Jawel, Amets was voor de Vuelta ziek geworden en daarom bepaald niet in topvorm.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Txurruka he, RR snapt nog steeds niet waarom hij niet won
Tinkoff en een mannetje van Africa's Team rijden aan het pelotonfront. 5'10quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef franklop het volgende:
Maar genoeg gelachen. Gebeurd er nog wat in koers?
Probeer je koffieplanter te versieren?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er passen nog wel meer handen op jouw buik.
Dat je weet welke renners je veel punten opleveren bij Tourspelletjes wil niet automatisch zeggen dat je ene hol van de koers begrijpt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh dat ik er niks van snap? Daarom sta ik 35e in de Telesport Tour Spel.
Ben jij Boy van Poppelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik werd vorig jaar allerlaatste in het algemene klassement van de Vuelta. Nu jullie weer.
Amets is toch ook jaren een karikatuur in de Tour geweest? Zelfs Charteau haalde meer rendement.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, Amets was voor de Vuelta ziek geworden en daarom bepaald niet in topvorm.
Heb ik gisteren gezien, was best een leuke reportage.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
http://sporza.be/permalink/1.2704845
Misschien leuk als je de spanning van deze etape niet meer aan kan.
Zeg het hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat je weet welke renners je veel punten opleveren bij Tourspelletjes wil niet automatisch zeggen dat je ene hol van de koers begrijpt.
Op deze behoorlijk matige troll ga ik niet in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Amets is toch ook jaren een karikatuur in de Tour geweest? Zelfs Charteau haalde meer rendement.
Charteau heeft wel echt het maximale uit zijn carrière gehaald, als middelmatige flutrenner even de bolletjestrui in de Tour pakken en daarna met de noorderzon vertrekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Amets is toch ook jaren een karikatuur in de Tour geweest? Zelfs Charteau haalde meer rendement.
twitter:NOSwielrennen twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 12:47:36Vandaag weer een vlakke etappe? Nee hoor, de sprint is best wel lastig. Aldus onze commentator @maduc. #tdf2016 https://t.co/DEuPuZAXjZ reageer retweet
Absoluut, balen dat ik alle docu's van de npo ook al heb gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gezien, was best een leuke reportage.
Geen troll aspiraties, meer een reflectie op BJ zijn kansen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op deze behoorlijk matige troll ga ik niet in.
Vandenbroeck is wel echt een einzelganger.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Absoluut, balen dat ik alle docu's van de npo ook al heb gezien.
En daarom ook miljonair.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vandenbroeck is wel echt een einzelganger.
Hoezo jammer? Het is toch gewoon een zouteloze kutrenner.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was hij socialer dan zou hij dat ook zijn.
Jammer dat hij nooit iets gewonnen heeft.
Jammer voor hem dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Het is toch gewoon een zouteloze kutrenner.
Kan ik zelf wel waarderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vandenbroeck is wel echt een einzelganger.
Vandaag wel andere koek. Toch een beetje klimmen aan het einde van het parcours en morgen gaat het serieus omhoog.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij zal in elk geval heel blij zijn geweest met die wandeletappe van gisteren.
Vandaag moet sowieso geen enkel probleem zijn voor Contador, anders kan hij beter meteen naar huis gaan. Morgen zullen we zien hoe hij hersteld is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vandaag wel andere koek. Toch een beetje klimmen aan het einde van het parcours en morgen gaat het serieus omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |