Ik ken ook zat positieve voorbeelden in mijn omgeving, maar zelf in een relatie zitten geeft je er toch een andere kijk op (dit bedoel ik niet aanvallend naar jouw richting toe, laat ik dat er even bij zeggen). It takes two to do the tango en als je partner voor wat voor reden dan ook niet meer samen met je wil dansen dan houdt het op. Tegenslagen kunnen daarom alleen overwonnen worden als beide partijen bereid zijn er wat aan te doen en TS haar relatie is daar nou niet het voorbeeld van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:06 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Dat ik helaas geen echte liefde ken , wil niet zegen dat ik er geen kennis over heb . zoals ik zei ik ken genoeg mense die wel in een relatie zitten , die vertelen mij er vaak genoeg over .
Maakt het echt uit wie het advies geeft , als het goed advies is is het goed advies ongeacht wie het geeft .
Lief & leed was het tochquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:27 schreef LittleLady het volgende:
Nou als de politie al aan de deur komt omdat je ruzie hebt dan is het tijd om elkaar gedag te zeggen.
Een relatie moet een plezier in je leven zijn, geen afbraak.
Ja dat zal, maar met leed bedoelen ze vast niet zulke bonje dat de politie aan de deur moet komen.quote:
Wel in elke relatie is er zowel lief als leed , in sommige gevallen heftiger dan anderen .quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:48 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik ken ook zat positieve voorbeelden in mijn omgeving, maar zelf in een relatie zitten geeft je er toch een andere kijk op (dit bedoel ik niet aanvallend naar jouw richting toe, laat ik dat er even bij zeggen). It takes two to do the tango en als je partner voor wat voor reden dan ook niet meer samen met je wil dansen dan houdt het op. Tegenslagen kunnen daarom alleen overwonnen worden als beide partijen bereid zijn er wat aan te doen en TS haar relatie is daar nou niet het voorbeeld van.
Het aan de deur komen van politie om welke argumentatie dan ook te sussen wil niet zegen dat mense elkaar niet mogen of niet van elkaar houden .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar met leed bedoelen ze vast niet zulke bonje dat de politie aan de deur moet komen.
En aan de andere kant , ik denk dat het voor ieder wel geld dat het fijn is om een partner te hebben waar je jezelf volledig tot uiting kunt brengen en die dat ook bij jou kan .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:46 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Het aan de deur komen van politie om welke argumentatie dan ook te sussen wil niet zegen dat mense elkaar niet mogen of niet van elkaar houden .
Het kan wel een indicator zijn dat er mogelijk wel gewerkt dient te worden aan emoties die er mogelijk te extrovant uitkomen naar maatschapelijke maatstaven .
0I00I00 Ben jij dat ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:51 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
En aan de andere kant , ik denk dat het voor ieder wel geld dat het fijn is om een partner te hebben waar je jezelf volledig tot uiting kunt brengen en die dat ook bij jou kan .
En die uiting kan natuurlijk alle kanten op , zowel lief als boos .
En uiteraad hoeft niet altijd even leuk te zijn voor elkaar , maar het betekend wel dat je bij elkaar je ei kwijt kunt .
Uiteraad is het dan wel zo aardig om het ook weer met elkaar bij te legen ongeacht hoe de argumentatie dan ook is gesust .
bottom line , het is fijn om iemand te hebben waarbij je jezelf kunt zijn en bij elkaar je ei kwijt kan .
En niet telkends jezelf voor elkaar hoeft in te houden , maar gewoon zowel je lach als tranen vollop kunt laten gaan .
Geen idee , zelf nog nooit in een echte serieuse relatie gezeten .quote:
En waneer personen in een relatie zijn dan gaat het toch niet alleen om het accepteren van elkaars goede kanten , maar ook om het accpeteren van mindere kanten van elkaar en dan nog steeds van elkaar houden .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:07 schreef Teddy1988 het volgende:
[..]
Geen idee , zelf nog nooit in een echte serieuse relatie gezeten .
Maar dat betekend uiteraad niet dat ik er geen kennis over heb .
ken genoeg mensen die wel een ralatie hebben , en die vertelen mij daar ook over .
Misschien dat je daarom nog nooit een relatie hebt gehad, als mensen moeten schelden en dan aahhw dat lucht op, dan is daar het gat van de deur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:38 schreef Teddy1988 het volgende:
Ik hoop echt dat ik me gedachte corect begrijp en het correct heb geuit en/of uitgelegd .
Relaties tussen kampersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:10 schreef Sasjasasa het volgende:
Hallo
Ik ben 18 jaar en heb een vriend die ook 18 is. We zijn nu 1.5 jaar samen. Maar nu komen we alle twee op een punt. Van of we dit wel echt willen. We willen graag alle twee nog genieten van onze jeugd en we zijn ook nog zo jong.Ook hebben we soms enorme ruzies . Laatst was
de politie er zelfs bij. We twijfelen alle twee gewoon echt hier dagelijks over. We houden wel echt enorm veel van elkaar en we zien ons ook met geen ander. Maar we zitten dus met het dillemma wat we nu moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |