overwonnen worden als beide partijen bereid zijn er wat aan te doen en TS haar relatie is daar nou niet het voorbeeld van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:06 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Dat ik helaas geen echte liefde ken , wil niet zegen dat ik er geen kennis over heb . zoals ik zei ik ken genoeg mense die wel in een relatie zitten , die vertelen mij er vaak genoeg over .
Maakt het echt uit wie het advies geeft , als het goed advies is is het goed advies ongeacht wie het geeft .
Lief & leed was het tochquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:27 schreef LittleLady het volgende:
Nou als de politie al aan de deur komt omdat je ruzie hebt dan is het tijd om elkaar gedag te zeggen.
Een relatie moet een plezier in je leven zijn, geen afbraak.
Ja dat zal, maar met leed bedoelen ze vast niet zulke bonje dat de politie aan de deur moet komen.quote:
Wel in elke relatie is er zowel lief als leed , in sommige gevallen heftiger dan anderen .quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik ken ook zat positieve voorbeelden in mijn omgeving, maar zelf in een relatie zitten geeft je er toch een andere kijk op (dit bedoel ik niet aanvallend naar jouw richting toe, laat ik dat er even bij zeggen). It takes two to do the tango en als je partner voor wat voor reden dan ook niet meer samen met je wil dansen dan houdt het op. Tegenslagen kunnen daarom alleen overwonnen worden als beide partijen bereid zijn er wat aan te doen en TS haar relatie is daar nou niet het voorbeeld van.
Het aan de deur komen van politie om welke argumentatie dan ook te sussen wil niet zegen dat mense elkaar niet mogen of niet van elkaar houden .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar met leed bedoelen ze vast niet zulke bonje dat de politie aan de deur moet komen.
En aan de andere kant , ik denk dat het voor ieder wel geld dat het fijn is om een partner te hebben waar je jezelf volledig tot uiting kunt brengen en die dat ook bij jou kan .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:46 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Het aan de deur komen van politie om welke argumentatie dan ook te sussen wil niet zegen dat mense elkaar niet mogen of niet van elkaar houden .
Het kan wel een indicator zijn dat er mogelijk wel gewerkt dient te worden aan emoties die er mogelijk te extrovant uitkomen naar maatschapelijke maatstaven .
0I00I00 Ben jij dat ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:51 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
En aan de andere kant , ik denk dat het voor ieder wel geld dat het fijn is om een partner te hebben waar je jezelf volledig tot uiting kunt brengen en die dat ook bij jou kan .
En die uiting kan natuurlijk alle kanten op , zowel lief als boos .
En uiteraad hoeft niet altijd even leuk te zijn voor elkaar , maar het betekend wel dat je bij elkaar je ei kwijt kunt .
Uiteraad is het dan wel zo aardig om het ook weer met elkaar bij te legen ongeacht hoe de argumentatie dan ook is gesust .
bottom line , het is fijn om iemand te hebben waarbij je jezelf kunt zijn en bij elkaar je ei kwijt kan .
En niet telkends jezelf voor elkaar hoeft in te houden , maar gewoon zowel je lach als tranen vollop kunt laten gaan .
Geen idee , zelf nog nooit in een echte serieuse relatie gezeten .quote:
En waneer personen in een relatie zijn dan gaat het toch niet alleen om het accepteren van elkaars goede kanten , maar ook om het accpeteren van mindere kanten van elkaar en dan nog steeds van elkaar houden .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:07 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Geen idee , zelf nog nooit in een echte serieuse relatie gezeten .
Maar dat betekend uiteraad niet dat ik er geen kennis over heb .
ken genoeg mensen die wel een ralatie hebben , en die vertelen mij daar ook over .
Misschien dat je daarom nog nooit een relatie hebt gehad, als mensen moeten schelden en dan aahhw dat lucht op, dan is daar het gat van de deur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:38 schreef Teddy1988 het volgende:
Ik hoop echt dat ik me gedachte corect begrijp en het correct heb geuit en/of uitgelegd .
Relaties tussen kampersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
Hallo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |