Ik heb ook getwijfeld of ik hem wel mee moest nemen, maar als ie dit ineens kan is het wel kut als je m niet hebtquote:
Het blijft toch gewoon 6%, dat is niet niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is maar net hoever je zo'n plaatje naar boven uitrekt, 700 meter aan 6% kun je zo spectaculair maken als je zelf wil
twitter:LeTour twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 12:12:46Gougeard, Schillinger, Irizar, Naesen en tête avec 15" / Leading with a 15" gap #TDF2016 https://t.co/Y0IELtgkoM reageer retweet
Kingstown, tijden niet gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Kingstown loopt tegenwoordig enorm zuur te doen op WielerFlits ipv op Fok!. Net weer gelachen.
Linkje?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Kingstown loopt tegenwoordig enorm zuur te doen op WielerFlits ipv op Fok!. Net weer gelachen.
Soms is z'n input wel oke, maar soms was hij wat zuur.quote:
Ja die Lynda die erop reageert is nog erger dan Kingstown hoor. Die doet altijd net alsof die het wiel zelf heeft uitgevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral de reactie erop http://www.wielerflits.nl(...)tappe/comment-page-1
Wat een slecht Nederlandsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral de reactie erop http://www.wielerflits.nl(...)tappe/comment-page-1
Je kan die reacties toch alleen lezen als je zelf een account hebt? Dus onder welke naam zit jij daarquote:
Ik lees er alleen mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan die reacties toch alleen lezen als je zelf een account hebt? Dus onder welke naam zit jij daar![]()
Je moet ingelogd zijn om de reacties te kunnen lezen. Vertel, wie ben je.quote:
Ik heb een account waarmee ik meelees, slimmen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn om de reacties te kunnen lezen. Vertel, wie ben je.
Nee, de post van Kingstown.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral de reactie betreffende de post van Kingstown.
Zo beter.
Geloof ik niks van. Jij lijkt me wel een type Pocketklimmer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een account waarmee ik meelees, slimmen.
Nu maar 4 man, dus makkelijker terug te halen op het eindquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben Katusha, Fortuneo en Direct-Energie lopen achtervolgen op het oude kopgroepje. Niemand mee in de nieuwe.
Ik mis hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer heeft jouw geloof je voor het laatst in de steek gelaten?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Jij lijkt me wel een type Pocketklimmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |