Dat was al tijdens de etappe bekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Titi heeft dus rode rugnummer gekregen?
Ik heb gisteren tactisch alleen laatste 10km gekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was al tijdens de etappe bekend.
In stront zakken is ook wel rode rugnummersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gekke bekken = rode rugnummer, Fonseca mag in stront zakken
Brilliant tactics by Frozen-assassin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tactisch alleen laatste 10km gekeken
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brilliant tactics by Frozen-assassin.
Daar hebben ze Addy Engels voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat de NOS dit jaar nog werken met co-commentatoren? Bijv. Michael Boogaert bij bergetappes?
je weet dat het baanwielrennen in de UK tegenwoordig wordt geregeld door Sky?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gebrabbel over Cavendish op de baan, hilarisch. Die arme jongen maakt geen schijn van kans.
Ik in Hanoi, Vietnam. Lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb ooit een stokbrood met patat gehad in Bretagne.
Hij doet mij denken aan Rikkert van New Kids.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:57 schreef tjaptjoep het volgende:
Stef Clement is echt zo'n kneusNormaal zie je zo'n persoon op de steigers staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |