WTFquote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef LXIV het volgende:
Zweden is totaal de weg kwijt. Zo is het bijvoorbeeld ook niet toegestaan om bij migranten te onderzoeken hoe oud ze zijn, want 'racisme' . Dan krijg je de situatie dat de leeftijd die een migrant opgeeft bij binnenkomst met een stalen gezicht als leeftijd op het nieuwe Zweedse paspoort genoteerd word.
Veel mensen melden zich dus aan als kind, want minderjarige minderen sturen ze sowieso niet terug.
Nu was er een migrant die zich ook als 12-jarige aanmelde, op een basisschool kwam en daar mee mocht doen met een hardloopwedstrijd. Die won hij natuurlijk glorieus van al die kinderen!
[ afbeelding ]
NB: Zoek hem niet tussen de kinderen,het is die oudere, donkere man die er tussen staat. Dat is niet de leerkracht.
http://www.dailymail.co.u(...)d-asylum-crisis.html
[ afbeelding ]
Hoe reageert Links Zweden hierop? Lyrisch natuurlijk! Dat ze met de migrantenstroom ook nog eens fan-tas-tische hardlopers binnehalen, die op 12-jarige leeftijd al in staat zijn om tijden te lopen waar mening 16-jarige nog een puntje aan kan zuigen! Dat beloofd veel voor Zweden als sportnatie in de toekomst.
Ondertussen zakt het niveau van het Zweedse onderwijs af van de absolute wereldtop naar een plaats tussen Bangladesh en Namibie.
Voordat wij met ze alle gaan kankeren op het tuig van niet Zweedse afkomst. Een beveiliger die zaken roept als: 'zulke dingen gebeuren nu eenmaal op een festival', moet je ook per direct ontslaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:19 schreef 0906 het volgende:
www.ad.nl/buitenland/tien(...)machteloos~a3bd41ba/
dit zou zo een stuk van de speld kunnen zijn samen met die armbandjes.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef LXIV het volgende:
Zweden is totaal de weg kwijt. Zo is het bijvoorbeeld ook niet toegestaan om bij migranten te onderzoeken hoe oud ze zijn, want 'racisme' . Dan krijg je de situatie dat de leeftijd die een migrant opgeeft bij binnenkomst met een stalen gezicht als leeftijd op het nieuwe Zweedse paspoort genoteerd word.
Veel mensen melden zich dus aan als kind, want minderjarige minderen sturen ze sowieso niet terug.
Nu was er een migrant die zich ook als 12-jarige aanmelde, op een basisschool kwam en daar mee mocht doen met een hardloopwedstrijd. Die won hij natuurlijk glorieus van al die kinderen!
[ afbeelding ]
NB: Zoek hem niet tussen de kinderen,het is die oudere, donkere man die er tussen staat. Dat is niet de leerkracht.
http://www.dailymail.co.u(...)d-asylum-crisis.html
[ afbeelding ]
Hoe reageert Links Zweden hierop? Lyrisch natuurlijk! Dat ze met de migrantenstroom ook nog eens fan-tas-tische hardlopers binnehalen, die op 12-jarige leeftijd al in staat zijn om tijden te lopen waar mening 16-jarige nog een puntje aan kan zuigen! Dat beloofd veel voor Zweden als sportnatie in de toekomst.
Ondertussen zakt het niveau van het Zweedse onderwijs af van de absolute wereldtop naar een plaats tussen Bangladesh en Namibie.
Dan moet je wel voor 10 uur je bed uit hoor. Ik zeg het maar even.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:21 schreef flibber het volgende:
[..]
dit zou zo een stuk van de speld kunnen zijn samen met die armbandjes.
Maar wtf hoe ziek zijn wij hier in europa.
volgensmij wil men een burgeroorlog, zou iig de boel flink opschonen.
Nou nou, iedereen mag z'n dingetje zeggen op FOK!quote:Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef frietenstamp het volgende:
Deze achterlijkheid zou strafbaar moeten zijn aangezien het kinderen direct in gevaar brengt.
sta jij zo laat op dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet je wel voor 10 uur je bed uit hoor. Ik zeg het maar even.
De verdienste van de EU is dat de problemen blijven ook al probeert men weg te kijken, te negeren (no pun intended) of met dure schijnoplossingen te komen (uitdelen van belastinggeld aan dictators)quote:Op maandag 4 juli 2016 23:32 schreef gelly het volgende:
Maar ik begrijp dat de Brexit alweer passé is en dat de focus weer op die ellendige vluchtelingen ligt.
Ik ben benieuwd naar jouw inhoudelijke bijdrage aan dit topic. Wat vind jij van dit initiatief van de Zweedse politie?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:32 schreef gelly het volgende:
Maar ik begrijp dat de Brexit alweer passé is en dat de focus weer op die ellendige vluchtelingen ligt.
gelly heeft in diverse topics over verkrachtingen door asielzoekers alleen dit soort oneliners gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw inhoudelijke bijdrage aan dit topic. Wat vind jij van dit initiatief van de Zweedse politie?
De vraag was wat jij van het initiatief vindt. Wat is je antwoord?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:52 schreef flibber het volgende:
[..]
gelly heeft in diverse topics over verkrachtingen door asielzoekers alleen dit soort oneliners gemaakt.
of op de man gespeeld.
Ik denk dat zijn smoezenboek ook geen raad meer weet met de feiten en hij nu een beetje verzuurd raakt.
Oeps, daar ging mijn koffie!quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef SpaceOddity het volgende:
Mooi.
Hebben we dat vervelende probleem van hetero jongens / mannen afkomstig uit afrika en het midden oosten die meisjes /vrouwen lastig vallen, aanranden en verkrachten ook weer opgelost.
NEXT!
Nu graag een oplossing voor alle homo's die door hetero jongens / mannen afkomstig uit afrika en het midden oosten lastig worden gevallen, gekleineerd of bedreigd worden.
Misschien dat de homos ergens anders kunnen gaan wonen waar geen hetero jongens / mannen afkomstig uit afrika en het midden oosten wonen? (In ieder geval geen aangifte doen, want dan word het natuurlijk alleen maar erger he !)
Jouw username is wel van toepassing op dit topicquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Jouw username is wel van toepassing op dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |