quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Jij lijkt me wel een type Pocketklimmer.
Wat een warrig verhaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke fokker zou dit zijn?
Wat een bijzondere zienswijze.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke fokker zou dit zijn?
Is dit serieus Stijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben Katusha, Fortuneo en Direct-Energie lopen achtervolgen op het oude kopgroepje. Niemand mee in de nieuwe.
Ik wil je best bijscholen hoor. Als Coquard en Kristoff willen sprinten is het niet zo snugger om Afrika, Etixx, Tinkoff en de Belgische Lotto in een zetel te zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf afschieten, tot straks.
Iedereen is nodig voor de sprinttrein van Groenewegenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:47 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor Jumbo mist weer de slag. Weer niet bij ontsnapping. Rijden niet voor klassement (belachelijk!) maar voor ontsnappingen maar ook deze 4e rit zitten ze weer te slapen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:47 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor Jumbo mist weer de slag. Weer niet bij ontsnapping. Rijden niet voor klassement (belachelijk!) maar voor ontsnappingen maar ook deze 4e rit zitten ze weer te slapen.
Waarom wil je hier bij de ontsnapping zitten als je een sprinter hebt? Ga lekker morgen in de ontsnapping zitten, dan is er kans. (hoewel ik ook dan gewoon een pelotonwinnaar verwacht)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Jaja voor een 10e plek. Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Iedereen is nodig voor de sprinttrein van Groenewegen
Lekker in beeld rijden voor 3 bergpuntjes en een tussensprintje vind je belangrijker?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Jaja voor een 10e plek. Lekker belangrijk.
Het kwartje is gevallenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik wil je best bijscholen hoor. Als Coquard en Kristoff willen sprinten is het niet zo snugger om Afrika, Etixx, Tinkoff en de Belgische Lotto in een zetel te zetten.
Deze manquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat is nooit verstandig, maar stoppen met posten kan hij welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat je maar beter kan stoppen met kijken naar wielrennen
Oh dat ik er niks van snap? Daarom sta ik 35e in de Telesport Tour Spel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat je maar beter kan stoppen met kijken naar wielrennen
Wow dat is inderdaad wel heel goed. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh dat ik er niks van snap? Daarom sta ik 35e in de Telesport Tour Spel.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |