Dan denk ik, een monitor heeft gemiddeld wat 4-6 ms vertraging? Dat is volgens mij voor het menselijke oog al niet te onderscheiden, dus wtf... Hoezo is 1ms dan opeens zo`n big deal met z`n, een fractie kan je game wel/niet bepalen. Als jij 1ms vertraging kan zien ben je superhuman volgens mij.quote:Geen idee, wil gewoon geen lag
Een fractie kan je game wel of niet bepalen
WTF is een GTX1080? Nerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hij wil nu al wel een GTX 1080 aanschaffen![]()
Ik heb een "redelijke" PCquote:
Is dat 18+?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze spelleke = beste spelleke ever!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Duur plankje dan, hoeveel videobanden passen erop?
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze spelleke = beste spelleke ever!!!![]()
[ afbeelding ]
Dikke mensen zijn vaak gezellig.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nee dikke keyboardspelers zijn leuke mensen
Ik speel op dit moment hier op:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom zou je niet het beste van het beste willen hebben? Speel jij graag op een keyboard van de Intertoys?
Inderdaad, waarom zou je Mercedes kopen als je al een oude Twingo rijdt. Het verschil is niet eens waarneembaar voor het menselijk oog.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef Nerdslayer het volgende:
Nee in een oude twingo voor de lol rondrijden met je wajong is beter
Dit dus en muzikanten vergelijken met gamersquote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Trollscience het volgende:
10ms hoor je als muzikant, afhankelijk van het tempo, echt wel hoor
ik denk dat je 1ms vs 5ms kan waarnemen, maar dan wel in hele specifieke omstandigheden (soort spel, gebruikte kleuren, omgevingslicht e.d), gemiddeld genomen zal je het denk ik niet waar kunnen nemenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:03 schreef CaseJunky het volgende:
pff Sommige Gamers slaan echt door met hun waanzin over het aanschaffen van bepaalde hardware.
Echte gamers gaan voor de ervaring en niet voor de looks. Tevens ben ik ook van mening dat je niet elke keer een nieuwe videokaart hoeft te halen als je oude nog niet kapot is.
Sowieso ook dat gezwets over die 1ms monitoren.... Dat zie je echt niet terug hoor, ja in de tijd van de CRT naar de TFT/LCD monitoren zag je degelijk verschil waarbij de CRT in het voordeel was.
Ook het commentaar over de I7 tegenover de I5, ONZIN! de I5 quad is net zo goed en heeft feitelijk alleen geen hyperthreading ondersteuning(wat je in de meeste games niet eens nodig hebt).
finger drumming op 11 is vrij lastig. Omdat te kunnen is alles onder de 8 wel aangenaamdquote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Trollscience het volgende:
10ms hoor je als muzikant, afhankelijk van het tempo, echt wel hoor
dit wil ik best debunken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:03 schreef CaseJunky het volgende:
pff Sommige Gamers slaan echt door met hun waanzin over het aanschaffen van bepaalde hardware.
Echte gamers gaan voor de ervaring en niet voor de looks. Tevens ben ik ook van mening dat je niet elke keer een nieuwe videokaart hoeft te halen als je oude nog niet kapot is.
Sowieso ook dat gezwets over die 1ms monitoren.... Dat zie je echt niet terug hoor, ja in de tijd van de CRT naar de TFT/LCD monitoren zag je degelijk verschil waarbij de CRT in het voordeel was.
Ook het commentaar over de I7 tegenover de I5, ONZIN! de I5 quad is net zo goed en heeft feitelijk alleen geen hyperthreading ondersteuning(wat je in de meeste games niet eens nodig hebt).
Een i5 is geen celeron of zoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit wil ik best debunken.
Een I7 is een chip met minder fouten
onzin. I5 en de I7 zijn namelijk allebei gebaseerd op de zelfde architectuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
Kuch... dat kan een computer welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:12 schreef tailfox het volgende:
Maar PC gamers zijn een raar autitsch volk.
Mario kart speel je fijner op de bank met vrienden en een biertje.
Een computer kan niet eens de glorieuze wiiu emuleren.
Games moet je naast elkaar doen.
zeg ik dat?quote:
een I5 is een i7 met teveel fouten. Daarom is het een i5quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:13 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
onzin. I5 en de I7 zijn namelijk allebei gebaseerd op de zelfde architectuur.
Dat zeggende dat de I7 in het dagelijks leven sowieso geen voordeel heeft op de I5 en bij gaming alleen alleen de minimum hogere cache een heel maar dan ook echt een heel klein voordeel kan opleveren. Dit voordeel valt in het niet wanneer met domweg bespaard op de rest van de computer.
De verschillen zijn zo klein dat de CPU sowieso geen bottleneck meer is.
Nee, qua productiekwaliteit en foutmarge zijn ze hetzelfde, het heeft alleen mindere capaciteit als ik het goed heb. In het verleden (en misschien nog wel) Had je wel de Celeron processors en die waren wel daadwerkelijk kwalitatief minder.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg ik dat?
I5 is kwalitatief minder dan een gelijkwaardige i7.
Je zwetst echt uit je nek man. De term I5 is gewoon aangegeven dat het de CPU een minder snellere variant van de I7 betreft(ook dit klopt niet eens volledig maar toch)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
een I5 is een i7 met teveel fouten. Daarom is het een i5
nee hoor ze maken altijd een i7. voldoet die niet aan de I7 standaatd dan zetten ze bijvoorbeeld treaths uit. Tada een i5quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:15 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Je zwetst echt uit je nek man. De term I5 is gewoon aangegeven dat het de CPU een minder snellere variant van de I7 betreft(ook dit klopt niet eens volledig maar toch)
Nog nooit een FPS instagib game gespeeld zeker?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zat een poosje geleden met een vriend te praten over monitoren, en hij zei dat hij liever 3 monitoren had omdat ze allemaal maar 1ms lag hadden en dat het hielp bij gamen en met multitasken super handig is.
Vervolgens vraag ik aan hem, waarom hij perse 1MS wil hebben? En dat ik die hype niet echt begrijp rondom die super lage reactie snelheid.
Zegt hij dit:
[..]
Dan denk ik, een monitor heeft gemiddeld wat 4-6 ms vertraging? Dat is volgens mij voor het menselijke oog al niet te onderscheiden, dus wtf... Hoezo is 1ms dan opeens zo`n big deal met z`n, een fractie kan je game wel/niet bepalen. Als jij 1ms vertraging kan zien ben je superhuman volgens mij.
Net zoals dat een muzikant altijd zweert bij 2-6 ms vertraging bij audio interfaces, terwijl je alles onder de 10ms zo goed als niet kan waarnemen
Ook een discussie gehad met een andere maat, die kocht een pc voor 1800 euro!!! In Oktober, vervolgens loopt 'ie nu tegen alles en iedereen te melden dat zijn pc beter is dan 90% van alles wat "can you run it" laat zien. En dat zijn pc alles aan kan qua games, en dat hij nooit meer een console aanraakt omdat het onzin is () Maar hij wil nu al wel een GTX 1080 aanschaffen
Klacht, gamers en hun waanzin.. Console is prima, pc is prima, als je zo nodig op een systeem van 2000 euro wil gamen, helemaal goed natuurlijk maar ga dan niet gelijk de rest van de systemen afzeiken...
Boze gamer gespot!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:24 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nog nooit een FPS instagib game gespeeld zeker?
Als je geen verstand van zaken hebt, ben dan gewoon stil.
Ik game nietquote:
Ex-gamer danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:27 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik game niet![]()
Vroeger... goeie oude tijd, toen internet nog traaaaaaaaaaaaaaaag was, veel LAN parties georganiseerd.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor ze maken altijd een i7. voldoet die niet aan de I7 standaatd dan zetten ze bijvoorbeeld treaths uit. Tada een i5
hoe denk je dat ik het weet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]. dan moet het productieproces van een i7 volledig kansloos zijn dus als alleen de gefaalde producten van i7 naar i5 geschopt worden en de gefaalde producten van i5 naar i3. Werken ze daar met ongeschoolde en ongeletterde weeskinderen met een mentale beperking of zo?
Eventueel dat er i7 processoren die de quality control niet halen óók ingezet worden als i5 maar het is (bijna) zeker weten niet het volledige proces. Ook omdat de i5 volgens mij vaker ingezet wordt dan de i7.
Je werkt in China?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik het weet?
Ik ben productie leider
nee ik doe het remote. daarom zijn er zoveel I5squote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Je werkt in China?
gr gr,
CEO Intel.
edit: Of Ierland
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_manufacturing_sites
Proof it ...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ik doe het remote. daarom zijn er zoveel I5s
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ik doe het remote. daarom zijn er zoveel I5s
zo werkt het vaak wel idd. Heeft het fouten, dan wordt de feature uitgeschakeld en verkocht als goedkoper model.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
Klopt, sowieso ben je wel raar als je shooters met muis en toetsenbord wil spelen. Dan kan je alleen maar 6 richtingen oplopen terwijl je met een controller gewoon 360 graden kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:12 schreef tailfox het volgende:
Want met een muis en keyboard kan dat niet? Explainquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt, sowieso ben je wel raar als je shooters met muis en toetsenbord wil spelen. Dan kan je alleen maar 6 richtingen oplopen terwijl je met een controller gewoon 360 graden kunnen bewegen.
Eh? Beetje goed ingesteld kan je met een redelijke muis tientallen keren 360 graden draaien voor je ergens tegenaan komt. En dan ook nog in de tijd dat jij met een slakkengang een rondje draait terwijl je al 15 keer een headshot hebt gekregen voor je 10 van die graden gedraaid bent om te zien wat je nou achter je hoorde. Als je dan wel een goede headset hebt met surround sound dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt, sowieso ben je wel raar als je shooters met muis en toetsenbord wil spelen. Dan kan je alleen maar 6 richtingen oplopen terwijl je met een controller gewoon 360 graden kunnen bewegen.
Het is toch gek dat je een apparaat die bedoelt is voor kattenfilmpjes, Word en mijnenveger wilt gebruiken om spelletjes op te spelen? Een console zoals Playstation 4/Xbox One leent zich daar veel meer voor. Betere graphics, snellere respons, spellen werken altijd en je kan op een 40''+ scherm spelen. Op de pc speel je op een miezerige 20''/22'' scherm en dan ben ik nog coulant vind ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Eh? Beetje goed ingesteld kan je met een redelijke muis tientallen keren 360 graden draaien voor je ergens tegenaan komt. En dan ook nog in de tijd dat jij met een slakkengang een rondje draait terwijl je al 15 keer een headshot hebt gekregen voor je 10 van die graden gedraaid bent om te zien wat je nou achter je hoorde. Als je dan wel een goede headset hebt met surround sound dan.
Alleen lijk je niets te weten, een processor heeft ook cache geheugen. Een i7 heeft gemiddeld een cache van 7.5MB, waar een i5 op 5.5MB zit. i3 op 3.5MB. Rond men af naar beneden en we hebben onze i<insertnumber> model.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik het weet?
Ik ben productie leider
eg welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:12 schreef tailfox het volgende:
Highly experimental.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:04 schreef Manke het volgende:
[..]
eg wel
http://cemu.info
Paar controllers en een hdmi kabel en je kan op je grootbeeld mario karten
Ah, dus daar gaat het bij jou een beetje mis.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn vaak gezellig.
En muzikanten zijn altijd prettig in de omgang als ze geen groot ego hebben.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is toch gek dat je een apparaat die bedoelt is voor kattenfilmpjes, Word en mijnenveger wilt gebruiken om spelletjes op te spelen? Een console zoals Playstation 4/Xbox One leent zich daar veel meer voor. Betere graphics, snellere respons, spellen werken altijd en je kan op een 40''+ scherm spelen. Op de pc speel je op een miezerige 20''/22'' scherm en dan ben ik nog coulant vind ik.
maar wel veelbelovend deze emulatorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Highly experimental.
voor dat je dat aan hebt heb ik al 3 bier op en 2 tournooen gewonnen
ignorance is blissquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is toch gek dat je een apparaat die bedoelt is voor kattenfilmpjes, Word en mijnenveger wilt gebruiken om spelletjes op te spelen? Een console zoals Playstation 4/Xbox One leent zich daar veel meer voor. Betere graphics, snellere respons, spellen werken altijd en je kan op een 40''+ scherm spelen. Op de pc speel je op een miezerige 20''/22'' scherm en dan ben ik nog coulant vind ik.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:44 schreef Roces18 het volgende:
lag heeft te maken met je internet niet met je kutmonitor
Maar nog steeds even goede vrienden he!quote:In online gaming, lag is a noticeable delay between the action of players and the reaction of the server in a video game. Although lag may be caused by high latency, it may also occur due to insufficient processing power either in the server (where it may process time based events) or in the client (screen-lag). Screen-Lag can also happen in single player games as well.
The tolerance for lag depends heavily on the type of game. For instance, a strategy game or a turn-based game with a low pace may have a high threshold or even be mostly unaffected by high delays, whereas a twitch gameplay game such as a first-person shooter with a considerably higher pace may require significantly lower delay to be able to provide satisfying gameplay. However, the specific characteristics of the game matter. For example, fast chess is a turn-based game that is fast action and may not tolerate high lag. Also, some twitch games can be designed such that only events that don't impact the outcome of the game introduce lag, allowing for fast local response most of the time.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lag
Ja dat snap ik ook nog wel. Als je een grafcomputer hebt, heb je grafresultaten. Maar ga niet zeggen dat het aan je scherm ligt, want daar merk je geen kut van.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Maar nog steeds even goede vrienden he!
Ik vraag me af of het optelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Je wilt bij pc's zo min mogelijk lag hebben. Als bijv je muis en scherm al paar ms lagged zie je echt wel een verschil.
niet klagen als je een schikking op je deurmat krijgt van enkele tienduizenden euro's he?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:18 schreef NobodyKerz het volgende:
Ik heb een pc vanwege de gratis games. Mijn pc koste dan wel 700 euro, maar alle spellen erop zijn gratis.
[ afbeelding ]
Slechts een schikking, je hoeft niet akkoord te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
niet klagen als je een schikking op je deurmat krijgt van enkele tienduizenden euro's he?
dan heb je een rechtzaak aan je broek wat je nog veel meer gaat kostenquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Slechts een schikking, je hoeft niet akkoord te gaan
Niet als je wintquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je een rechtzaak aan je broek wat je nog veel meer gaat kosten
de muis stuurt het naar de game.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:21 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het optelt.
20 ms internet, vervolgens laat je monitor alles nog een paar ms later zien en dan komt je muist(weer een paar ms erbij). Dan snap ik het wel. Zou alsnog niet extra betalen.
Scherm en itnernet tegelijk? Dan maakt het bijna geen flikker uit hoeveel ms je monitor heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
de muis stuurt het naar de game.
De game stuurt het naar het scherm en het internet.
Dat is nog nooit gebeurd in nederland. En hoe bewijzen ze dat ik het was of dat ik die games destijds niet in bezit had.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
niet klagen als je een schikking op je deurmat krijgt van enkele tienduizenden euro's he?
Hij zal toch wel slim genoeg zijn om PIA oid te gebruikenquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |