In dit soort topics is altijd meteen duidelijk wie er nog nooit in Zweden geweest is. Mooi om te zien wel.quote:
Ja klopt ben er nooit geweest. :pquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:50 schreef Grems het volgende:
[..]
In dit soort topics is altijd meteen duidelijk wie er nog nooit in Zweden geweest is. Mooi om te zien wel.
Helpt niet, want er komt toch geen veroordeling.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
Een wat aparte actie van de politie. Pak gewoon dat tuig op.
In Nederland schijnt er nu eindelijk een juridische doorbraak te zijn in de zaak van de 2 lichtgetinten die een man doodreden. Hun advocaat had slim geregeld dat ze elkaar de schuld gaven, de een zat bij de ander achterop. Nu ziet het erna uit dat ze beiden worden veroordeeld voor hetzelfde feit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:00 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Helpt niet, want er komt toch geen veroordeling.
Pas als dit soort zaken een groepsdelict worden (en het dus niet meer van belang is wie wat precies gedaan heeft, maar "erbij zijn" al genoeg is), zul je dit gezeik blijven houden. Want laten we wel wezen, deze lui ZIJN onaantastbaar. Dat is nl. de praktijk.
Ik denk dat je beter bij Juncker en zijn bende kan aankloppen. In Brussel zitten de hoofdaders.quote:
Dit is gewoon groepsaansprakelijkheid en dat bestaat al een tijdje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In Nederland schijnt er nu eindelijk een juridische doorbraak te zijn in de zaak van de 2 lichtgetinten die een man doodreden. Hun advocaat had slim geregeld dat ze elkaar de schuld gaven, de een zat bij de ander achterop. Nu ziet het erna uit dat ze beiden worden veroordeeld voor hetzelfde feit.
Zo moet de wet ook worden aangepast, als een groep een strafbaar feit pleegt en je blijft bij de groep, c.q. je doet niets om het te verhinderen, dan gewoon de hele groep schuldig.
Ja, ik weet het. Ik moest ook aan die zaak denken. Maar het is nog niet afgelopen. Ik meen (weet niet zeker) dat er nog beroep mogelijk is of zo. Da's zo fijn voor die nabestaanden van Mario. Na al die jaren rekken, nog steeds geen straf voor die ratten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In Nederland schijnt er nu eindelijk een juridische doorbraak te zijn in de zaak van de 2 lichtgetinten die een man doodreden. Hun advocaat had slim geregeld dat ze elkaar de schuld gaven, de een zat bij de ander achterop. Nu ziet het erna uit dat ze beiden worden veroordeeld voor hetzelfde feit.
Sws moeten zeden- en geweldsmisdrijven een heel stuk harder worden aangepakt. De strafmaat is een lachertje en de pakkans is nog waardelozer. Het gevolg is, dat straatratten en kakkerlakken de dienst uitmaken op straat en dat nette burgers worden geterroriseerd. Maar hé, ACAB en zo....jeweetzquote:Zo moet de wet ook worden aangepast, als een groep een strafbaar feit pleegt en je blijft bij de groep, c.q. je doet niets om het te verhinderen, dan gewoon de hele groep schuldig. Op deze manier kun je ook zaken aanpakken zoals in Keulen, de festivals of in de zwembaden.
En indien "vluchteling" dan![]()
Maar wordt in veel te weinig situaties toegepast/geldig verklaard. Theorie vs praktijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is gewoon groepsaansprakelijkheid en dat bestaat al een tijdje.
Wat een fucking bullshit. Als ik in Jallalahbad vrouwen in hun tieten ga knijpen, dan kom ik daar niet levend vandaan.quote:“We’re hoping mainly that this will get boys to think twice. A lot of them don’t seem to realize that this is a crime,”
De voorouders van heel West-Europa zouden zich kapot schamen.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou nou, iedereen mag z'n dingetje zeggen op FOK!
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik vandaag de dag leef, in plaats van in een tijd waar mensen nog geen enkel benul hadden van mensenrechten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:54 schreef Grems het volgende:
[..]
De voorouders van heel West-Europa zouden zich kapot schamen.
Werkelijk de allergrootste faal aller tijden.
Ik ook, alleen zo jammer dat men zoveel mogelijk mensen zonder benul van mensenrechten aan het importeren is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik vandaag de dag leef, in plaats van in een tijd waar mensen nog geen enkel benul hadden van mensenrechten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:44 schreef topdeck het volgende:
Van Arisch meesterrasVikingen gereduceerd tot dit![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |