abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163520329
quote:
Een homostel in Amsterdam Nieuw West wordt sinds een week of zes bedreigd en getreiterd door de buren. Daan en Willem hebben ten einde raad de publiciteit gezocht via Facebook, waar de mannen melding maken van wat hen overkomt.

De buurman zou Daan met de dood hebben bedreigd. ‘Alle homo’s moesten dood en ik zou de eerste zijn. Hij zou me pakken wanneer ik het niet verwacht. Ik ben vanaf 30 mei niet meer alleen naar buiten geweest’, laat hij weten.

‘Er worden stenen tegen de ramen gegooid, we worden tot diep in de nacht wakker gehouden en ga zo maar door.’

Ook schrijven ze dat de hond niet meer de tuin in kan ‘omdat ze allemaal scherpe voorwerpen in de tuin gooien’.

Geen aangifte

De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, ‘omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.’ Contact met het Roze in Blauw –team loste ook niets op. Het stel werd verwezen naar de wijkagent, die vervolgens niet terugbelde.

Verhuizen

De gemeente Amsterdam en de woningstichting Eigen Haard heeft volgens het stel geen passende oplossing. Daan en Willem willen graag verhuizen, maar niet naar het centrum van de stad, zoals de gemeente aanbiedt. Ze willen Amsterdam het liefst zo snel mogelijk verlaten.

https://rozegolf.net/2016(...)door-homofobe-buren/

Dat kleine groepje, dat het voor de overgrote, overgrote meerderheid verpest, is dus voor even in Amsterdam aangekomen. Hopelijk voor dat stel reizen ze snel verder.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:58:42 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_163520406
Misschien wat off topic maar daarstraks bij een vandaag was die Duitse agente.
Belangrijker vond ik nog dat de persoon van de Nederlandse politie bond het niet wegwuifde maar het zelfs allemaal beaamde.
Hij haalde ook gays aan en dit topic is natuurlijk een afspiegeling er van.

We zijn te laat. Er telt voor moslims maar 1 ding. Een kalifaat van Europa maken.
Sorry dat ik t zo zeg, ben er klaar mee met die figuren die zich niet wil aanpassen en op alles kotsen wat onze samenleving maakt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_163520578
Van Daan z'n Facebook;

quote:
Met RTL Nieuws een heel goed gesprek gehad, maar ze mogen het van een bepaald persoon niet uitzenden.
Ik zal niet zeggen van wie anders krijg ik nog meer over me heen.
Echt niet te geloven.
Ik kreeg van een collega van ........ Te horen dat ik de media niet op had mogen zoeken. Ik vertelde dat ze ons benaderde.
Ik had het niet op Facebook mogen zetten kreeg ik op een boze toon te horen.
AT5 heb ik niets terug gehoord, dus ik denk dat die het vanavond wel uitzenden.
De burgemeester van Amsterdam heeft contact met ons opgenomen en wil een gesprek met ons op korte termijn.
Ik hoop dat hij iets voor ons kan betekenen. Dit is niet vol te houden, ik ben kapot.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 4 juli 2016 @ 21:07:53 #4
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_163520625
Bizar zeg.
Dit, dus.
pi_163520632
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef truthortruth het volgende:
Van Daan z'n Facebook;

[..]

quote:
Met RTL Nieuws een heel goed gesprek gehad, maar ze mogen het van een bepaald persoon niet uitzenden.
Ik zal niet zeggen van wie anders krijg ik nog meer over me heen.
Echt niet te geloven.
Wat? :?
pi_163520674
Wat ik me ook afvraag er gaan in Nieuw west nogal wat subsidies naar buurtvaders clubjes, sowieso; Stichting Project Buurtvaders Slotervaart-Overtoomse Veld en Stichting De Buurtvaders van het Staalmanplein. Nu weet ik niet precies in welk gedeelte ze zitten, maar toch.
pi_163520784
quote:
De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, ‘omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.’
Toegeven aan geweld :N
pi_163520817
GoedVolk en co beweert altijd bij hoog en laag dat die Marokkaanse kansenparels van alles op straat uitvreten buiten het zicht van hun ouders om en dat die ouders zogenaamd van niets weten. Welnu blijkt dat die ouders net zulke onaangepaste tokkies als hun kinderen zijn. Die wandelende broedmachine ontkent dat er sprake is van homohaat en gooit het zelfs op Marokkanenhaat vanuit de kant van de slachtoffers.
pi_163520886
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
GoedVolk en co beweert altijd bij hoog en laag dat die Marokkaanse kansenparels van alles op straat uitvreten buiten het zicht van hun ouders om en dat die ouders zogenaamd van niets weten. Welnu blijkt dat die ouders net zulke onaangepaste tokkies als hun kinderen zijn. Die wandelende broedmachine ontkent dat er sprake is van homohaat en gooit het zelfs op Marokkanenhaat vanuit de kant van de slachtoffers.
ouders zijn het 'goede' voorbeeld, dat is altijd zo.
pi_163520891
quote:
Yep:

http://www.at5.nl/artikel(...)oor%20buurtbewoners'

quote:
De stadsdeelvoorzitter heeft ook gesproken met de buren van het stel, het gaat om een gezin met twee zoons. 'Het is volgens hen begonnen met wederzijdse overlast. De moeder zegt zich ook bedreigd te voelen, Daan en Willem hebben volgens haar Marokkanen-haat. Homohaat van hun kant wordt ontkend.'
En Daan en Willem zijn niet het enige stel.

quote:
Het homostel Daan en Willem is niet het enige stel in Nieuw-West dat het slachtoffer is van homohaat. Achmed Baâdoud, van stadsdeel Nieuw-West, laat weten dat er nog een stel is dat geïntimideerd wordt door jongeren uit de buurt.
pi_163520928
quote:
Geen idee wie je met GoedVolk en co bedoelt, maar als je aangesproken wordt op je onbeschofte stijl van discussiëren en onvervalste generalisaties, dan is dat niet hetzelfde als waar je "GoedVolk en co" van beschuldigt.
pi_163520937
quote:
Waar staat dat? Heb de laatste pagina's van het vorige topic ook bekeken maar ik kon het niet vinden.
pi_163520962
Het is dus in de SierpleinBuurt, precies tussen twee buurvaders clubjes in.
pi_163521217
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar staat dat? Heb de laatste pagina's van het vorige topic ook bekeken maar ik kon het niet vinden.
Zie post #10.
pi_163521483
Waarom willen ze niet naar het centrum van Amsterdam verhuizen? Aan de ene kant zeggen ze dat de nood hoog is, maar de aangeboden oplossing halen ze hun neus voor op. Vreemd verhaal.
pi_163521584
quote:
De stadsdeelvoorzitter heeft ook gesproken met de buren van het stel, het gaat om een gezin met twee zoons. 'Het is volgens hen begonnen met wederzijdse overlast. De moeder zegt zich ook bedreigd te voelen, Daan en Willem hebben volgens haar Marokkanen-haat. Homohaat van hun kant wordt ontkend.'
http://www.at5.nl/artikelen/157877/'Homostel%20in%20Nieuw-West%20met%20de%20dood%20bedreigd%20door%20buurtbewoners'

De mogelijkheid bestaat ook dat het gewoon een ordinaire burenruzie is.
pi_163521602
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zie post #10.
Want als er twee ruzie hebben hebben de Marokkanen ongelijk?
pi_163521690
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:38 schreef Ceberut het volgende:
Waarom willen ze niet naar het centrum van Amsterdam verhuizen? Aan de ene kant zeggen ze dat de nood hoog is, maar de aangeboden oplossing halen ze hun neus voor op. Vreemd verhaal.
Ja, erg vreemd dat je niet in het centrum van Amsterdam wil wonen, is zo lekker praktisch :')
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:41 schreef Ceberut het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/157877/'Homostel%20in%20Nieuw-West%20met%20de%20dood%20bedreigd%20door%20buurtbewoners'

De mogelijkheid bestaat ook dat het gewoon een ordinaire burenruzie is.
Ah, een Xa1ptje... :')
Vandaar dat er nog een stel wordt getreiterd....
pi_163521710
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Want als er twee ruzie hebben hebben de Marokkanen ongelijk?
Er is geen sprake van wederzijdse ruzie, hoe kom je erbij?
pi_163521735
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef truthortruth het volgende:
Vandaar dat er nog een stel wordt getreiterd....
Door dezelfde jongens?
pi_163521767
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Door dezelfde jongens?
Dat is je inhoudelijke bijdrage, werkelijk? :o

quote:
Achmed Baâdoud, van stadsdeel Nieuw-West, laat weten dat er nog een stel is dat geïntimideerd wordt door jongeren uit de buurt.
pi_163521810
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is je inhoudelijke bijdrage, werkelijk? :o
Als je stelt dat het niet om een burenruzie gaat omdat er nog een ander stel wordt gepest dan neem ik aan dat je veronderstelt dat het om dezelfde jongens gaat. Die informatie heb ik nog niet voorbij zien komen.
pi_163521811
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja, erg vreemd dat je niet in het centrum van Amsterdam wil wonen, is zo lekker praktisch :')
Als ik doodsbedreigingen zou krijgen zou ik me geen zorgen maken om praktische zaken. Bovendien schrijven ze ergens dat ze zelfs naar een vluchtelingencentrum zouden willen gaan, dat ze nergens terechtkunnen etc. Erg tegenstrijdige verhalen. Is de nood nou hoog of niet? Moeten ze perse een villa aan het strand krijgen als compensatie? Ik begrijp het niet.
pi_163521813
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik ook niet, maar als in de krant staat dat homo's door de Marokkaanse buren gepest worden en de Marokkaanse buren zeggen dat zij door de homo's gepest worden dan hebben de homo's volgens jou altijd gelijk en liegen de Marokkaanse buren. Wat er echt aan de hand is vind jij toch niet interessant.
pi_163521889
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:47 schreef Ceberut het volgende:
Als ik doodsbedreigingen zou krijgen zou ik me geen zorgen maken om praktische zaken. Bovendien schrijven ze ergens dat ze zelfs naar een vluchtelingencentrum zouden willen gaan, dat ze nergens terechtkunnen etc. Erg tegenstrijdige verhalen. Is de nood nou hoog of niet? Moeten ze perse een villa aan het strand krijgen als compensatie? Ik begrijp het niet.
Je wil dus graag dat mensen die bedreigd worden een consequent verhaal vertellen, anders telt het niet, zoiets?
pi_163521922
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Tot dusverre was er nog geen hoor-en-wederhoor.

Dit blijkt nu uit berichtgeving van AT5:

quote:
Die buren geven in ieder geval aan dat zij ook overlast ondervinden.
pi_163521940
http://www.at5.nl/artikel(...)t-niet-meer-verwacht

quote:
Toen Daan en Willem in mei contact zochten omdat er lawaai gemaakt werd, liep het conflict echt uit de hand. "Toen begonnen ze te schreeuwen: "Vuile homo's! Kontneukers! Jullie moeten dood!"', zegt Willem. 'Ze maakten van hun gezicht een masker. "We gaan je doden! En die kleine pakken we als eerste. Niemand weet dat wij het gedaan en het komt op een moment dat je het niet meer verwacht. Wacht maar af! Wacht maar! We komen".'
Man man man..
pi_163521946
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je stelt dat het niet om een burenruzie gaat omdat er nog een ander stel wordt gepest dan neem ik aan dat je veronderstelt dat het om dezelfde jongens gaat. Die informatie heb ik nog niet voorbij zien komen.
Kom van je zolder, ik ken de buurt. Jongeren daar kennen elkaar allemaal wel, zeker rondom het Sierplein.
pi_163522022
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom van je zolder, ik ken de buurt. Jongeren daar kennen elkaar allemaal wel, zeker rondom het Sierplein.
Maar op de vraag of het dezelfde jongens zijn kun je geen antwoord geven begrijp ik?
pi_163522041
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je wil dus graag dat mensen die bedreigd worden een consequent verhaal vertellen, anders telt het niet, zoiets?
Nou ja ik moet heel eerlijk zeggen toen ik naar de video keek van AT5 waar ze te woord kwamen, begonnen ze met "veel geluidsoverlast, met de scooter, deuren midden in de nacht dichtslaan", pas toen de reporter opmerkte van, maar dat is niet perse vanwege jullie geaardheid, dat ze ineens begonnen over "flikker, ik ga jou doodmaken, dit dat".

Neemt niet weg dat het sowieso triest is als ze worden weggepest.
pi_163522062
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
Maar op de vraag of het dezelfde jongens zijn kun je geen antwoord geven begrijp ik?
Wat ben je ook een lul, gewoon een lul die schijnheilig over slachtoffers heen walst omdat het je niet uitkomt. Uit het oorspronkelijke bericht;
quote:
De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, 'omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.' Contact met het Roze in Blauw -team loste ook niets op.
pi_163522086
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik vind het raar als ik vanuit mezelf redeneer. Als ik bang zou zijn voor mijn leven, zou ik niet zo kieskeurig zijn en snel uit die buurt willen vertrekken.

Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat ze al heel lang naar een bepaalde stad toe willen (bijv. Zandvoort) in de sociale huur en dat ze hun "wachttijd" niet willen opgeven. Maar ook dan denk ik als je bang bent voor je leven moet je zsm weg.
pi_163522161
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja ik moet heel eerlijk zeggen toen ik naar de video keek van AT5 waar ze te woord kwamen, begonnen ze met "veel geluidsoverlast, met de scooter, deuren midden in de nacht dichtslaan", pas toen de reporter opmerkte van, maar dat is niet perse vanwege jullie geaardheid, dat ze ineens begonnen over "flikker, ik ga jou doodmaken, dit dat".

Neemt niet weg dat het sowieso triest is als ze worden weggepest.
Ik heb het stukje niet gezien maar dit is wel heel erg vreemd.

Verder is het altijd triest als je je niet veilig voelt in je huis.
pi_163522303
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hiero.
pi_163522325
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Te gek voor woorden dat een stel imbecielen die leven volgens een gedachtegoed uit de middeleeuwen überhaupt nog los lopen terwijl jij nu dood leuk zegt dat slachtoffers niets te kiezen hebben.

Beter zetten ze elke herrieschopper uit die buurt het huis uit, en ze zien maar hoe ze het oplossen.
pi_163522349
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:55 schreef Ceberut het volgende:

We kunnen nooit in mensen hun hoofd kijken, dus als het politiek niet handig voor deze mensen is om te beweren dat het niet om de geaardheid gaat dan zal dat gebeuren. Ik ken ondertussen twee homoseksuele stellen die hetzelfde is overkomen door Marokkanen in de kanaalbuurt, er is in de genoemde buurt nog een stel...you do the math.
pi_163522439
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Te gek voor woorden dat een stel imbecielen die leven volgens een gedachtegoed uit de middeleeuwen überhaupt nog los lopen terwijl jij nu dood leuk zegt dat slachtoffers niets te kiezen hebben.

Beter zetten ze elke herrieschopper uit die buurt het huis uit, en ze zien maar hoe ze het oplossen.
Na het zien van de video lijkt dit gewoon op een ordinaire burenruzie.
pi_163522653
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

quote:
De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, 'omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.' Contact met het Roze in Blauw -team loste ook niets op.
pi_163522669
quote:

[..]

De hond proberen te vermoorden, doodsbedreigingen waarin expliciet wordt aangegeven dat hun geaardheid het probleem is, stenen tegen de ruiten gooien.

En dan kom jij;
"Ordinaire burenruzie"

Fijn persoon ben jij.
pi_163522699
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

We kunnen nooit in mensen hun hoofd kijken, dus als het politiek niet handig voor deze mensen is om te beweren dat het niet om de geaardheid gaat dan zal dat gebeuren. Ik ken ondertussen twee homoseksuele stellen die hetzelfde is overkomen door Marokkanen in de kanaalbuurt, er is in de genoemde buurt nog een stel...you do the math.
Je ben het toch met me eens dat je toch wederhoor zal moeten plegen? Zeker in het geval dat bekend is om wie het gaat.

Kijk als het gaat om straattuig dat als vermaak heeft gekozen om wat homo's weg te pesten, zijn de motieven al een stuk duidelijker en is het onwaarschijnlijk dat er sprake is van wederzijds overlast.
pi_163522734
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Een burenruzie kan natuurlijk escaleren tot andere zaken. Zeker in een achterstandswijk.
pi_163522747
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

De hond proberen te vermoorden, doodsbedreigingen waarin expliciet wordt aangegeven dat hun geaardheid het probleem is, stenen tegen de ruiten gooien.

En dan kom jij;
"Ordinaire burenruzie"

Fijn persoon ben jij.
Heb jij nooit De Rijdende Rechter gekeken?
pi_163522766
quote:

[..]

Ceberut plz :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163522767
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:09 schreef Ceberut het volgende:
Je ben het toch met me eens dat je toch wederhoor zal moeten plegen? Zeker in het geval dat bekend is om wie het gaat.

Kijk als het gaat om straattuig dat als vermaak heeft gekozen om wat homo's weg te pesten, zijn de motieven al een stuk duidelijker en is het onwaarschijnlijk dat er sprake is van wederzijds overlast.
Het is geen incidenteel geval.
pi_163522815
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:53 schreef truthortruth het volgende:
Uit het oorspronkelijke bericht;
Dat hoeft nog niet te betekenen dat het dezelfde jongens zijn.
pi_163522829
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

En dan kom jij;
"Ordinaire burenruzie"

Fijn persoon ben jij.
pi_163522873
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ceberut plz :')
Ja, wat? Er vallen doden tijdens burenruzies, dat moet je niet zo bagatelliseren.
pi_163522894
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is geen incidenteel geval.
Wat is het dan? Een gecoördineerde actie? _O-
pi_163522910
De buurjongen schijnt een bekende van de politie te zijn.

quote:
Volgens het homostel doet de politie niets voor ze: ,,De politie heeft verteld dat we ook al in het zicht zijn bij de groep Marokkanen die bij het winkelcentrum hangen. Er worden stenen tegen de ramen gegooid, we worden tot diep in de nacht wakker gehouden en ga zo maar door. De buurjongen is een bekende bij de politie en heeft al vaker problemen gehad
http://www.telegraaf.nl/b(...)mostel_vlucht__.html
pi_163522924
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:10 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Heb jij nooit De Rijdende Rechter gekeken?
Ah oké een gelijksoortig iets, wat jij waarschijnlijk nog uit jouw grote duim zuigt is ooit bij de rijdende rechter geweest, dus dan is het niet erg. En moeten die homo's niet zo lopen bitchen.

Jouw gedachtegang is nogal bizar, tot het gevaarlijke af.
pi_163523020
quote:
Wat een zwakbegaafde cultuurverrijking. :')
pi_163523159
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wat een zwakbegaafde cultuurverrijking. :')
En daar doe je zwakbegaafden nog te kort mee.
pi_163523201
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ah oké een gelijksoortig iets, wat jij waarschijnlijk nog uit jouw grote duim zuigt is ooit bij de rijdende rechter geweest, dus dan is het niet erg. En moeten die homo's niet zo lopen bitchen.

Jouw gedachtegang is nogal bizar, tot het gevaarlijke af.
Nogmaals. Een fikse burenruzie is geen te onderschatten zaak. Om de zoveel tijd hoor je dat er (zwaar)gewonden en zelfs doden vallen tijdens burenruzies. Een burenruzie kan je leven verzieken.

En ja daar komen soms ook doodsbedreigingen en stenen door de ruit bij kijken.

Waarom bagatelliseer je de burenruzie?
pi_163523230
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een gecoördineerde actie? _O-
Wat is dit toch, wat is er toch met al die zieke mensen die het maar opnemen voor de intoleranten in onze samenleving. Ik heb je net al gemeld dat ik persoonlijk twee gevallen ken, er wordt zelfs gemeld dat er nog een geval is. Waarom wil je dit bagataliseren , is religie nu zo belangrijk voor je dat slachtoffers er niet toe doen?
pi_163523249
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:19 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

En daar doe je zwakbegaafden nog te kort mee.
Daar heb je gelijk in,ik had beter kunnen schrijven wat een inteelt cultuurverrijking.
pi_163523307
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat is dit toch, wat is er toch met al die zieke mensen die het maar opnemen voor de intoleranten in onze samenleving. Ik heb je net al gemeld dat ik persoonlijk twee gevallen ken, er wordt zelfs gemeld dat er nog een geval is. Waarom wil je dit bagataliseren , is religie nu zo belangrijk voor je dat slachtoffers er niet toe doen?
Met complotdenken kan ik weinig, sorry. Zo kan je overal iets achter zoeken. Zelfs de politiewoordvoerder zegt hier dat het probleem is ontstaan uit burenoverlast en dat er later andere zaken bij zijn gehaald.
pi_163523379
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met complotdenken kan ik weinig, sorry. Zo kan je overal iets achter zoeken. Zelfs de politiewoordvoerder zegt hier dat het probleem is ontstaan uit burenoverlast en dat er later andere zaken bij zijn gehaald.
Welk complot, waar heb je het nu over?
pi_163523389
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nogmaals. Een fikse burenruzie is geen te onderschatten zaak. Om de zoveel tijd hoor je dat er (zwaar)gewonden en zelfs doden vallen tijdens burenruzies. Een burenruzie kan je leven verzieken.

Ik bagatelliseer helemaal niets, alleen in mijn boekje vallen dergelijke voorvallen allang niet meer onder de noemer "burenruzie".

Wat heeft anders een vriend van een buurjongen te maken met een burenruzie? Het is gewoon het selectief wegpesten van mensen met een andere cultuur met andere normen en waarden. Hoe zou dat heten als de slachtoffers zwart waren en dát het probleem was?
pi_163523450
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Welk complot, waar heb je het nu over?
Dat zou ik aan jou moeten vragen.
pi_163523552
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat zou ik aan jou moeten vragen.
Wtf, jij komt aan met een complot. Ik heb het over gelijkbare gevallen, jij maakt er een complot van.

Maar ik ben er wel klaar mee, al die enge nare mensen die maling hebben aan de slachtoffers zolang hun wereldbeeld maar overeind blijft, walgelijk.
pi_163523558
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer helemaal niets, alleen in mijn boekje vallen dergelijke voorvallen allang niet meer onder de noemer "burenruzie".

Wat heeft anders een vriend van een buurjongen te maken met een burenruzie? Het is gewoon het selectief wegpesten van mensen met een andere cultuur met andere normen en waarden. Hoe zou dat heten als de slachtoffers zwart waren en dát het probleem was?
Dit idd,dit stel wordt met de dood bedreigd,de politie zegt ze dat het stel ook al in beeld is bij de Marokkanen die bij het winkelcentrum rondhangen,politie raadt ze af om aangifte te doen en ga zo maar door.
Dit heeft wat mij betreft niets meer met een ordinaire burenruzie te maken,
pi_163523561
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

We zijn er niet bij geweest dus we zullen het niet weten of het een burenruzie was of niet. Mij lijkt van wel omdat:
1. het volgens de politie is begonnen met reguliere burenoverlast;
2. ze weigeren een woning in centrum ondanks alle bedreigingen;
3. hun verhaal is niet consistent.

Zo zal jij andere overwegingen hebben, maar dit is mijn mening.
pi_163523600
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

We zijn er niet bij geweest dus we zullen het niet weten of het een burenruzie was of niet. Mij lijkt van wel omdat:
1. het volgens de politie is begonnen met reguliere burenoverlast;
2. ze weigeren een woning in centrum ondanks alle bedreigingen;
3. hun verhaal is niet consistent.

Zo zal jij andere overwegingen hebben, maar dit is mijn mening.
Dat jij er graag iets in ziet wat jou beter past dat mag jij inderdaad helemaal zelf weten. ^O^
pi_163523672
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat jij er graag iets in ziet wat jou beter past dat mag jij inderdaad helemaal zelf weten. ^O^
Dat jij er graag iets in ziet wat jou beter past dat mag jij inderdaad ook helemaal zelf weten. ^O^
  maandag 4 juli 2016 @ 22:48:22 #65
37769 erodome
Zweefteef
pi_163524100
Tja, waar het mee begonnen is weet ik niet. Wel dat het nu geëindigd is in mensen die bedreigd worden en wiens geaardheid hierbij betrokken wordt. En het ook niet meer alleen een hun vs buren is, er dreiging is van overlastgevende jongeren uit de buurt, ook weer met hun geaardheid die daarin gebruikt wordt/aangestipt wordt. Ook om dit conflict te verdiepen dus, als extra aanjager voor daders en anderen.

Ik denk dat we elkaar daarin wel allemaal kunnen vinden toch?

Ik blijf het ronduit zot vinden dat de politie afraad aangifte te doen omdat ze dat gevaarlijk vinden. Als er gevaar is en/of meer gevaar komt door een aangifte zou dat juist reden moeten zijn onmiddellijk in te grijpen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163524879
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:48 schreef erodome het volgende:
Ik blijf het ronduit zot vinden dat de politie afraad aangifte te doen omdat ze dat gevaarlijk vinden. Als er gevaar is en/of meer gevaar komt door een aangifte zou dat juist reden moeten zijn onmiddellijk in te grijpen.
Dit moet ook onderzocht worden want dat kan en mag nooit de bedoeling zijn. Ze geven hiermee toe dat ze onmachtig zijn en de orde niet meer kunnen handhaven.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:43:00 #67
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163526525
Het is overduidelijk dat Marokkaanse jongeren zo intolerant zijn als de pest, en dat er hier dan users zijn die dat goedpraten of bagatelliseren vind ik echt kwalijk.

Dat het conflict ooit als een ''simpele'' burenruzie is ontstaan kan best zijn maar het gedrag daarna van deze Marokkaanse straatratten is niet goed te praten. En het gegeven dat er ook al een andere groep van dit soort jongeren op de hoogte is gebracht van het feit dat er ergens een homostel woont, en de politie daarom heeft afgeraden om geen aangifte te doen slaat helemaal nergens op.

Dit soort straattuig moet eens aangepakt worden.
pi_163526671
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Burenruzie :') Gênante vertoning weer.
pi_163528011
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Burenruzie :') Gênante vertoning weer.
Het gaat iets verder.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:16:35 #70
3542 Gia
User under construction
pi_163532055
Ze moeten gewoon wat rechts extremistische activisten in die woning van dat homostel zetten. Kijken of de buren dan nog piepen.

Maar dan krijg je stormlooptopics over moslimgezin bedreigd bladiebla, racisme!
pi_163532140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:16 schreef Gia het volgende:
Ze moeten gewoon wat rechts extremistische activisten in die woning van dat homostel zetten. Kijken of de buren dan nog piepen.

Maar dan krijg je stormlooptopics over moslimgezin bedreigd bladiebla, racisme!
Dat heeft geen zin dus.
pi_163532163
Politie al langs geweest?
pi_163532189
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Politie al langs geweest?
Die waren er al geweest toch? Die konden niets doen.
pi_163532200
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die waren er al geweest toch? Die konden niets doen.
Bedoel of ze inmiddels al wat hebben gedaan?
pi_163532224
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel of ze inmiddels al wat hebben gedaan?
Geen idee. Het verhaal is ook wat vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')