abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2016 @ 22:13:15 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163522876
Zweden is totaal de weg kwijt. Zo is het bijvoorbeeld ook niet toegestaan om bij migranten te onderzoeken hoe oud ze zijn, want 'racisme' . Dan krijg je de situatie dat de leeftijd die een migrant opgeeft bij binnenkomst met een stalen gezicht als leeftijd op het nieuwe Zweedse paspoort genoteerd word.
Veel mensen melden zich dus aan als kind, want minderjarige minderen sturen ze sowieso niet terug.

Nu was er een migrant die zich ook als 12-jarige aanmelde, op een basisschool kwam en daar mee mocht doen met een hardloopwedstrijd. Die won hij natuurlijk glorieus van al die kinderen!

NB: Zoek hem niet tussen de kinderen,het is die oudere, donkere man die er tussen staat. Dat is niet de leerkracht.
http://www.dailymail.co.u(...)d-asylum-crisis.html

Hoe reageert Links Zweden hierop? Lyrisch natuurlijk! Dat ze met de migrantenstroom ook nog eens fan-tas-tische hardlopers binnehalen, die op 12-jarige leeftijd al in staat zijn om tijden te lopen waar mening 16-jarige nog een puntje aan kan zuigen! Dat beloofd veel voor Zweden als sportnatie in de toekomst.

Ondertussen zakt het niveau van het Zweedse onderwijs af van de absolute wereldtop naar een plaats tussen Bangladesh en Namibie.
The End Times are wild
pi_163523327
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef LXIV het volgende:
Zweden is totaal de weg kwijt. Zo is het bijvoorbeeld ook niet toegestaan om bij migranten te onderzoeken hoe oud ze zijn, want 'racisme' . Dan krijg je de situatie dat de leeftijd die een migrant opgeeft bij binnenkomst met een stalen gezicht als leeftijd op het nieuwe Zweedse paspoort genoteerd word.
Veel mensen melden zich dus aan als kind, want minderjarige minderen sturen ze sowieso niet terug.

Nu was er een migrant die zich ook als 12-jarige aanmelde, op een basisschool kwam en daar mee mocht doen met een hardloopwedstrijd. Die won hij natuurlijk glorieus van al die kinderen!
[ afbeelding ]
NB: Zoek hem niet tussen de kinderen,het is die oudere, donkere man die er tussen staat. Dat is niet de leerkracht.

[ afbeelding ]

Hoe reageert Links Zweden hierop? Lyrisch natuurlijk! Dat ze met de migrantenstroom ook nog eens fan-tas-tische hardlopers binnehalen, die op 12-jarige leeftijd al in staat zijn om tijden te lopen waar mening 16-jarige nog een puntje aan kan zuigen! Dat beloofd veel voor Zweden als sportnatie in de toekomst.

Ondertussen zakt het niveau van het Zweedse onderwijs af van de absolute wereldtop naar een plaats tussen Bangladesh en Namibie.
WTF _O- :')
pi_163523454
Zweden is een in en in ziek land .
pi_163523499
quote:
Voordat wij met ze alle gaan kankeren op het tuig van niet Zweedse afkomst. Een beveiliger die zaken roept als: 'zulke dingen gebeuren nu eenmaal op een festival', moet je ook per direct ontslaan.

Wat een bende zeg.
pi_163523501
:')
pi_163524927
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:13 schreef LXIV het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dit zou zo een stuk van de speld kunnen zijn samen met die armbandjes.
Maar wtf hoe ziek zijn wij hier in europa.
volgensmij wil men een burgeroorlog, zou iig de boel flink opschonen.
  maandag 4 juli 2016 @ 23:27:42 #33
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163525084
Deze achterlijkheid zou strafbaar moeten zijn aangezien het kinderen direct in gevaar brengt.
pi_163525117
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:21 schreef flibber het volgende:

[..]

dit zou zo een stuk van de speld kunnen zijn samen met die armbandjes.
Maar wtf hoe ziek zijn wij hier in europa.
volgensmij wil men een burgeroorlog, zou iig de boel flink opschonen.
Dan moet je wel voor 10 uur je bed uit hoor. Ik zeg het maar even.
pi_163525129
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef frietenstamp het volgende:
Deze achterlijkheid zou strafbaar moeten zijn aangezien het kinderen direct in gevaar brengt.
Nou nou, iedereen mag z'n dingetje zeggen op FOK!
pi_163525147
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan moet je wel voor 10 uur je bed uit hoor. Ik zeg het maar even.
sta jij zo laat op dan?
heb je geen sollicitatieplicht?
pi_163525201
Maar ik begrijp dat de Brexit alweer passé is en dat de focus weer op die ellendige vluchtelingen ligt.
pi_163525254

Goed initiatief!! Deze hebben ook voor veel onderling respect gezorgd, dus denk zeker dat dit kan werken. ^O^
pi_163528666
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:32 schreef gelly het volgende:
Maar ik begrijp dat de Brexit alweer passé is en dat de focus weer op die ellendige vluchtelingen ligt.
De verdienste van de EU is dat de problemen blijven ook al probeert men weg te kijken, te negeren (no pun intended) of met dure schijnoplossingen te komen (uitdelen van belastinggeld aan dictators)
Onze media werken er natuurlijk trouw aan mee, zo wordt in de media de Brexit als een ramp van giga-omvang afgeschilderd, maar er gebeurt eigenlijk niets.
Ondertussen woekeren de echte problemen voort:
- Griekenland, onbetaalbare groeiende megaschulden ( ja alles komt met rente terug :) )
- Vluchtelingen kiezen een andere route, Libië -> Italië
- Erdolf bereid de volgende truuk voor, geeft vluchtelingen een Turks paspoort en kunnen straks zonder visum doorreizen naar hun beloofde land
- En niet te vergeten het ESM dat als een zwaard van Damocles boven de hoofden van belastingbetalers, pensioengerechtigden, uikeringstrekkers, kortom iedereen, hangt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 09:49:36 #40
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_163529417
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:32 schreef gelly het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw inhoudelijke bijdrage aan dit topic. Wat vind jij van dit initiatief van de Zweedse politie? :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_163529459
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 09:49 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar jouw inhoudelijke bijdrage aan dit topic. Wat vind jij van dit initiatief van de Zweedse politie? :)
gelly heeft in diverse topics over verkrachtingen door asielzoekers alleen dit soort oneliners gemaakt.
of op de man gespeeld.

Ik denk dat zijn smoezenboek ook geen raad meer weet met de feiten en hij nu een beetje verzuurd raakt.
pi_163530328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 09:52 schreef flibber het volgende:

[..]

gelly heeft in diverse topics over verkrachtingen door asielzoekers alleen dit soort oneliners gemaakt.
of op de man gespeeld.

Ik denk dat zijn smoezenboek ook geen raad meer weet met de feiten en hij nu een beetje verzuurd raakt.
De vraag was wat jij van het initiatief vindt. Wat is je antwoord?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:06:32 #43
99295 perezoso
blankjoekel
pi_163530666
Vreselijk, ben in ieder geval blij dat ik geen kinderen heb en dat ze knappe mannen zoals mij met rust laten. Linkse gutmenschen creëren Hitler 2.0, eigenlijk zouden we nu naar een fatsoenlijke oplossing moeten zoeken voordat het te laat is. Gewoon oude schepen vullen en voor de kust van Canada op de klippen laten varen. Canada heeft zoveel ruimte, ze kunnen daar best Canadistan oprichten.

Ben overigens bang dat ze die bandjes als cockringen gaan gebruiken en daarmee nog meer schade aanrichten.
pi_163530696
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef SpaceOddity het volgende:
^O^ Mooi.

Hebben we dat vervelende probleem van hetero jongens / mannen afkomstig uit afrika en het midden oosten die meisjes /vrouwen lastig vallen, aanranden en verkrachten ook weer opgelost.

NEXT!

Nu graag een oplossing voor alle homo's die door hetero jongens / mannen afkomstig uit afrika en het midden oosten lastig worden gevallen, gekleineerd of bedreigd worden.
Misschien dat de homos ergens anders kunnen gaan wonen waar geen hetero jongens / mannen afkomstig uit afrika en het midden oosten wonen? (In ieder geval geen aangifte doen, want dan word het natuurlijk alleen maar erger he !)
Oeps, daar ging mijn koffie! o|O
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:17:22 #45
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_163530865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Oeps, daar ging mijn koffie! o|O
Jouw username is wel van toepassing op dit topic
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_163531090
Toen ik de titel las dacht ik nog dat er iets bijzonders aan was - een alarm o.i.d. - maar het is nog dommer _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 05-07-2016 11:53:37 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163531144
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Jouw username is wel van toepassing op dit topic
_O_
pi_163531155
Dit vind ik nog het meest wereldvreemde:

'He also had a word of advice for boys who grope girls without their consent.
“Who wants to be remembered as the groping guy? Think twice, guys, for God’s sake.”'

Cultuurkloof.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:41:53 #49
451005 Grems
Clown World
pi_163531300
Ik begrijp niet zo goed waarom ze maatregelen moeten treffen, dit is toch precies wat Cuck Nation zo graag wil? En dan krijg je cultuurverrijking is het weer niet goed.
pi_163531348
Is dit echt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')