Niet een negerin hebben die alle taken doetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:36 schreef Max23 het volgende:
Afgewassen en boodschappen gedaan, ik voel me net een wijf
Post die ook gifjes voor je?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:37 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Niet een negerin hebben die alle taken doet
Is dit ook onderdeel van het racismedebat?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken alleen raspatat
[ afbeelding ]
Toch zijn dit soort etappes ook geen feest als je pijn aan het lijden bent. Lang op de fiets zitten is ook niet echt bevorderlijk voor je herstel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij zal in elk geval heel blij zijn geweest met die wandeletappe van gisteren.
Misschien, maar het lijkt me alsnog prettiger dan een etappe waar iedereen met het mes tussen de tanden aan het koersen is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch zijn dit soort etappes ook geen feest als je pijn aan het lijden bent. Lang op de fiets zitten is ook niet echt bevorderlijk voor je herstel.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:38 schreef Max23 het volgende:
Wim Kieft zat ook vaak -exclusief- met zijn neus op de streep
Meer van dit soort anekdotes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb ooit een stokbrood met patat gehad in Bretagne.
Zit je tegenover Kuzu en Ozturk???quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
Luisteren naar het gezever van Maarten is op dit moment nog leuker dan luisteren naar het onverstaanbare gebrabbel van de twee DENK-parels tegenover me in de trein.
Kuzu en Ozturk?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
Luisteren naar het gezever van Maarten is op dit moment nog leuker dan luisteren naar het onverstaanbare gebrabbel van de twee DENK-parels tegenover me in de trein.
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Titi heeft dus rode rugnummer gekregen?
Dat was al tijdens de etappe bekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Titi heeft dus rode rugnummer gekregen?
Ik heb gisteren tactisch alleen laatste 10km gekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was al tijdens de etappe bekend.
In stront zakken is ook wel rode rugnummersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gekke bekken = rode rugnummer, Fonseca mag in stront zakken
Brilliant tactics by Frozen-assassin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tactisch alleen laatste 10km gekeken
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brilliant tactics by Frozen-assassin.
Daar hebben ze Addy Engels voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat de NOS dit jaar nog werken met co-commentatoren? Bijv. Michael Boogaert bij bergetappes?
je weet dat het baanwielrennen in de UK tegenwoordig wordt geregeld door Sky?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gebrabbel over Cavendish op de baan, hilarisch. Die arme jongen maakt geen schijn van kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |